Працював в 5 компаніях   29 років 6 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Медіа / ЗМІ, АПК (Агропромисловий комплекс), Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво

Головний бухгалтер

ТОВ "ЗЕОНБУД"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 2 місяці

03.2023 - до теперішнього часу

-забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;

- організація роботи бухгалтерії (4 чол.);

- планування та контролінг;

- робота з контролюючими органами;

- податкове планування

Головний бухгалтер

ТОВ Телерадіокомпанія "Україна" (Медіа Група Україна)

Медіа / ЗМІ

2 роки 4 місяці

11.2020 - 03.2023

  • - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
  • - організація роботи бухгалтерії (10 чол.);
  • - робота з контролюючими органами;
  • - податкове планування;
  • - робота з нерезидентами.
  • - облік НА, в т.ч. авторських прав

Заступник головного бухгалтера

АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 1 місяць

05.2018 - 06.2020

  • - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
  • - впровадження автоматизованої системи обробки даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства або удосконалення чинної;
  • - участь у визначенні облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибір форми бухгалтерського обліку, правил документообігу, додаткової системи рахунків та регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю господарських операцій з урахуванням діяльності підприємства;
  • - забезпечення складання на основі даних бухгалтерського та податкового обліку консолідованої податкової звітності з ПДВ та подання її у встановлені терміни;
  • - участь у підготовці та подачі інших видів періодичної звітності до відповідних органів державної влади відповідно до нормативних актів;
  • - листування з контролюючими органами, підготовка необхідної інформації з питань, що належать до взаєморозрахунків.

Головний бухгалтер

ТОВ «КУА «Стандарт-Капітал» (Група фінансових компаній Консорціуму «Індустріальна група»)

Фінансові послуги

10 років 10 місяців

07.2007 - 05.2018

  • - організація роботи фінансових підрозділів компаній (постановка обліку, оптимізація оподаткування групи, управління фінансуванням, контроль за виконанням необхідних операцій);
  • - участь у ефективному управлінні інвестиційними фондами компанії;
  • - оперативне формування команди фінансового підрозділу компанії з урахуванням законодавчих вимог;
  • - підготовка фінансових (за МСФЗ) та податкових звітів компаній у всі контролюючі інстанції (податкова, нац. комісія з цінних паперів, статистика);
  • - підготовка бюджетів фінансових компаній, їх погодження, контроль виконання;
  • - успішне проходження всіх видів перевірок (податкова, нац. комісія з цінних паперів);
  • - організація управлінського обліку та бюджетування;
  • - успішне проходження річного аудиту;
  • - автоматизація та алгоритмізація роботи бухгалтерії. Впровадження 1С Бухгалтерії на всіх бухгалтерських ділянках.

Головний бухгалтер

ПАТ «Концерн Стирол»

Промисловість та Виробництво

11 років 10 місяців

03.1995 - 01.2007

  • організація обліку у багатогранному та багатопрофільному виробничому процесі;
  • - успішний досвід проходження міжнародного аудиту (велика четвірка);
  • - участь у випуску та розміщенні євробондів (125 млн. дол.США.);
  • - автоматизація облікових процесів (використання 1С Бухгалтерія, а потім і SAP на ключових ділянках);
  • - ефективне проходження всіх перевірок (насамперед податкової);
  • - розробка алгоритмів руху фінансових потоків групи компаній, їх реалізація;
  • - розробка алгоритмів податкового планування, оптимізації витрат компаній холдингу;
  • - казначейські операції, оперативний перерозподіл коштів між компаніями холдингу;
  • - участь у створенні першого в Україні корпоративного пенсійного фонду, а також подальший супровід його роботи;
  • - контроль за підготовкою та виконанням бізнес-планів, бюджетів, управлінської звітності, аналіз витрат, їх оптимізація;
  • - взаємодія з банками, фінансовими компаніями, інвестиційними фондами, консалтинговими компаніями.
  • -виконання функцій фінансового директора

Ключова інформація

Ключові навички

Успішний досвід роботи у найбільших промислових, фінансових, медіа-холдингах та корпораціях.Величезний досвід з організації роботи та досконале знання всіх ділянок роботи фінансової служби та бухгалтерії, практичні навички роботи з керівництва бухгалтерією у медіа компанії (1,3 тис.чол.), найбільшої компанії з виробництва та реалізації хімічної та фармацевтичної продукції (6 тис.чол.). ), зерновому трейдері (4,5 тис.чол.) (у т.ч. зберігання та переробка), а також у фінансових компаніях - професійних учасників фондового ринку (КУА, торговець цінними паперами).

Практичні навички роботи:

Організація якісної облікової політики та ефективної роботи бухгалтерської служби в компанії;

Керівництво фінансовою службою компанії, в т.ч. бухгалтерією;

Керівництво фінансовою компанією.

Ключові функціїСвоєчасне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності;Реорганізація діяльності бухгалтерії (аналіз та оптимізація процесів, перегляд зон відповідальності співробітників, оцінка та при необхідності реорганізація команди);

  • Активна участь у побудові управлінського обліку на основі 1С. Підготовка технічних завдань програмісту 1С, тестування та впровадження в обліку;
  • Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку АТ, ТОВ, ФОП;
  • Податкове планування та контроль сплати податків. Побудова законних схем роботи, спрямованих на оптимізацію оподаткування;
  • Ефективна робота з податковою службою – успішне проходження різноманітних перевірок.Організація процесу розрахунку, аналізу та оптимізації собівартості продукції, що випускається;
  • Документальне забезпечення бюджетного відшкодування (підготовка документації, проходження щомісячних податкових перевірок);Облік ЗЕД: купівля-продаж валюти, контроль взаєморозрахунків;Проходження міжнародного аудиту;
  • Взаємодія та успішне проходження перевірок комісією з цінних паперів.Досвід обліку оптової торгівлі зерновими, їх зберігання, переробка у продукти харчування та реалізація на експорт. Знання схем інвестування житлово-комерційного будівництва та досвід роботи з ними.Досвід залучення джерел фінансування через фонди, проектне фінансування.Знання фінансового, корпоративного права, податкового права. Аналітичні здібності. Організаторські здібності.

Ключові показники ефективності

Якісне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності групи компаній;Автоматизація бухгалтерського процесу (ефективне та повноцінне використання 1С);

Ефективна робота бухгалтерії (терміни, якість, обсяги);

Відсутність рекламацій та штрафів від відповідних контролюючих органів;

Аналіз податкових ризиків;

Якісний супровід договорів відповідно до податкового законодавства;

Супровід трансфертного ціноутворення. Знання МФСО, фінансових ринків, банківської та інвестиційної справи,

трансфертного ціноутворення, системи оподаткування в Україні.Внутрішній облік: управлінський облік, аналіз діяльності підприємства, бюджетування та контролінг роботи підприємства. Досконало володію програмою 1С Бухгалтерія, працюю у програмі МЕДОК. Добре знайомий з більшістю стандартних програм Microsoft Office. Маючи значний практичний досвід, постійно займаюся професійним самовдосконаленням посиленням своєї теоретичної бази.

Навчався в 3 закладах

Донецький державний університет управління

Спеціальність "Фінанси". Магістр фінансів

Донецьк, 2006

Донецький державний університет

Обліково-фінансовий, Облік та аудит

Донецьк, 1998

Донецький політехнічний інститут

Горно-электромеханичний, інженер-механик

Донецьк, 1993

Курси, тренінги, сертифікати

ДП "Держзовнішінформ"

Київ, 2019

Актуальні питання трансфертного ціноутворення

Українська асоціація інвестиційного бізнесу спільно з Міжнародним інститутом бізнесу

Київ, 2017

Діяльність фондів прямого інвестування та венчурних фондів.

Український інститут розвитку фондового ринку (при КНЕУ)

Київ, 2017

Спеціаліст з питань управління активами, торгівлі цінними паперами, депозитарної діяльності (2007, 2009, 2010, 2017).Постійне підвищення кваліфікації (кожні 3 роки) із отриманням кваліфікаційного свідоцтва «Фахівця з питань бухгалтерського обліку професійних учасників ринку цінних паперів».

Academy of Business Ernst &Young

Київ, 2012

Проходження навчання за програмою міжнародної фінансової звітності за стандартами ACCA DipIFR.

Олександр Вікторович

Головний бухгалтер, фінансовий директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

90 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому