Працював в 5 компаніях   18 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Директор з закупівлі

ТОА Пирятинський делікатес

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

06.2022 - 03.2024

- аналіз тендерних запитів, умов, вимог замовника.
- аналіз цінової політики, комплексних пропозицій та позиціонування компанії щодо конкурентів.
- узгодження тендерних умов із замовником, юристами, економічними аналітиками, аудиторами, технічними спеціалістами.
- Оцінка ризиків, пов'язаних з участю в тендері та забезпечення правової підтримки при розробці пропозицій. Виявлення потенційних вигод та ризиків для компанії.
- Запрошення потенційних постачальників, лідерів ринку за конкретними категоріями.
- Комплексна перевірка потенційних постачальників. Виключення постачальників з низьким рейтингом.
- Контроль термінів подання тендерних пропозицій, з наданням усіх необхідних документів.
– аналіз результатів тендеру. Вибір переможця.
- передача результатів тендеру замовнику та відділу постачання.
- Вирішення конфліктних ситуацій з учасниками тендеру.
- Контроль виконання постачальниками тендерних зобов'язань: постачання сировини, обладнання, виконання монтажних та будівельних робіт.
- розробка стратегії підвищення ефективності та пропозицій щодо покращення організації тендерів.
- баготорічний досвід роботи на тендерних майданчиках Smart-tender, APS-tender, E-tender, Zakupivli.Pro
- Наявність бази постачальників з широкої номенклатури сировини для харчової промисловості, обладнання та матеріалів.

Директор з закупівлі та логістики

ТОВ Кондитерська фабрика "Чарівна мозаїка"

Промисловість та Виробництво

4 роки 10 місяців

04.2017 - 02.2022

1. Організація процесів логістики підприємства.
2. Планування та бюджетування.
3. Управління складською, транспортною, закупівельною логістикою та відділом ЗЕД.
4. Управління запасами.

Результати діяльності:

1. Збільшення оборотності складських запасів удвічі.
2. Нестачі за результатами інвентаризацій зведено нанівець.
3. Модернізація, будівництво нових складів.
4. Скорочення транспортних витрат на доставку продукції з 7 до 4,2 відсотка. 5. Скорочення бою в дорозі вдвічі.
6. Зменшення закупівельних цін на сировину на 5-10 % шляхом запровадження тендерних закупівель та роботи з кожної позиції щонайменше з трьома постачальниками.

Директор з закупівлі та логістики

ТОВ КЛІН-ПОЛІМЕР

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

07.2015 - 04.2017

Планування та організація процесів логістики компанії.
Планування та бюджетування діяльності служби логістики.
Управління складською, транспортною логістикою.
Забезпечення оптимальних за якістю, терміном та бюджетами логістичних процесів для компанії.
Контроль та управління ЗЕД.
Управління запасами.
Проведення оптимального розміщення товару за критеріями оборотності.
Оптимізація процесів товарної, складської логістики, інтеграція логістичних процесів.
Оптимізація витрат.
Організація закупівель сировини. Планування транспортних потоків
Організація та контроль перевезень, маршрутизація.
Управління логістичними ризиками.

Керівник відділу транспортної логістики

ТОВ МКО АГРОСЕРВІС

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

10.2014 - 07.2015

Організація доставки зернових від фермерських господарств на елеватори або перевантажувальні бази;
Організація відвантаження товару з елеваторів чи перевантажувальних баз;
Доставка зернових залізничним транспортом до портів;
Організація митного декларування вантажів, сертифікація;
Контроль надходження та руху товару, якості поставок та термінів;
Контроль залишків товару на елеваторах та перевантажувальних базах;
Перемога у тендерах із перевезення цукрових буряків для цукрових заводів Харківської області;
Контроль звітності, її аналіз, складання бюджету відділу.
У підпорядкуванні 4 особи. Штат підприємства: 15 осіб.
Виграли два тендери та організували перевезення цукрових буряків для Савінського та Первухінського цукрових заводів.
Оптимізовано відвантаження зернових із економією 30-50грн на одній тоні.

Керівник відділу транспортної логістики

ТОВ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років 11 місяців

11.2005 - 10.2014

Розробка стратегії підприємства у галузі транспортної логістики;
Проектування, організація, координація та управління транспортними процесами підприємства;
Впровадження методичних та нормативних матеріалів з логістики для підрозділів, визначення функцій та операцій, контроль їх виконання;
Відбір та навчання нових співробітників, управління персоналом;
Організація перевезень різними видами транспорту: море, ж.д., авто, авіа, доставка в автосалони легкових автомобілів, кур'єрські відправки, перегони вантажної техніки, оренда будівельної техніки, пасажирські перевезення;
Укладання договорів, проведення переговорів та тендерів;
Керівництво підрозділом власного транспорту та експедицією;
Оптимізація схем роботи та мінімізація витрат на перевезення. Забезпечення балансу між вартістю та ефективністю транспортних операцій;
Забезпечення документообігу всіх технологічних процесів. Організація обробки транспортної та товаросупровідної документації;
Формування бюджету відділу.
У підпорядкуванні 50 осіб, штат підприємства – 1500 осіб.
Досягнення:
1. Впровадження складів крос-докінгу, по два у кожному обласному центрі України. Один під запчастини, другий під шини. Внаслідок цього швидкість доставки товару клієнтам зменшилася з 3-7 днів до 1.
2. Відмовилися від роботи з однією транспортною компанією, яка монопольно надавала транспортні послуги підприємству та укладання договорів із 50 транспортними компаніями. У результаті як транспортні витрати зменшилися на 10%, а й зникла залежність від однієї компанії, яка диктувала умови роботи.
3. Надання логістичних послуг партнерам компанії та стороннім організаціям з експедиції та ЗЕД.
4. Переведення підрозділу власного транспорту на GPS систему управління та контролю, переобладнання автомобілів автоколони на ГБО (газове обладнання). 5. Переведення частини термінової доставки на кур'єрські служби. При цьому укладено договори з двома великими кур'єрськими службами, які власним транспортом забирають товар зі складів підприємства. При такій схемі транспортні витрати підприємства дорівнюють 0, т.к. витрати кур'єрським службам за термінову доставку сплачують клієнти.
5. Відмовилися від паперових перепусток та впровадили систему електронної перепустки, коли логіст може віддалено створити перепустку на заїзд автомобіля на будь-яку базу підприємства.
6. Впровадження системи KPI-показників для управління відділом. На її основі створено систему оплати праці. Відмовилися від системи окладів, яка існувала раніше, як неефективною.
7. Відкрили транзитних складів у Польщі та Німеччині, куди постачальники з усіх Європейських країн доставляють товари на умовах СРТ (Інкотермс 2010), потім товари з цих складів доставляються в Україну. При цьому оптимізовано витрати на 20%.

Ключова інформація

Закупівлі, митниця, складська логістика, транспортна логістика, тендерні закупівлі
Автор книги: "Транспортна логістика. Правила професіоналів"

Навчався в 1 закладі

Харківська Державна Академія Жалізничного Транспорта

Управління процесами перевезень

Харків, 1996

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Додаткова інформація

Дополнительная информация

Досвідчений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outluk Express, 1-С); Курси бізнес-класу "Діалог": Організація приватного підприємства; Тренінг: оптові продажі товарів та послуг; Тренінг: управління процесами підприємства; Тренінг: теорія обмежень; Права категорії В; Автомобіль Опель Корса 2011.

Володимир Анатолійович

Керівник тендерного відділу

Київ

51 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому