Працювала в 7 компаніях   8 років 10 місяців

IT, Банки, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, Телекомунікації / Зв'язок

Head of retention and loyalty program

TTN

IT

2 роки 9 місяців

08.2021 - до теперішнього часу

Впровадження та розвиток retention/email-маркетингу для проекту

Tickets.kz (ринок Казахстана).

Результати за 2023 рік:

ROMI виріс з -28% до 360%

Кількість сплачених бронювань по каналу виросла на 90%

Оборот по каналам email маркетингу +120%

Зниження вартості залученого клієнта на 56%

Розвиток програми лояльності платіжної системи Visa для українських (Ощадбанк, ПриватБанк, Укрексімбанк) та іноземних банків.

Розробка стратегії розвитку програм лояльності для кожного банку. Аналіз та сегментація клієнтської бази.

Створення комунікаційної стратегії, плану комунікацій для кожного сегменту.

Планування комунікацій та кампаній для росту транзакційної активності та показників активності в програмі: Active clients Rate, Participant activation Rate, Redemption Rate, Churn Rate.

Запуск кампаній, тригерних ланцюжків та проморозсилок (E-mail, push).

Запуск партнерських промо та кампаній.

Взаємодія з IT та іншими підрозділами компанії, підрядниками для запуску нових механік та інструментів програми лояльності.

Взаємодія та узгодження активнстей з банками.

Керівник відділу розвитку програм лояльності

Sense Bank

Банки

6 місяців

01.2021 - 07.2021

Розвиток і операційне керування програмою лояльності та командою відділу.

Планування задач для відділу, підготовка презентацій та звітності.

Взаємодія з IT та іншими підрозділами компанії для запуску нових механік та інструментів програми лояльності. Постановка завдань розробникам, дизайнерам, маркетологам, аналітикам.

Аналіз та сегментація клієнтської бази для проведення цільових кампаній. Бюджетування, проведення та аналіз результатів цільових рекламних кампаній.

Планування партнерських промо.

Team lead. CRM & Loyalty program

ROZETKA

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

06.2018 - 06.2020

Запуск програми лояльності ROZETKA бонусний рахунок.

Розвиток та операційне керування програмою лояльності.

Залучення нових учасників, залучення користувачів у програму лояльності та некупівельні активності.

Запуск розсилок та кампаній (E-mail, viber, sms, push, медійної реклами на власних ресурсах).

Взаємодія з IT та іншими підрозділами компанії для запуску нових механік та інструментів програми лояльності. Постановка завдань розробникам, дизайнерам, маркетологам, аналітикам.

Підготовка звітності. Аналіз активностей і кампаній.

Генерація та тестування гіпотез.

Взаємодія з комерційною відділом, контакт-центром та лінією підтримки. Оптимізація процесів взаємодії з контакт-центром та лінією підтримки.

Моніторинг конкурентів та їх маркетингових активностей.

Парнерські активності з Mastercard, Visa, Vodafone, Life, Megogo, Wog etc. Проведення перемовин, запуск, супровід (спільні промоакції, розіграші).

Запуск та супровід благодійного проекту "Допомога що треба".

Project manager of partner projects. CRM & Loyalty Program

Fozzy Group

FMCG

7 місяців

09.2017 - 04.2018

Побудова та розвиток програми лояльності "Власний рахунок" для партнерів мережі аптек "Біла ромашка" та магазинів зв'язку ringoo.

Розробка фінансової моделі компенсації бонусів всередині партнерської мережі.

Аналіз та сегментація клієнтської бази для проведення цільових кампаній.

Бюджетування, проведення та аналіз результатів цільових рекламних кампаній.

Розробка цільових тригерних пропозицій для гостей з метою збільшення частоти покупок, зростання середнього чека, повернення "втрачених" гостей.

Проведення кампаній прямого маркетингу SMS, Viber, E-mail: постановка завдань виконавцям.

Head of CRM

MOYO

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

09.2016 - 10.2017

Впровадження та запуск Microsoft Dynamics CRM в мережі магазинів MOYO (online та offline).

Upgrade та розвиток програми лояльності MOYO Club.

Впровадження стратегії омніканального маркетингу.

В результаті:

- збільшення цільової клієнтської бази на 50%

- зниження churn rate на 7%

- ріст повторних покупок на 9%

- ріст частоти покупки на 7%

- середній чек в доларах збільшився на 11%

- кількість рядків в чеку збільшилась на 15%.

Формування відділу та управляння командою.

Участь у проекті впровадження CRM в ролі ініціатора задач з боку маркетингу. Аналіз бізнес-процесів, визначення вимог та необхідного функціоналу в системі.

Постановка завдань внутрішнім та зовнішнім розробникам, контроль термінів та реалізації згідно вимог і ТЗ.

Проведення презентацій, розробка інструкцій, навчання користувачів та персоналу роздрібної мережі, контакт-центру роботі з системою та програмою лояльності.

Підготовка рекламних матеріалів, контроль та забезпечення актуальної інформації по програмі лояльності в роздрібній мережі та онлайн.

Аналіз та сегментація клієнтської бази, використання цієї інформації для проведення маркетингових активностей.

Проведення кампаній прямого маркетингу, cross-sell, up-sell, впровадження та оптимізація персоналізованих логік управління життєвим циклом через різні retention канали (SMS, Viber, E-mail).

Планування та запуск стратегій утримання, повернення, стимулювання повторних покупок.

Контроль та забезпечення функціонування системи лояльності у мережі.

Формування свимог для побудови аналітичних звітів та дашбордів.

Loyalty Project Manager

FARLEP INVEST, ТМ Vega

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

06.2016 - 10.2016

Оптимізація процесів утримання клієнтів.

Впровадження нових тарифів для утримання клієнтів.

Написання ТЗ на розробку CRM.

Оновлення програми лояльності (перехід зі знижкової на бонусну), включаючи підготовку матеріалів, організацію та проведення необхідних комунікацій.

Пошук партнерів та проведення партнерських акцій для клієнтів в рамках програми лояльності.

Взаємодія зі співробітниками контакт-центру й суміжними відділами по програмі лояльності та впровадженню нових продуктів.

Project Manager

Фабрика лояльності

IT

1 рік 4 місяці

10.2013 - 02.2015

Розробка та впровадження мобільних програм лояльності для мереж ресторанів, салонів краси, медичних центрів, ТРЦ, благодійного фонду.

Взаємодія з дизайнерам, розробниками, постановка та контроль виконання завдань. Мотивація команди.

Рекомендації, впровадження та контроль за розробкою нового функціоналу.

Взаємодія з партнерами від старту робіт та протягом всієї дії програми.

Участь у впровадженні готового продукту: розробка та підготовка POS-матеріалів (взаємодія з дизайнерами та поліграфією), навчання персоналу.

Підготовка покрокових рекомендацій для запуску та подальшого розвитку програми лояльності.

Оцінка ефективності роботи програми.

Підготовка звітів та рекомендацій для ефективної роботи програми.

Основні партнери: MTI Fashion, Благодійний фонд ТАБЛЕТОЧКИ, ресторани Дмитри Борисова GastroFamily, ТРЦ SkyMall, мережа салонів краси Backstage, Центр здорового материнства, ресторан Odessa etc.

Ключова інформація

Досвід впровадження CRM, омнікальних рішень.

Впровадження успішних CRM- та retention-стратегій.

Запуск, upgrade та розвиток програм лояльності для offline-, online-рітейлу, банків, телекомунікаційної сфери, HoReCa, аптек, салонів краси, ТРЦ.

Працювала з/в:

• CRM - Microsoft dynamics CRM, bpm'online (Creatio), самописні CRM.

• ESP - eSputnik, Mailchimp, Exponea.

• Looker Studio, Excel, Google sheets, Google Analytics.

• Figma, Photoshop, Canva, Stripo.

Знання та практичне застосування А/В тестування, методів аналізу клієнтської бази: RFM, сегментування, кагортний аналіз.

Базові знання SQL, HTMLДосвід в маркетингу.

Базові знання всіх каналів/інструментів performance-маркетинга.

Особисті якості:

  • Високий рівень мотивації та орієнтація на результат.
  • Стратегічне мислення.
  • Лідерські та організаційні навички.
  • Аналітичне та креативне мислення.
  • Постійний розвиток та вдосконалення професійних навичок.

Навчалась в 1 закладі

Державний університет "Житомирська політехніка"

Економіка та менеджмент

Житомир, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Обмежений рівень володіння, достатній для роботи

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

17 Ukrainian Marketing Forum

2024

CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Людиноцентричність

2024

16 Ukrainian Marketing Forum

2023

iForum 2023 – Український форум інтернет-діячів

Київ, 2023

Еволюція програми лояльності: ключ до ефективності.

Київ, 2021

«Customer Journey Map» онлайн-воркшоп

Київ, 2020

Олена

Head of retention

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 9 годин тому