Працював в 5 компаніях 6 років 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Комерційний директор
Фоп
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 3 місяці
02.2023 - до теперішнього часу
Керування 27 ТТ в які входили: 56 торгового персоналу та 4 менеджерів.
Київ/Харків/Дніпро/Одеса
Основні обов’язки:
1. Розробка та реалізація стратегії: Керування регіональними операціями відповідно до загальної стратегії компанії.
2. Контроль за досягненням цілей: Встановлення та моніторинг ключових показників ефективності (KPI) регіону.
3. Управління персоналом: Набір, навчання та розвиток менеджерів і команд у регіоні.
4. Фінансове планування: Контроль бюджету, аналіз витрат і доходів, оптимізація фінансових ресурсів.
5. Аналіз ринку: Дослідження ринку, конкурентів і споживчих трендів у регіоні.
6. Покращення операційних процесів: Запровадження ефективних бізнес-процесів і вдосконалення операцій.
7. Контроль за дотриманням стандартів: Перевірка відповідності діяльності політикам компанії та законодавству.
8. Взаємодія з клієнтами та партнерами: Побудова та підтримка довготривалих відносин із ключовими клієнтами та постачальниками.
9. Розвиток бізнесу: Ідентифікація нових можливостей для росту бізнесу, відкриття нових точок/офісів.
10. Розв’язання кризових ситуацій: Швидке реагування на проблеми та вирішення конфліктів у регіоні.
11. Звітність перед керівництвом: Підготовка регулярних звітів про результати роботи регіону.
12. Управління проектами: Координація регіональних ініціатив і кампаній.
13. Контроль логістики: Забезпечення ефективної доставки товарів/послуг у регіоні.
14. Робота з локальними органами влади: Налагодження відносин із місцевою владою для вирішення адміністративних питань.
15. Мотивація команди: Формування сильної корпоративної культури та підтримка високої продуктивності співробітників.
16. Розробка маркетингових стратегій: Планування та впровадження регіональних рекламних кампаній.
17. Оцінка ефективності співробітників: Проведення регулярних оцінювань продуктивності персоналу.
18. Оптимізація витрат: Виявлення способів зниження витрат без втрати якості продуктів чи послуг.
19. Впровадження інновацій: Пошук і використання нових технологій або підходів для поліпшення роботи регіону.
20. Моніторинг клієнтського досвіду: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів і вирішення їхніх скарг.
21. Розширення присутності бренду: Збільшення впізнаваності бренду у регіоні через різні канали.
22. Контроль за дотриманням безпеки: Забезпечення виконання вимог охорони праці та техніки безпеки.
23. Розробка планів розвитку регіону: Створення довгострокових і короткострокових планів для регіонального підрозділу.
24. Робота з контролюючами органами
Керівник
Fishki Coffee
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
9 місяців
04.2022 - 01.2023
Мережа кав'ярень-пекарень ToGo та кафе-ресторанів.
Контроль роботи 22 торгових точок в Києві та області.
• Щоденне операційне управління та звітність, робота в 1С, MS Office
• Аналіз падіння/приросту продажів
• Облік залишків на ТТ та проведення інвентаризацій
• Створення та впровадження стандартів компанії(штрафи, чек-лист, стандарти обслуговування, технологічні карти та процеси готування)
• Комунікація і співпраця з усіма відділами компанії - логістика, маркетинг, будівництво, бухгалтерія, фінансисти, юристи на всіх етапах реалізації проєктів
Робота з кадрами
• Відбір та співбесіда нового персоналу
• Навчання команди - стандарти обслуговування, правилам випікання продукції, готування кави, касової дисципліни)
• Нараховування заробітної плати для персоналу, прорахунок мотивації • Формування графіка роботи працівників
Розвиток компанії
• Відкриття новий локацій, проведення переговорів та розвиток кав'ярень з нуля
• Комунікація з франчазі, супровід та запуск торгових точок бренду
• Брендування торгових точок, розробка активностей та акцій, програм лояльності
• Роздрібні мережі
Територіальний керуючий роздрібної мережі
BeerMarket
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
06.2021 - 04.2022
Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
Забезпечення безперебійної роботи 11-ти торгових точок
• Ведення документообігу та звітності діяльності всіх точок, робота в 1С, MS Office
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, коригуючі заходи по поліпшенню показників (кількість відвідувачів, середній чек)
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів з поліпшення показника та умов праці
• Коригування інвентаризації та робота з товарообігом, проведення списання/переміщення товару
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль незбережного забезпечення
• Моніторинг конкурентів (ціновий зріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
• Аналіз звернень клієнтів, зворотній зв'язок, розробка заходів по поліпшенню показника лояльності
Керівництво торговим персоналом (20-22 продавців)
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація торгового персоналу
• Закриття табеля робочих годин, нарахування зарплати
• Контроль правильного ведення касової дисципліни
• Взаємодія зі сусідніми відділами компанії
• Проведення зборів та тренінгів
Територіальний керуючий роздрібної мережі
Hop Hey
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
12.2019 - 04.2021
Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.
Організація безперебійної роботи торгових точок (5 ТТ);
• Щоденний аналіз виконання планів продажів, корекційні заходи для покращення показників
• Аналіз показників ефективності, фінансових показників, підготовка документації в 1С та MS Office
• Постановка фокусних задач, щоденний контроль виконання
• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів для покращення показника і умов праці
• Взаємодія з суміжними відділами компанії - логістика, бухгалтерія, фінанси
• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль безперебійного забезпечення
• Аналіз звернень клієнтів, зворотний зв'язок, розробка заходів для покращення показника
• Моніторинг конкурентів (ціновий розріз, асортимент і т.д.)
• Участь у покращенні бізнес-процесів
Управління торговим персоналом (12-15 продавців)
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація команди
• Контроль правильного ведення каси
• Підготовка та подальший розвиток адмін резерву, прийняття атестацій, наставництво
• Навчання торгового персоналу стандартам обслуговування, виявлення зон розвитку, розробка навчальних заходів для покращення показника (показник ТОП-3 по регіону)
• Розробка мотиваційних програм для торгового персоналу, що перебуває під керівництвом менеджера ТТ (21 ТТ)• Ведення і закриття табелю робочого часу
Продавець
Hop Hey
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
05.2019 - 12.2019
Продавець - консультант
Ключова інформація
- Розвиток мережі
- Роздрібна мережа
- Фінансова грамотність
- Керування персоналом
- Навчання персоналу
- Контроль бізнес-процесів
- Комунікація
- Вирішення проблем до їх винекнення
Навчався в 2 закладах
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Факультет фізичної культури, спорту та реабілітації
Черкаси, 2020
Черкаський державний бізнес-коледж
Обслуговування комп*ютерних систем та мереж
Черкаси, 2018
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В,страж 4 года,маю два автомобіля
Захоплення та інтереси
Професійний волейболість,кандидат в майстри спорту з волейболу та боксу,гравець професійного волейбольного клубу
Свій розділ
Відстрокований від військової служби,без проблем можу переміщатися між містами
Владислав Станіславович
Владислав Станіславович
Комерційний директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому