Працював в 5 компаніях   29 років 1 місяць

Телекомунікації / Зв'язок, Медіа / ЗМІ, АПК (Агропромисловий комплекс), Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво

Головний бухгалтер

ТОВ "ЗЕОНБУД"

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 9 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

-забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;

- організація роботи бухгалтерії (4 чол.);

- планування та контролінг;

- робота з контролюючими органами;

- податкове планування

Головний бухгалтер

ТОВ Телерадіокомпанія "Україна" (Медіа Група Україна)

Медіа / ЗМІ

2 роки 4 місяці

11.2020 - 03.2023

  • - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
  • - організація роботи бухгалтерії (10 чол.);
  • - робота з контролюючими органами;
  • - податкове планування;
  • - робота з нерезидентами.
  • - облік НА, в т.ч. авторських прав

Заступник головного бухгалтера

АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 1 місяць

05.2018 - 06.2020

  • - забезпечення ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених законодавством України та обліковою політикою підприємства;
  • - впровадження автоматизованої системи обробки даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства або удосконалення чинної;
  • - участь у визначенні облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибір форми бухгалтерського обліку, правил документообігу, додаткової системи рахунків та регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю господарських операцій з урахуванням діяльності підприємства;
  • - забезпечення складання на основі даних бухгалтерського та податкового обліку консолідованої податкової звітності з ПДВ та подання її у встановлені терміни;
  • - участь у підготовці та подачі інших видів періодичної звітності до відповідних органів державної влади відповідно до нормативних актів;
  • - листування з контролюючими органами, підготовка необхідної інформації з питань, що належать до взаєморозрахунків.

Головний бухгалтер

ТОВ «КУА «Стандарт-Капітал» (Група фінансових компаній Консорціуму «Індустріальна група»)

Фінансові послуги

10 років 10 місяців

07.2007 - 05.2018

  • - організація роботи фінансових підрозділів компаній (постановка обліку, оптимізація оподаткування групи, управління фінансуванням, контроль за виконанням необхідних операцій);
  • - участь у ефективному управлінні інвестиційними фондами компанії;
  • - оперативне формування команди фінансового підрозділу компанії з урахуванням законодавчих вимог;
  • - підготовка фінансових (за МСФЗ) та податкових звітів компаній у всі контролюючі інстанції (податкова, нац. комісія з цінних паперів, статистика);
  • - підготовка бюджетів фінансових компаній, їх погодження, контроль виконання;
  • - успішне проходження всіх видів перевірок (податкова, нац. комісія з цінних паперів);
  • - організація управлінського обліку та бюджетування;
  • - успішне проходження річного аудиту;
  • - автоматизація та алгоритмізація роботи бухгалтерії. Впровадження 1С Бухгалтерії на всіх бухгалтерських ділянках.

Головний бухгалтер

ПАТ «Концерн Стирол»

Промисловість та Виробництво

11 років 10 місяців

03.1995 - 01.2007

  • організація обліку у багатогранному та багатопрофільному виробничому процесі;
  • - успішний досвід проходження міжнародного аудиту (велика четвірка);
  • - участь у випуску та розміщенні євробондів (125 млн. дол.США.);
  • - автоматизація облікових процесів (використання 1С Бухгалтерія, а потім і SAP на ключових ділянках);
  • - ефективне проходження всіх перевірок (насамперед податкової);
  • - розробка алгоритмів руху фінансових потоків групи компаній, їх реалізація;
  • - розробка алгоритмів податкового планування, оптимізації витрат компаній холдингу;
  • - казначейські операції, оперативний перерозподіл коштів між компаніями холдингу;
  • - участь у створенні першого в Україні корпоративного пенсійного фонду, а також подальший супровід його роботи;
  • - контроль за підготовкою та виконанням бізнес-планів, бюджетів, управлінської звітності, аналіз витрат, їх оптимізація;
  • - взаємодія з банками, фінансовими компаніями, інвестиційними фондами, консалтинговими компаніями.
  • -виконання функцій фінансового директора

Ключова інформація

Ключові навички

Успішний досвід роботи у найбільших промислових, фінансових, медіа-холдингах та корпораціях.Величезний досвід з організації роботи та досконале знання всіх ділянок роботи фінансової служби та бухгалтерії, практичні навички роботи з керівництва бухгалтерією у медіа компанії (1,3 тис.чол.), найбільшої компанії з виробництва та реалізації хімічної та фармацевтичної продукції (6 тис.чол.). ), зерновому трейдері (4,5 тис.чол.) (у т.ч. зберігання та переробка), а також у фінансових компаніях - професійних учасників фондового ринку (КУА, торговець цінними паперами).

Практичні навички роботи:

Організація якісної облікової політики та ефективної роботи бухгалтерської служби в компанії;

Керівництво фінансовою службою компанії, в т.ч. бухгалтерією;

Керівництво фінансовою компанією.

Ключові функціїСвоєчасне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності;Реорганізація діяльності бухгалтерії (аналіз та оптимізація процесів, перегляд зон відповідальності співробітників, оцінка та при необхідності реорганізація команди);

  • Активна участь у побудові управлінського обліку на основі 1С. Підготовка технічних завдань програмісту 1С, тестування та впровадження в обліку;
  • Комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку АТ, ТОВ, ФОП;
  • Податкове планування та контроль сплати податків. Побудова законних схем роботи, спрямованих на оптимізацію оподаткування;
  • Ефективна робота з податковою службою – успішне проходження різноманітних перевірок.Організація процесу розрахунку, аналізу та оптимізації собівартості продукції, що випускається;
  • Документальне забезпечення бюджетного відшкодування (підготовка документації, проходження щомісячних податкових перевірок);Облік ЗЕД: купівля-продаж валюти, контроль взаєморозрахунків;Проходження міжнародного аудиту;
  • Взаємодія та успішне проходження перевірок комісією з цінних паперів.Досвід обліку оптової торгівлі зерновими, їх зберігання, переробка у продукти харчування та реалізація на експорт. Знання схем інвестування житлово-комерційного будівництва та досвід роботи з ними.Досвід залучення джерел фінансування через фонди, проектне фінансування.Знання фінансового, корпоративного права, податкового права. Аналітичні здібності. Організаторські здібності.

Ключові показники ефективності

Якісне формування та забезпечення податкової та фінансової звітності групи компаній;Автоматизація бухгалтерського процесу (ефективне та повноцінне використання 1С);

Ефективна робота бухгалтерії (терміни, якість, обсяги);

Відсутність рекламацій та штрафів від відповідних контролюючих органів;

Аналіз податкових ризиків;

Якісний супровід договорів відповідно до податкового законодавства;

Супровід трансфертного ціноутворення. Знання МФСО, фінансових ринків, банківської та інвестиційної справи,

трансфертного ціноутворення, системи оподаткування в Україні.Внутрішній облік: управлінський облік, аналіз діяльності підприємства, бюджетування та контролінг роботи підприємства. Досконало володію програмою 1С Бухгалтерія, працюю у програмі МЕДОК. Добре знайомий з більшістю стандартних програм Microsoft Office. Маючи значний практичний досвід, постійно займаюся професійним самовдосконаленням посиленням своєї теоретичної бази.

Навчався в 3 закладах

Донецький державний університет управління

Спеціальність "Фінанси". Магістр фінансів

Донецьк, 2006

Донецький державний університет

Обліково-фінансовий, Облік та аудит

Донецьк, 1998

Донецький політехнічний інститут

Горно-электромеханичний, інженер-механик

Донецьк, 1993

Курси, тренінги, сертифікати

ДП "Держзовнішінформ"

Київ, 2019

Актуальні питання трансфертного ціноутворення

Українська асоціація інвестиційного бізнесу спільно з Міжнародним інститутом бізнесу

Київ, 2017

Діяльність фондів прямого інвестування та венчурних фондів.

Український інститут розвитку фондового ринку (при КНЕУ)

Київ, 2017

Спеціаліст з питань управління активами, торгівлі цінними паперами, депозитарної діяльності (2007, 2009, 2010, 2017).Постійне підвищення кваліфікації (кожні 3 роки) із отриманням кваліфікаційного свідоцтва «Фахівця з питань бухгалтерського обліку професійних учасників ринку цінних паперів».

Academy of Business Ernst &Young

Київ, 2012

Проходження навчання за програмою міжнародної фінансової звітності за стандартами ACCA DipIFR.

Олександр Вікторович

Головний бухгалтер, фінансовий директор

Київ

80 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 18 годин тому