Працювала в 1 компанії 4 роки 11 місяців
Банки
Головний економіст відділу оренди та супроводження власного нерухомого майна
АТ "Ощадбанк"
Банки
4 роки 10 місяців
08.2019 - до теперішнього часу
До спектра моїх обов’язків входить:
- Укладання (розірвання) договорів оренди приміщення під розміщення відділень банку з подальшим розміщення в ПЗ система управління банківськими ресурсами «АФІНА» та «АСКОД»;
- Проведення моніторингу бази орендодавців на предмет дії договорів; - Надання пакету необхідних установчих документів, згідно переліку, наданих орендодавцем;
- Супроводження пакету документів та заяв на оренду приміщень орендодавцю та здійснення контролю за проходженням пакетів документів у структурних підрозділах Банку;
- Проведення розгляду проектів договорів оренди приміщень для орендодавців різних форм власності;
- Проведення розгляду проектів договорів господарських договорів (теплопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій, постачання електроенергії );
- Прийняття участі в аукціонах через офіційний майданчик електронної системи публічних закупівель України ProZorro , згідно Законом України №157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна» та Постанови № 483 « Деякі питання державного та комунального майна» з метою продовження договорів оренди;- Моніторинг терміну дії господарських договорів з комунальними організаціями ( з послуг постачання активної енергії, теплопостачання, вивіз побутових відходів, постачання та водовідведення
- Організація роботи по отриманню експортної оцінки орендованого майна від експортної організації, акредитованої в департаменті комунального майна та банку;
- Укладання договорів страхування орендованого майна в страховій компанії, акредитовану банком;
- Ведення підготовки проектів господарських договорів та пакету документів разом з фахівцями підрозділів юридичного управління, управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю, фінансово – економічного управління;
- Супроводження всіх необхідних рахунків від постачальників послуг (енергопостачання, теплопостачання , газопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій) та формування фінансових розпоряджень на оплату в ПЗ «АФІНА» для подальшої передачі на оплату до управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю ( акти виконаних робіт , рахунки – фактури);
- Формування консолідованої статичної та іншої інформації для прийняття управлінських рішень в межах компетенції відділу; - Листування та комунікація з фізичними особами, юридичними та комунальними організаціями щодо ділових відносин;
- Виконання інших обов’язків, віднесених до компетенції відділу ; -Виконання вимог із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку.
Навчалась в 1 закладі
Сумскій Національний аграрний університет
Финанси підприємства
м.Суми, 2010
Володіє мовами
Німецька
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
ООО " Інститут секретарів
первинна документація по бухгалтерії
Додаткова інформація
Личные качества
Завжди закінчую те, за що беруюся: від читання книжки до півмарафону .Те саме стосується робочих задач та обов’язків.Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення .До роботи ставлюся з максимальною віддачею.Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.
Компьютерные навыки
Впевнений користувач MS Office. Банківські програми
Світлана
Світлана
Головний економіст/ фахівець по супроводженню договорів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому