Працювала в 4 компаніях   16 років 2 місяці

Фінансові послуги, Охорона та Безпека, Промисловість та Виробництво

Аналітик служби безпеки

ТОВ "Ізі Кредіт"

Фінансові послуги

10 років 10 місяців

07.2013 - 05.2024

- Здійснення перевірок по наявній інформації по інформаційним базам

- Розгляд питань документального супроводу кадрових переміщень, звільнень, контроль за наданням відповідних актів переміщення матеріальних засобів

- Аналіз, систематизація, формування та доведення співробітникам відділу оперативної інформації

- здійснення контролю за якістю формування матеріалів службових перевірок співробітниками служби безпеки

- Внесення до відповідних програм Компанії інформації про виявлені порушення

- Систематизація та формування інформації, що надходить до СБ

- ведення документообігу в СБ

- здійснення оперативних перевірок інформації щодо клієнтів, підготовка отриманої інформації для керівника СБ

- Підготовка звітів СБ для керівництва Компанії.

Адміністратор

ТОВ "Ізі Кредіт"

Фінансові послуги

10 місяців

09.2012 - 07.2013

- Консультація клієнтів по телефону про продукти компанії;

- Контроль заповнення документації кредитними консультантами;

- запровадження повної інформації про клієнта у програму, згідно з заявкою, оголошення результату клієнту;

- прийом, облік, видача, зберігання коштів;

- робота з прибутковими, видатковими касовими документами, прийом платежів, заповнення касової книги;

- підготовка документації передачі до архіву;

- Ведення кадрової документації;

- Ведення первинної бухгалтерії;- адміністративна робота.

помічник генерального директора

ТОВ "Промотекс Сістемс"

Охорона та Безпека

1 рік 5 місяців

04.2011 - 09.2012

- Контроль дотримання внутрішнього трудового розпорядку співробітниками підприємства;

- Контроль внутрішніх наказів по підприємству, підготовка наказів;- Ведення кадрової документації;

- Заповнення трудових книжок співробітників;- формування та ведення особових справ співробітників;

- Складання графіків відпусток, облік надання відпусток;

- Контроль заповнення маршрутних листів службових автомобілів;

- Контроль пробігу службових автомобілів, перевірка ведення журналу виїзду службового транспорту;

- Перевірка стану та працездатності корпоративного сайту, актуалізація дат та оновлень корпоративного сайту;

- Обробка електронної пошти, розподіл вхідної пошти між співробітниками підприємства;

- відстеження ділової документації та листування;- прийом та переадресація телефонних дзвінків, фіксація контактів;

- Організація ділових зустрічей і переговорів;- підготовка рекламних розсилок та буклетів;- ведення господарських справ.

Помічник керівника

ТОВ "ДКС Україна"

Промисловість та Виробництво

3 роки

04.2008 - 04.2011

- Прийом партнерів та відвідувачів

- ведення звітної документації

- Облік приходу та догляду персоналу

- Замовлення квитків/готелів, канцтоварів

- Логістика відряджень співробітників

- Пошук та оренда конференц залів

- Адміністративна робота.

Ключова інформація

Вміння обробляти аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації, обов'язковість, пунктуальність, терпіння, стресостійкість, комунікабельність, ввічливість, прагнення працювати на результат, робота в команді та індивідуально, здатність швидко реагувати та знаходити вирішення складних ситуацій, бажання працювати та заробляти.

Працюю MS Office (Word, Excel, Internet; 1:C), міні АТС, факс, ксерокс, принтер.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Філолог української мови та літератури

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

вільно

Німецька

нижче середнього

Українська

вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідчення категорії В

Свой раздел

В моєму житті був період коли з травня 2018 року по травень 2019 року я жила і працювала в Швеції. В місті Гьотеборг я працювала адміністратором в готелі.

Юлия

Адміністратор, діловод

Київ

20 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 23 години тому