Працював в 4 компаніях 12 років 3 місяці
Регіональний директор
"ассоль"
3 роки
01.2019 - 01.2022
Відкриття магазину з нуля.
управління персоналом : найм , навчання , мотивація та керування
персоналом магазинів ( понад 60 осіб ) .
стратегічне планування : розробка та реалізація стратегій розвитку магазинів ,
враховуючи місцеві ринкові умови та конкуренцію.
фінансове управління : моніторинг та контроль фінансової діяльності
магазинів , включаючи бюджетування , аналіз прибутковості та витрат ,
проведення інвентаризації.
маркетинг та реклама : розробка та впровадження маркетингових та
рекламних кампаній для збільшення обсягів продажів та привертання нових
клієнтів.
управління запасами та логістика : оптимізація запасів та постачання товарів
до магазинів , забезпечення їхнього належного рівня наявності.
контроль якості обслуговування клієнтів : забезпечення високого рівня
обслуговування та задоволеності клієнтів у всіх магазинах.
звітність та аналіз даних : складання звітів про діяльність магазинів , аналіз
результатів та висвітлення ключових показників продажів та ефективності.
участь у розвитку бізнесу : взаємодія з керівництвом компанії щодо
стратегічного розвитку бізнесу та впровадження нових ініціатив.
взаємодія
з
партнерами
та
постачальниками :
укладення
угод
з
постачальниками , взаємодія з ключовими партнерами та постачальниками
товарів
Директор магазину
Компанія "ассоль"
1 рік
01.2018 - 01.2019
Керування персоналом магазину
розробка стратегії розвитку магазину
планування стратегії залучення клієнтів реалізація маркетингових заходів
аналітика продажу
розробка та впровадження системи адаптації , мотивації та атестації
персоналу
підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу
управління адміністративно - господарською та економічною діяльністю
магазину
робота з контролюючими органами
Адміністратор ресторану
2 роки
01.2015 - 01.2017
Управління персоналом ( навчання новачків , складання графіків роботи ,
мотивація співробітників , контроль робочого процесу )
робота з документацією , звіти , інвентаризації
вирішення конфліктних ситуацій.
ведення та облік каси
виконання службових доручень керівника
Приватний підприємець
6 років
01.2008 - 01.2014
Ключова інформація
багаторічний досвід в продажах побутової техніки. відкриваю нові
магазини , будую команди з нуля. займаюсь стратегічним плануванням , контролем
якості обслуговування , управлінням персоналом. вмію працювати на результат ,
знаю як заохотити команду та запровадити сервіс найвищої якості
управління персоналом , аналітика , адаптація , інвентаризація , звітність ,
1с. підприємство
Навчався в 1 закладі
Черкаський державний технологічний університет
"інженер комп ютерних систем"
Черкаси, 2007
Курси, тренінги, сертифікати
курс "people management" , "laba"
Додаткова інформація
Хобі та інтереси
Баскетбол , їзда на ендуро та спортивних мотоциклах
Особисті якості
Високий
рівень
працездатності ,
відповідальність ,
комунікабельність ,
пунктуальність ,
цілеспрямованість ,
уважність
до
деталей ,
ініціативність ,
орієнтованість на результат та якість , стійкість у стресових ситуаціях ,
винахідливість , здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях , легко
навчаюсь , порядність
Олександр Григорович
Олександр Григорович
Регіональний менеджер
Черкаси
Готовий переїхати: Кропивницький, Сміла
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому