Працювала в 4 компаніях   7 років 8 місяців

Державний сектор, Краса / Фітнес / Спорт, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail

Діловод

Павлівська СР

Державний сектор

2 роки 3 місяці

04.2021 - 07.2023


•Обслуговування клієнтів в
офісі та по телефону,консультування по послугам
• Ведення діловодства: підготовка пакета документів по соціальним послугам(помічь: при народженні, матерям-одиначкам,малозабезпеченным,багатодітним, оформлення льгот, субсидій та т.п…).
•Сканування пакета документів для оформлення послуг, підготовка необхідних довідок і внесення цих документів в электронну програму Соціальна Громада.Ведення електронного документообігу
з Райсобесом та Пенсійним фондом
• Контроль своєчастності подачі документів людей до Пенсійного фонду та Райсобесу для нарахування виплат
• Підготовка офіційних довідок (про состав сім'ї, про проживання, реєстрацію місця проживання, на землю і т.п…),реєстрація в журналі вихідної кореспонденції
•Прийом кореспонденції,підготовка відповідей на офіційні листи(Національна поліція, Юстиція,адвокаты,Реєстр виборців)
•Реєстрація місця проживання/зняття з реєстрації у програмі “Реєстр територіальных громад”.Видача документів про реєстрацію місця проживання/зняття з реєстрації
• Ведення картотеки зареєстрованих/знятих з місця реєстрації
•Підготовка звітів для Реєстра виборців та Головного управління статистики(про зареєстрованих/знятих з реєстрації)
•Контроль своєчасності підписання документів керівниками

Менеджер по роботі з клієнтами

Еteria

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки

05.2019 - 05.2021

• Телефонні продажі послуг,здійснення вихідних дзвінків
•Консультування клієнтів щодо послуг
•Реєстрація клієнтів на процедури
•Розвиток існуючої бази клієнтів
•Супроводження клієнтів
•Внесення інформації про клієнтів в CRM-систему

Помічник Президента компанії та виконавчого директора

ПАТ "Одесавинпром"

Промисловість та Виробництво

1 рік

05.2018 - 05.2019

•Прийом відвідувачів та телефонних дзвінків в прийомній Президента
• Приготування чая та кофе керівникам та гостям
•Організація телефонних переговорів Президента компанії
•Ведення документообігу: обробка вхідних документів, розподіл по відділах
•Організація проведення зібрань,корп.заходів
•Прийом, обробка кореспонденції, доведення ії до виконавців
•Координація роботы водіїв з метою своєчасності доставки/повернення документів керівникам
•Організація відряджень: бронювання готелів,замовлення білетів керівникам
•Контроль своєчасності підписання документів виконавчим директором, ген.директором
•Оплата комунальных послуг (світло, вода, газ), охрана об'єкта для Президента компанії
•Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення кофе та чаю для приймальні Президента
•Пошук та структурування різноманітної інформації
•Пошук різноманітної інформації
•Виконання доручень Президента компанії та виконавчого директора

Помічник керівника

АВТОмум

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

12.2015 - 05.2018

•Прийом клієнтів,розподіл телефонних дзвінків
• Приготування чаю та кофе керівнику та гостям
•Організація проведення нарад, корп.заходів,подій
•Ведення документообігу, обробка вхідних документів
•Прийом, обробка, реєстрація кореспонденції, доведення ії до виконавців
•Робота з кур'єрськими службами
•Робота з сайтами Work.ua, rabota.ua та т.п. з пошуку персоналу, підбір кандидатів, організація співбесід
•Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення води, канцтоварів,чаю, кофе, хоз.товарів
•Підготовка звітів для керівника компанії
•Поміч у вирішенні різноманітних питань по 8 магазинах компанії
•Забезпечення своєчасності доставки документів постачальникам
•Пошук та структурування різноманітної інформації
•Виконання доручень керівника компании

Ключова інформація

-4 роки досвіду роботи помічником керівника
-Навички ділового спілкування та переписки
-Навички ведення діловодства:документування, підготовка документів
-Впевнений користувач MS Office, офісної техніки
-Досвід обслуговування клієнтів
-Знання ділового етикету
-Навички тайм-менеджменту

Навчалась в 1 закладі

ОНУ ім.І.І. Мечникова

фізичний(фізика)

Одесса, 2001

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг "Планування.Управління часом.Постановка цілей та завдань".

Одесса, 2015

Додаткова інформація

ПРО СЕБЕ.

Приємний зовнішній вигляд. Офісний стиль одягу. ОСОБИСТІ ЯКОСТІ. Висока самоорганізація та працьовитість, цілеспрямованість, організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність, грамотність,орієнтація на результат.

Навички роботы з комп'ютером:

МS Оffice:Word,Exel. Internet.

Навички роботы з оргтехнікою:

принтер,ксерокс,факс,сканер

Інна

Помічник керівника

Одеса

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 9 годин тому