Працював в 5 компаніях 29 років
Телекомунікації / Зв'язок, Медіа / ЗМІ, АПК (Агропромисловий комплекс), Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво
Головний бухгалтер
ТОВ "ЗЕОНБУД"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 8 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
-забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
- організація роботи бухгалтерії (4 чол.);
- планування та контролінг;
- робота з контролюючими органами;
- податкове планування
Головний бухгалтер
ТОВ Телерадіокомпанія "Україна" (Медіа Група Україна)
Медіа / ЗМІ
2 роки 4 місяці
11.2020 - 03.2023
- - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
- - організація роботи бухгалтерії (10 чол.);
- - робота з контролюючими органами;
- - податкове планування;
- - робота з нерезидентами.
Заступник головного бухгалтера
АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 1 місяць
05.2018 - 06.2020
- - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
- - впровадження автоматизованої системи обробки даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства або удосконалення чинної;
- - участь у визначенні облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибір форми бухгалтерського обліку, правил документообігу, додаткової системи рахунків та регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю господарських операцій з урахуванням діяльності підприємства;
- - забезпечення складання на основі даних бухгалтерського та податкового обліку консолідованої податкової звітності з ПДВ та подання її у встановлені терміни;
- - участь у підготовці та подачі інших видів періодичної звітності до відповідних органів державної влади відповідно до нормативних актів;
- - листування з контролюючими органами, підготовка необхідної інформації з питань, що належать до взаєморозрахунків.
Головний бухгалтер
ТОВ «КУА «Стандарт-Капітал» (Група фінансових компаній Консорціуму «Індустріальна група»)
Фінансові послуги
10 років 10 місяців
07.2007 - 05.2018
- - організація роботи фінансових підрозділів компаній (постановка обліку, оптимізація оподаткування групи, управління фінансуванням, контроль за виконанням необхідних операцій);
- - участь у ефективному управлінні інвестиційними фондами компанії;
- - оперативне формування команди фінансового підрозділу компанії з урахуванням законодавчих вимог;
- - підготовка фінансових (за МСФЗ) та податкових звітів компаній у всі контролюючі інстанції (податкова, нац. комісія з цінних паперів, статистика);
- - підготовка бюджетів фінансових компаній, їх погодження, контроль виконання;
- - успішне проходження всіх видів перевірок (податкова, нац. комісія з цінних паперів);
- - організація управлінського обліку та бюджетування;
- - успішне проходження річного аудиту;
- - автоматизація та алгоритмізація роботи бухгалтерії. Впровадження 1С Бухгалтерії на всіх бухгалтерських ділянках.
Головний бухгалтер
ПАТ «Концерн Стирол»
Промисловість та Виробництво
11 років 10 місяців
03.1995 - 01.2007
- організація обліку у багатогранному та багатопрофільному виробничому процесі;
- - успішний досвід проходження міжнародного аудиту (велика четвірка);
- - участь у випуску та розміщенні євробондів (125 млн. дол.США.);
- - автоматизація облікових процесів (використання 1С Бухгалтерія, а потім і SAP на ключових ділянках);
- - ефективне проходження всіх перевірок (насамперед податкової);
- - розробка алгоритмів руху фінансових потоків групи компаній, їх реалізація;
- - розробка алгоритмів податкового планування, оптимізації витрат компаній холдингу;
- - казначейські операції, оперативний перерозподіл коштів між компаніями холдингу;
- - участь у створенні першого в Україні корпоративного пенсійного фонду, а також подальший супровід його роботи;
- - контроль за підготовкою та виконанням бізнес-планів, бюджетів, управлінської звітності, аналіз витрат, їх оптимізація;
- - взаємодія з банками, фінансовими компаніями, інвестиційними фондами, консалтинговими компаніями.
- -виконання функцій фінансового директора
Ключова інформація
Ключові навички
Успішний досвід роботи у найбільших промислових, фінансових, медіа-холдингах та корпораціях.Величезний досвід з організації роботи та досконале знання всіх ділянок роботи фінансової служби та бухгалтерії, практичні навички роботи з керівництва бухгалтерією у медіа компанії (1,3 тис.чол.), найбільшої компанії з виробництва та реалізації хімічної та фармацевтичної продукції (6 тис.чол.). ), зерновому трейдері (4,5 тис.чол.) (у т.ч. зберігання та переробка), а також у фінансових компаніях - професійних учасників фондового ринку (КУА, торговець цінними паперами).
Практичні навички роботи:
Організація якісної облікової політики та ефективної роботи бухгалтерської служби в компанії;
Керівництво фінансовою службою компанії, в т.ч. бухгалтерією;
Керівництво фінансовою компанією.
Ключові функціїСвоєчасне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності;Реорганізація діяльності бухгалтерії (аналіз та оптимізація процесів, перегляд зон відповідальності співробітників, оцінка та при необхідності реорганізація команди);
- Активна участь у побудові управлінського обліку на основі 1С. Підготовка технічних завдань програмісту 1С, тестування та впровадження в обліку;
- Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку АТ, ТОВ, ФОП;
- Податкове планування та контроль сплати податків. Побудова законних схем роботи, спрямованих на оптимізацію оподаткування;
- Ефективна робота з податковою службою – успішне проходження різноманітних перевірок.Організація процесу розрахунку, аналізу та оптимізації собівартості продукції, що випускається;
- Документальне забезпечення бюджетного відшкодування (підготовка документації, проходження щомісячних податкових перевірок);Облік ЗЕД: купівля-продаж валюти, контроль взаєморозрахунків;Проходження міжнародного аудиту;
- Взаємодія та успішне проходження перевірок комісією з цінних паперів.Досвід обліку оптової торгівлі зерновими, їх зберігання, переробка у продукти харчування та реалізація на експорт. Знання схем інвестування житлово-комерційного будівництва та досвід роботи з ними.Досвід залучення джерел фінансування через фонди, проектне фінансування.Знання фінансового, корпоративного права, податкового права. Аналітичні здібності. Організаторські здібності.
Ключові показники ефективності
Якісне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності групи компаній;Автоматизація бухгалтерського процесу (ефективне та повноцінне використання 1С);
Ефективна робота бухгалтерії (терміни, якість, обсяги);
Відсутність рекламацій та штрафів від відповідних контролюючих органів;
Аналіз податкових ризиків;
Якісний супровід договорів відповідно до податкового законодавства;
Супровід трансфертного ціноутворення. Знання МФСО, фінансових ринків, банківської та інвестиційної справи,
трансфертного ціноутворення, системи оподаткування в Україні.Внутрішній облік: управлінський облік, аналіз діяльності підприємства, бюджетування та контролінг роботи підприємства. Досконало володію програмою 1С Бухгалтерія, працюю у програмі МЕДОК. Добре знайомий з більшістю стандартних програм Microsoft Office. Маючи значний практичний досвід, постійно займаюся професійним самовдосконаленням посиленням своєї теоретичної бази.
Навчався в 3 закладах
Донецький державний університет управління
Спеціальність "Фінанси". Магістр фінансів
Донецьк, 2006
Донецький державний університет
Обліково-фінансовий, Облік та аудит
Донецьк, 1998
Донецький політехнічний інститут
Горно-электромеханичний, інженер-механик
Донецьк, 1993
Курси, тренінги, сертифікати
ДП "Держзовнішінформ"
Актуальні питання трансфертного ціноутворення
Українська асоціація інвестиційного бізнесу спільно з Міжнародним інститутом бізнесу
Діяльність фондів прямого інвестування та венчурних фондів.
Український інститут розвитку фондового ринку (при КНЕУ)
Спеціаліст з питань управління активами, торгівлі цінними паперами, депозитарної діяльності (2007, 2009, 2010, 2017).Постійне підвищення кваліфікації (кожні 3 роки) із отриманням кваліфікаційного свідоцтва «Фахівця з питань бухгалтерського обліку професійних учасників ринку цінних паперів».
Academy of Business Ernst &Young
Проходження навчання за програмою міжнародної фінансової звітності за стандартами ACCA DipIFR.
Олександр Вікторович
Олександр Вікторович
Головний бухгалтер, фінансовий директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 17 годин тому