Працювала в 6 компаніях 26 років 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика, Консалтинг / Аудит
Головний бухгалтер
ТОВ "Гараж Мобайл Груп"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
07.2021 - 06.2024
Налагодження успішної роботи бухгалтерії підприємства роздрібної торгівлі мобільними телефонами та аксесуарами, побутовою технікою і послугами зв’язку. В тому числі і через Інтернет-магазин. Мережа з 132 магазинів по всіх регіонах України. Команда 10 бухгалтерів.
Функціональні обов’язки:
- забезпечення бухгалтерського та податкового обліку;
- підготовка, складання і здача звітності в державні органи і холдинг, частиною, якої є підприємство.
- складання і здача фінансової, податкової, статистичної звітності по юридичній особі на загальній системі оподаткування з щоквартальною звітністю з податку на прибуток, а також по юридичній особі та фізичних особах на єдиному податку.
- організація і контроль роботи дев’ятьох підлеглих бухгалтерів, в тому числі успішне налаштування віддаленої і змішаної роботи команди в період карантину і воєнного стану.
Я проводила роботу і контролювала наступні ділянки:
- організація касової роботи на магазинах, що містить в собі контроль проведення операцій через реєстратори розрахункових операцій, інкасації, еквайрингу, кредитів банків, повернень товарів, контроль дотримання касової дисципліни. Звіряння і проведення в обліку результатів щомісячних інвентаризацій магазинів;облік доходів і витрат за центрами відповідальності (132 магазини та департаменти офісу),
- орендні операції, і взаєморозрахунки з постачальниками послуг для забезпечення роботи магазинів;
- організація і постійний щомісячний контроль роботи складу;
- організація роботи по регулярним звірянням з постачальниками товарів щодо поставок і повернень товарів;
- організація змін в обліковій системі по своєчасному внесенню і контролю правильності кодів УКТВЕД на товар, складання декларацій з ПДВ у відповідності з перевіреними даними обліку;
- складання декларацій з єдиного податку. Організація переходу на єдиний податок та повернення на загальну систему оподаткування.
- дисконтування заборгованості
Головний бухгалтер
ТОВ "Керама Марацці Україна"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 10 місяців
05.2018 - 03.2021
Успішна робота з забезпечення бухгалтерського та податкового обліку, а також звітування з особливими умовами на підприємстві гуртової та роздрібної торгівлі керамічною плиткою, керамічним гранітом і сантехнікою, що було українським представником міжнародної групи компаній.
Функціональні обов’язки:
- Я проводила роботу і контролювала наступні ділянки оліку:
- облік ПДВ – вхідні та вихідні податкові документи (4 тисячі документів щомісячно, система обліку реалізації по кожному замовленню), відображення їх в обліку, контроль стану спеціального рахунку, складання декларацій і додатків до них;
- зовнішньоекономічна діяльність – імпорт та експорт товарів та послуг.
- складання звітності по трансфертному ціноутворенню.
- виплата дивідендів нерезидентам;
- організація і впорядкування розрахунків з покупцями, звірок та взаємозаліків (більш ніж 1,5 тисячі покупців по всій Україні);
- касова робота - реєстратори розрахункових операцій, контроль дотримання касової дисципліни;облік доходів і витрат за центрами відповідальності.
Досвід проходження комплексної перевірки фіскальної служби.
Головний бухгалтер
ТОВ СП «Украфлора»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
06.2017 - 05.2018
Успішне забезпечення бухгалтерського та податкового обліку; підготовка, складання і здача звітності в державні органи по юридичній особі на загальній системі оподаткування з щоквартальною звітністю з податку на прибуток. Підприємство здійснювало гуртову та роздрібнау торгівлю зрізними та горщиковими рослинами, предметами декору та флористичними композиціями, а також надання послуг по озелененню та ландшафтному дизайну.
Функціональні обов’язки: .
Організація і контроль роботи сімох підлеглих бухгалтерів.
Я проводила роботу і контролювала наступні ділянки:
- облік ПДВ – автоматизація завантаження і вивантаження податкових накладних і коригувань до них постановка задач по автоматизації формування податкових накладних за підсумками дня в роздробі, зведення в програмі рахунків обліку по ПДВ і складання декларації;
- організація змін в обліковій системі по своєчасному внесенню і контролю кодів УКТВЕД на товар, що імпортується з урахуванням сезонної зміни кодів;
- імпортні та експортні операції, курсові різниці, закордонні відрядження;
- надання послуг з озеленення і дизайну – акти виконаних послуг і списання матеріалів під них.
Брала участь в повному відновленні даних в обліковій програмі після їх втрати в результаті кібератаки.
Головний бухгалтер
ТОВ «Аптека №1 ТРАНСФАРМ» /сеть аптек "Здоровая семья"
Фармацевтика
1 рік 7 місяців
11.2015 - 06.2017
Забезпечення бухгалтерського та податкового обліку, складання і здача фінансової, податкової, статистичної звітності по чотирьох юридичних особах на загальній системі оподаткування з щоквартальною звітністю з податку на прибуток. Всі юридичні особи належали до фармацевтичної отраслі і здійснювали родрібний продаж медикаментів. і товарів медичного призначення.
Я проводила роботу і контролювала наступні ділянки:
- облік ПДВ – вхідні та вихідні податкові документи (6 тис. документів щомісячно), проведення їх в обліку, контроль спеціального рахунку з ПДВ складання декларацій і додатків до них за двома ставками податків: 7 и 20%;
- облік доходів і витрат за центрами відповідальності: основная деятельность (аптеки) і маркетингові послуги, надходження від страхових компаній, різні форми розрахунків з покупцями;
- участь в складанні бюджету компанії і аналіз його виконання;
- касова робота – розробка інструкцій, навчання, консультування матеріально-відповідальних осіб і контроль касової дисципліні (з цілодобовим графіком роботы, 85 реєстраторів розрахункових операцій і терміналів для розрахунків банківськими картами)
- оплата праці – контроль нарахування заробітної плати більш ніж 300 осіб, зокрема зі змінними графіками роботи, організація обліку і сплати прибуткового за місцями розташування структурних підрозділів (19 районів різних міст)участь в інвентаризаціях товарів (50 тис. найменувань з суворим обліком за партіями) і оформлення їх результатів.
Отриманий досвід виправлення помилок в обліку минулих періодів, в тому числі в операціях по договорах комісії на купівлю і продаж, відображення їх в фінансовій і податковій звітності.
Головний бухгалтер
ТОВ «Лаваль»
Торгівля роздрібна / Retail
16 років 1 місяць
09.1999 - 10.2015
Головний бухгалтер
ООО «Аудит-Стаханов»
Консалтинг / Аудит
2 роки
09.1997 - 09.1999
Ключова інформація
25-річний досвід роботи головним бухгалтером, робота з ПДВ з 1997року
сертифікований бухгалтер-практик CAP
Навчалась в 1 закладі
Вища школа бізнесу інститут економіки та менеджменту
облік та аудит
Алчевск, 1997
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
сертифицированный бухгалтер-практик CAP
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
1С 8.3 УТП и УПП, 1с 7.7, M.E.Doc, Банк-Кліент, Microsoft Office, Інтернет, правова система Ліга: Закон, сервіси електронного документообороту
Особисті якості
Відповідальна, маю аналітичні здібності та системний підхід, тактична в спілкуванні, як керівник вимоглива до себе та членів команди, здатна до швидкого навчання, вмію ставити задачі та виконувати їх, комунікабельна та гарно пояснюю, вмію працювати як в команді так і самостійно, маю гнучкий розум і широту мислення, здатна швидко орієнтуватися в ситуації та приймати рішення, в першу чергу орієнтуюся на потреби компанії, прагну до саморозвитку, люблю отримувати нові знання і навички.
Юлия
Юлия
Головний бухгалтер
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 1 місяць тому