Працювала в 1 компанії   4 роки 11 місяців

Банки

Головний економіст відділу оренди та супроводження власного нерухомого майна

АТ "Ощадбанк"

Банки

4 роки 10 місяців

08.2019 - до теперішнього часу

До спектра моїх обов’язків входить:

- Укладання (розірвання) договорів оренди приміщення під розміщення відділень банку з подальшим розміщення в ПЗ система управління банківськими ресурсами «АФІНА» та «АСКОД»;

- Проведення моніторингу бази орендодавців на предмет дії договорів; - Надання пакету необхідних установчих документів, згідно переліку, наданих орендодавцем;

- Супроводження пакету документів та заяв на оренду приміщень орендодавцю та здійснення контролю за проходженням пакетів документів у структурних підрозділах Банку;

- Проведення розгляду проектів договорів оренди приміщень для орендодавців різних форм власності;

- Проведення розгляду проектів договорів господарських договорів (теплопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій, постачання електроенергії );

- Прийняття участі в аукціонах через офіційний майданчик електронної системи публічних закупівель України ProZorro , згідно Законом України №157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна» та Постанови № 483 « Деякі питання державного та комунального майна» з метою продовження договорів оренди;- Моніторинг терміну дії господарських договорів з комунальними організаціями ( з послуг постачання активної енергії, теплопостачання, вивіз побутових відходів, постачання та водовідведення

- Організація роботи по отриманню експортної оцінки орендованого майна від експортної організації, акредитованої в департаменті комунального майна та банку;

- Укладання договорів страхування орендованого майна в страховій компанії, акредитовану банком;

- Ведення підготовки проектів господарських договорів та пакету документів разом з фахівцями підрозділів юридичного управління, управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю, фінансово – економічного управління;

- Супроводження всіх необхідних рахунків від постачальників послуг (енергопостачання, теплопостачання , газопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій) та формування фінансових розпоряджень на оплату в ПЗ «АФІНА» для подальшої передачі на оплату до управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю ( акти виконаних робіт , рахунки – фактури);

- Формування консолідованої статичної та іншої інформації для прийняття управлінських рішень в межах компетенції відділу; - Листування та комунікація з фізичними особами, юридичними та комунальними організаціями щодо ділових відносин;

- Виконання інших обов’язків, віднесених до компетенції відділу ; -Виконання вимог із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку.

Навчалась в 1 закладі

Сумскій Національний аграрний університет

Финанси підприємства

м.Суми, 2010

Володіє мовами

Німецька

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

ООО " Інститут секретарів

Київ, 2010

первинна документація по бухгалтерії

Додаткова інформація

Личные качества

Завжди закінчую те, за що беруюся: від читання книжки до півмарафону .Те саме стосується робочих задач та обов’язків.Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення .До роботи ставлюся з максимальною віддачею.Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.

Компьютерные навыки

Впевнений користувач MS Office. Банківські програми

Світлана

Головний економіст/ фахівець по супроводженню договорів

Київ

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому