Працювала в 4 компаніях 11 років 9 місяців
HR, FMCG, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Помічник керівника
ТОВ Кадрове Агентство "Сова Рекрутинг""
HR
7 років 3 місяці
04.2016 - 07.2023
Основні обовязки:
• Пошук та комунікація з новими кліентами
• Укладання договорів
• Контроль оплат
• Пошук та відбір персоналу для клієнта
• Ведення звітності
• Навчання та контроль еффективності роботи персоналу компаніі
• Організація массових співбесід
• Планування та організація своєї роботи відділу
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Travel assistant
Fozzy Group
FMCG
2 роки 2 місяці
09.2013 - 11.2015
Виконувала функціі персонального ассистента Віце президента комппаніі:
- Організація бізнес та персональних подорожей вищого керівництва компаніі. (офромлення необхідних документів, бронювання і тп.)
- Виконання персональних доручень керівника.
- Адміністративна робота в офісі
- Ведення та планування зустрічей
- Більш детально на співбесіді.
MICE Manager
Золотой глобус, ТОВ ТА
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 7 місяців
03.2012 - 10.2013
Менеджер у відділ МІСЕ (організація ділових заходів за кордоном та на територіі Украіни для корпоративних клієнтів)
- Організація ділових подій та заходів для корпоративних клієнтів.(здебільшого фармацевтичні компаніі)
- Проведення аналізу потреб клієнтів та розробка персоналізованих пропозицій.
- Планування, координація та контроль всіх етапів події, включаючи вибір місця проведення, логістику, розміщення, програму події тощо.
- Організація переговорів з постачальниками та партнерами, а також укладення договорів.
- Управління бюджетом події та контроль витрат.
- Підтримка клієнтів протягом усього процесу підготовки та проведення події.
Менеджер з туризму
Паспарту
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
7 місяців
08.2011 - 03.2012
- консультація кліентів по телефону та в офісі;
- продаж та бронювання пакетних турів, авіа квитків та жд квитків, страхових полісів.
- Консультація та супровід кліентів в отриманнях віз(США,Велика Британія, Індія, Марокко, Шенген та інші.
- Оформленння бізнес та туристичних запрошень для іноземців в УкраІну
- підбір індивідуальних та групових турів;бронювання турів;
- постійне розширення своїх знань в напрямках відпочинку;
- заключення договорів, видача документів;
Ключова інформація
- Знання MS Office (Excel, Word) CRM ,Zoom, Skype, Google Meet, Google Sheets, Google Docs, месенджери
- Знання украйнськой, російської та англійської мови
- Уважність до деталей, вміння приймати рішення
- Організаторське мислення
- Вміння єффективно планувати свій час
- Великий досвід ведення коммунікаціі з кліентами та підрядниками.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Географічний факультет (міжнародний туризм)
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Вільне користування більшістю поширених компютерних программ.
Є досвід робти з 1С та різними CRM системами.
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категоріі B
Маю власне авто.
Безаварійний досвід 5 років.
Особисті якості
Маю навички самоорганізаціі роботи в швидкому темпі без погіршення результату. Маю досвід організаціі масштабних заходів та прожктів. Вмію знаходити спільну мову з коллегами, клієнтами та підрядниками. Порядність та відповідальність вважаю своіми перевагами, вони допомагають виконуати поставлені задачі якісно та вчасно.
Захоплення та інтереси
Подорожі, навчання, книги.
Ольга Романівна
Ольга Романівна
Помічник керівника, адміністратор
Київ
Святошинський район
Активно шукає роботу
проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому