Працювала в 4 компаніях 1 рік 7 місяців
Недержавні організації / NGO, Освіта
Дитячий психолог
Клуб добродіїв, Благодійний фонд
Недержавні організації / NGO
2 місяці
04.2024 - до теперішнього часу
Проведення терапевтичних зустрічей для підлітків (10-12 років).
Практичний психолог
Ліцей KeySchool
Освіта
5 місяців
09.2023 - 02.2024
Робота з учнями 5-8 класів, яка включала:
- щотижневі групові заняття (за програмою CEEH/“Вчимося керувати емоціями“ та інші);
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття (тривожні та депресивні стани, розвиток асертивності);
- консультування (батьків з питань труднощів у вихованні/навчанні, учнів з питань труднощів у взаємовідносинах з іншими та вчителів з приводу труднощів у підтримуванні дисципліни);
- діагностика (спостереження на уроках та індивідуальне/групове тестування);
- просвітницька та профілактична робота (з учнями в рамках щотижневих групових занять та з вчителями в рамках надання письмових рекомендацій).
Практичний психолог
Гімназія №117 імені Лесі Українки
Освіта
4 місяці
02.2023 - 06.2023
Практичний психолог
Приватна школа Олени Вєдєрнікової
Освіта
5 місяців
09.2022 - 02.2023
Ключова інформація
Емоційний інтелект, mindfulness, ненасильницьке спілкування.
Навчалась в 3 закладах
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії
Проєкт «Турбота про психічне здоров'я дітей та молоді (з основами КПТ)»
Київ, 2024
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Психологія
Київ, 2024
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Спеціальна освіта
Київ, 2022
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Психоедукаційний тренінг "Психологічна стійкість, стрес та резилієнтність"
Курс "Перша психологічна допомога під час та після війни"
Курс з соціально-емоційного та етичного навчання (CEEH) в Emory University
Курс "Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх"
Курс "Недискримінаційний підхід у навчанні"
Додаткова інформація
Свій розділ
Травматичний досвід дитинства спрямовував мене на дослідження свого та міжособистісного чуттєвого досвіду, що привело мене до перших книжок з психології.
Вже зі шкільних років я помітила, що у мене є здібності розуміти внутрішній світ людини й при вступі в університет я зупинила свій вибір на гуманітарних науках.
Під час вивчення курсу «Аномалії психічного розвитку» для здобуття ступеню бакалавра, викладач кафедри спеціальної психології та медицини ФСІО НПУ ім. Драгоманова Дем'яненко Б. Т. запропонував відвідувати факультатив «Сучасна психотерапія» в рамках його ініціативи. Понад двох років я систематично відвідувала семінари та виступала з доповідями на різні актуальні психологічні теми, що сприяло моїй самоосвіті.
Завдяки факультативу «Сучасна психотерапія» й самостійному вивченню фахової літератури, я ствердила намір пов’язати своє життя з наданням психологічної підтримки та допомоги людям, адже маю важливі особистісні утворення — емоційний інтелект, рефлексія, емпатія й усвідомлення, що є фундаментальною основою для формування моїх компетентностей як фахівчині.
В процесі подальшого навчання, під супроводом мого викладача-психотерапевта, я почала усвідомлювати, що моє дитинство, яке наповнене травматичним досвідом, також є й моєю силою, адже завдяки фаховій підготовці я здатна осмислити свій дитячий досвід, й трансформувати це в знання та навички для розуміння та роботи з психоемоційним станом дітей.
Також, я проходжу власну психотерапію в методі схема-терапії.
Під керівництвом Дем'яненка Б. Т. я почала вивчати та практикувати mindfulness.
Під час здобуття ступеня магістра, разом з Дем'яненком Б. Т., як моїм науковим керівником, я працювала над науково-дослідною роботою "ПСИХОПРОФІЛАКТИКА ТА ПСИХОТЕРАПІЯ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СТУДЕНТІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ (СПЕЦІАЛЬНИХ, КЛІНІЧНИХ)", в якій вивчала mindfulness, як сучасний метод психотерапії та психопрофілактики.
Наразі продовжую підвищувати свою кваліфікацію та навчаюся в Українському інституті когнітивно-поведінкої терапії для того, щоб розвивати індивідуальну роботу з дітьми та батьками.
Додатково я дотримуюся концепції ненасильницького спілкування М. Розенберга, адже прагну розбудовувати толерантне суспільство.
Гуманізм — моя головна цінність, тому я веду активістську діяльність у сфері захисту прав людей, й завдяки своїй професії та активізму, я розумію потреби та перешкоди на життєвому шляху різних соціальних груп.
Вважаю, що глибинні системні зміни з розбудови демократичної держави, для якої найголовнішою цінністю є людська гідність, залежать від рівня психологічної зрілості дітей, що сприятиме формуванню свідомого, а занчить й щасливого суспільства. Тому, як фахівчиня, я прагну реалізувати потенціал дітей, й для цього хочу діяти не тільки у соціальній сфері, а й у професійній — надаючи якісні послуги.
Євгенія Володимирівна
Євгенія Володимирівна
Дитячий психолог
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/7725e221-402b-4259-b2a8-a4aaa733fb55.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому