Працював в 5 компаніях   6 років 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Комерційний директор

Фоп

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

02.2023 - до теперішнього часу

Новостворена компанія мережі кав?ярень U420
Керування 27 ТТ в які входили: 56 торгового персоналу та 4 менеджерів.
Київ/Харків/Дніпро/Одеса
Основні обов’язки:
1. Розробка та реалізація стратегії: Керування регіональними операціями відповідно до загальної стратегії компанії.
2. Контроль за досягненням цілей: Встановлення та моніторинг ключових показників ефективності (KPI) регіону.
3. Управління персоналом: Набір, навчання та розвиток менеджерів і команд у регіоні.
4. Фінансове планування: Контроль бюджету, аналіз витрат і доходів, оптимізація фінансових ресурсів.
5. Аналіз ринку: Дослідження ринку, конкурентів і споживчих трендів у регіоні.
6. Покращення операційних процесів: Запровадження ефективних бізнес-процесів і вдосконалення операцій.
7. Контроль за дотриманням стандартів: Перевірка відповідності діяльності політикам компанії та законодавству.
8. Взаємодія з клієнтами та партнерами: Побудова та підтримка довготривалих відносин із ключовими клієнтами та постачальниками.
9. Розвиток бізнесу: Ідентифікація нових можливостей для росту бізнесу, відкриття нових точок/офісів.
10. Розв’язання кризових ситуацій: Швидке реагування на проблеми та вирішення конфліктів у регіоні.
11. Звітність перед керівництвом: Підготовка регулярних звітів про результати роботи регіону.
12. Управління проектами: Координація регіональних ініціатив і кампаній.
13. Контроль логістики: Забезпечення ефективної доставки товарів/послуг у регіоні.
14. Робота з локальними органами влади: Налагодження відносин із місцевою владою для вирішення адміністративних питань.
15. Мотивація команди: Формування сильної корпоративної культури та підтримка високої продуктивності співробітників.
16. Розробка маркетингових стратегій: Планування та впровадження регіональних рекламних кампаній.
17. Оцінка ефективності співробітників: Проведення регулярних оцінювань продуктивності персоналу.
18. Оптимізація витрат: Виявлення способів зниження витрат без втрати якості продуктів чи послуг.
19. Впровадження інновацій: Пошук і використання нових технологій або підходів для поліпшення роботи регіону.
20. Моніторинг клієнтського досвіду: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів і вирішення їхніх скарг.
21. Розширення присутності бренду: Збільшення впізнаваності бренду у регіоні через різні канали.
22. Контроль за дотриманням безпеки: Забезпечення виконання вимог охорони праці та техніки безпеки.
23. Розробка планів розвитку регіону: Створення довгострокових і короткострокових планів для регіонального підрозділу.
24. Робота з контролюючами органами

Керівник

Fishki Coffee

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

04.2022 - 01.2023

Мережа кав'ярень-пекарень ToGo та кафе-ресторанів.

Контроль роботи 22 торгових точок в Києві та області.

• Щоденне операційне управління та звітність, робота в 1С, MS Office

• Аналіз падіння/приросту продажів

• Облік залишків на ТТ та проведення інвентаризацій

• Створення та впровадження стандартів компанії(штрафи, чек-лист, стандарти обслуговування, технологічні карти та процеси готування)

• Комунікація і співпраця з усіма відділами компанії - логістика, маркетинг, будівництво, бухгалтерія, фінансисти, юристи на всіх етапах реалізації проєктів

Робота з кадрами

• Відбір та співбесіда нового персоналу

• Навчання команди - стандарти обслуговування, правилам випікання продукції, готування кави, касової дисципліни)

• Нараховування заробітної плати для персоналу, прорахунок мотивації • Формування графіка роботи працівників

Розвиток компанії

• Відкриття новий локацій, проведення переговорів та розвиток кав'ярень з нуля

• Комунікація з франчазі, супровід та запуск торгових точок бренду

• Брендування торгових точок, розробка активностей та акцій, програм лояльності

• Роздрібні мережі

Територіальний керуючий роздрібної мережі

BeerMarket

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

06.2021 - 04.2022

Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.

Забезпечення безперебійної роботи 11-ти торгових точок

• Ведення документообігу та звітності діяльності всіх точок, робота в 1С, MS Office

• Щоденний аналіз виконання планів продажів, коригуючі заходи по поліпшенню показників (кількість відвідувачів, середній чек)

• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів з поліпшення показника та умов праці

• Коригування інвентаризації та робота з товарообігом, проведення списання/переміщення товару

• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль незбережного забезпечення

• Моніторинг конкурентів (ціновий зріз, асортимент і т.д.)

• Участь у покращенні бізнес-процесів

• Аналіз звернень клієнтів, зворотній зв'язок, розробка заходів по поліпшенню показника лояльності

Керівництво торговим персоналом (20-22 продавців)

• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація торгового персоналу

• Закриття табеля робочих годин, нарахування зарплати

• Контроль правильного ведення касової дисципліни

• Взаємодія зі сусідніми відділами компанії

• Проведення зборів та тренінгів

Територіальний керуючий роздрібної мережі

Hop Hey

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

12.2019 - 04.2021

Магазини роздрібного продажу розливного пива в Києві та області.

Організація безперебійної роботи торгових точок (5 ТТ);

• Щоденний аналіз виконання планів продажів, корекційні заходи для покращення показників

• Аналіз показників ефективності, фінансових показників, підготовка документації в 1С та MS Office

• Постановка фокусних задач, щоденний контроль виконання

• Контроль дотримання зовнішнього вигляду ТТ (чистота, справність всіх елементів), розробка заходів для покращення показника і умов праці

• Взаємодія з суміжними відділами компанії - логістика, бухгалтерія, фінанси

• Замовлення господарських товарів та ТМЦ, контроль безперебійного забезпечення

• Аналіз звернень клієнтів, зворотний зв'язок, розробка заходів для покращення показника

• Моніторинг конкурентів (ціновий розріз, асортимент і т.д.)

• Участь у покращенні бізнес-процесів

Управління торговим персоналом (12-15 продавців)
• Відбір, проведення співбесід, навчання, адаптація команди

• Контроль правильного ведення каси

• Підготовка та подальший розвиток адмін резерву, прийняття атестацій, наставництво

• Навчання торгового персоналу стандартам обслуговування, виявлення зон розвитку, розробка навчальних заходів для покращення показника (показник ТОП-3 по регіону)

• Розробка мотиваційних програм для торгового персоналу, що перебуває під керівництвом менеджера ТТ (21 ТТ)• Ведення і закриття табелю робочого часу

Продавець

Hop Hey

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

05.2019 - 12.2019

Продавець - консультант

Ключова інформація

  • Розвиток мережі
  • Роздрібна мережа
  • Фінансова грамотність
  • Керування персоналом
  • Навчання персоналу
  • Контроль бізнес-процесів
  • Комунікація
  • Вирішення проблем до їх винекнення

Навчався в 2 закладах

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Факультет фізичної культури, спорту та реабілітації

Черкаси, 2020

Черкаський державний бізнес-коледж

Обслуговування комп*ютерних систем та мереж

Черкаси, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідчення категорії В,страж 4 года,маю два автомобіля

Захоплення та інтереси

Професійний волейболість,кандидат в майстри спорту з волейболу та боксу,гравець професійного волейбольного клубу

Свій розділ

Відстрокований від військової служби,без проблем можу переміщатися між містами

Владислав Станіславович

Комерційний директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Черкаси

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому