Працював в 4 компаніях   12 років 3 місяці

Регіональний директор

"ассоль"

3 роки

01.2019 - 01.2022

Відкриття магазину з нуля. управління персоналом : найм , навчання , мотивація та керування персоналом магазинів ( понад 60 осіб ) . стратегічне планування : розробка та реалізація стратегій розвитку магазинів , враховуючи місцеві ринкові умови та конкуренцію. фінансове управління : моніторинг та контроль фінансової діяльності магазинів , включаючи бюджетування , аналіз прибутковості та витрат , проведення інвентаризації. маркетинг та реклама : розробка та впровадження маркетингових та рекламних кампаній для збільшення обсягів продажів та привертання нових клієнтів. управління запасами та логістика : оптимізація запасів та постачання товарів до магазинів , забезпечення їхнього належного рівня наявності. контроль якості обслуговування клієнтів : забезпечення високого рівня обслуговування та задоволеності клієнтів у всіх магазинах. звітність та аналіз даних : складання звітів про діяльність магазинів , аналіз результатів та висвітлення ключових показників продажів та ефективності. участь у розвитку бізнесу : взаємодія з керівництвом компанії щодо стратегічного розвитку бізнесу та впровадження нових ініціатив. взаємодія з партнерами та постачальниками : укладення угод з постачальниками , взаємодія з ключовими партнерами та постачальниками товарів

Директор магазину

Компанія "ассоль"

1 рік

01.2018 - 01.2019

Керування персоналом магазину розробка стратегії розвитку магазину планування стратегії залучення клієнтів реалізація маркетингових заходів аналітика продажу розробка та впровадження системи адаптації , мотивації та атестації персоналу підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу управління адміністративно - господарською та економічною діяльністю магазину робота з контролюючими органами

Адміністратор ресторану

2 роки

01.2015 - 01.2017

Управління персоналом ( навчання новачків , складання графіків роботи , мотивація співробітників , контроль робочого процесу ) робота з документацією , звіти , інвентаризації вирішення конфліктних ситуацій. ведення та облік каси виконання службових доручень керівника

Приватний підприємець

6 років

01.2008 - 01.2014

Ключова інформація

багаторічний досвід в продажах побутової техніки. відкриваю нові магазини , будую команди з нуля. займаюсь стратегічним плануванням , контролем якості обслуговування , управлінням персоналом. вмію працювати на результат , знаю як заохотити команду та запровадити сервіс найвищої якості управління персоналом , аналітика , адаптація , інвентаризація , звітність , 1с. підприємство

Навчався в 1 закладі

Черкаський державний технологічний університет

"інженер комп ютерних систем"

Черкаси, 2007

Курси, тренінги, сертифікати

курс "people management" , "laba"

Додаткова інформація

Хобі та інтереси

Баскетбол , їзда на ендуро та спортивних мотоциклах

Особисті якості

Високий рівень працездатності , відповідальність , комунікабельність , пунктуальність , цілеспрямованість , уважність до деталей , ініціативність , орієнтованість на результат та якість , стійкість у стресових ситуаціях , винахідливість , здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях , легко навчаюсь , порядність

Олександр Григорович

Регіональний менеджер

Черкаси

Готовий переїхати: Кропивницький, Сміла

35 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому