Працювала в 4 компаніях   1 рік 7 місяців

Недержавні організації / NGO, Освіта

Дитячий психолог

Клуб добродіїв, Благодійний фонд

Недержавні організації / NGO

2 місяці

04.2024 - до теперішнього часу

Проведення терапевтичних зустрічей для підлітків (10-12 років).

Практичний психолог

Ліцей KeySchool

Освіта

5 місяців

09.2023 - 02.2024

Робота з учнями 5-8 класів, яка включала:

  • щотижневі групові заняття (за програмою CEEH/“Вчимося керувати емоціями“ та інші);
  • індивідуальні корекційно-розвиткові заняття (тривожні та депресивні стани, розвиток асертивності);
  • консультування (батьків з питань труднощів у вихованні/навчанні, учнів з питань труднощів у взаємовідносинах з іншими та вчителів з приводу труднощів у підтримуванні дисципліни);
  • діагностика (спостереження на уроках та індивідуальне/групове тестування);
  • просвітницька та профілактична робота (з учнями в рамках щотижневих групових занять та з вчителями в рамках надання письмових рекомендацій).

Практичний психолог

Гімназія №117 імені Лесі Українки

Освіта

4 місяці

02.2023 - 06.2023

Практичний психолог

Приватна школа Олени Вєдєрнікової

Освіта

5 місяців

09.2022 - 02.2023

Ключова інформація

Емоційний інтелект, mindfulness, ненасильницьке спілкування.

Навчалась в 3 закладах

Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Проєкт «Турбота про психічне здоров'я дітей та молоді (з основами КПТ)»

Київ, 2024

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Психологія

Київ, 2024

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Спеціальна освіта

Київ, 2022

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Психоедукаційний тренінг "Психологічна стійкість, стрес та резилієнтність"

2023

Курс "Перша психологічна допомога під час та після війни"

2023

Курс з соціально-емоційного та етичного навчання (CEEH) в Emory University

2023

Курс "Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх"

2021

Курс "Недискримінаційний підхід у навчанні"

2020

Додаткова інформація

Свій розділ

Травматичний досвід дитинства спрямовував мене на дослідження свого та міжособистісного чуттєвого досвіду, що привело мене до перших книжок з психології.

Вже зі шкільних років я помітила, що у мене є здібності розуміти внутрішній світ людини й при вступі в університет я зупинила свій вибір на гуманітарних науках.

Під час вивчення курсу «Аномалії психічного розвитку» для здобуття ступеню бакалавра, викладач кафедри спеціальної психології та медицини ФСІО НПУ ім. Драгоманова Дем'яненко Б. Т. запропонував відвідувати факультатив «Сучасна психотерапія» в рамках його ініціативи. Понад двох років я систематично відвідувала семінари та виступала з доповідями на різні актуальні психологічні теми, що сприяло моїй самоосвіті.

Завдяки факультативу «Сучасна психотерапія» й самостійному вивченню фахової літератури, я ствердила намір пов’язати своє життя з наданням психологічної підтримки та допомоги людям, адже маю важливі особистісні утворення — емоційний інтелект, рефлексія, емпатія й усвідомлення, що є фундаментальною основою для формування моїх компетентностей як фахівчині.

В процесі подальшого навчання, під супроводом мого викладача-психотерапевта, я почала усвідомлювати, що моє дитинство, яке наповнене травматичним досвідом, також є й моєю силою, адже завдяки фаховій підготовці я здатна осмислити свій дитячий досвід, й трансформувати це в знання та навички для розуміння та роботи з психоемоційним станом дітей.

Також, я проходжу власну психотерапію в методі схема-терапії.

Під керівництвом Дем'яненка Б. Т. я почала вивчати та практикувати mindfulness.

Під час здобуття ступеня магістра, разом з Дем'яненком Б. Т., як моїм науковим керівником, я працювала над науково-дослідною роботою "ПСИХОПРОФІЛАКТИКА ТА ПСИХОТЕРАПІЯ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СТУДЕНТІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ (СПЕЦІАЛЬНИХ, КЛІНІЧНИХ)", в якій вивчала mindfulness, як сучасний метод психотерапії та психопрофілактики.

Наразі продовжую підвищувати свою кваліфікацію та навчаюся в Українському інституті когнітивно-поведінкої терапії для того, щоб розвивати індивідуальну роботу з дітьми та батьками.

Додатково я дотримуюся концепції ненасильницького спілкування М. Розенберга, адже прагну розбудовувати толерантне суспільство.

Гуманізм — моя головна цінність, тому я веду активістську діяльність у сфері захисту прав людей, й завдяки своїй професії та активізму, я розумію потреби та перешкоди на життєвому шляху різних соціальних груп.

Вважаю, що глибинні системні зміни з розбудови демократичної держави, для якої найголовнішою цінністю є людська гідність, залежать від рівня психологічної зрілості дітей, що сприятиме формуванню свідомого, а занчить й щасливого суспільства. Тому, як фахівчиня, я прагну реалізувати потенціал дітей, й для цього хочу діяти не тільки у соціальній сфері, а й у професійній — надаючи якісні послуги.

Євгенія Володимирівна

Дитячий психолог

Київ

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому