Працював в 1 компанії 4 роки 6 місяців
IT
Оператор call-centre в офис
Назву компанії приховано
IT
4 роки 5 місяців
11.2019 - 04.2024
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчався в 1 закладі
Донбаський державний коледж технологій та управління
ет
Торецьк, 2024
Анонімний пошукач
Адміністратор
Київ
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому