Працювала в 3 компаніях   3 роки 10 місяців

Краса / Фітнес / Спорт, Нерухомість та Девелопмент, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Адміністратор

Garrison

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки 6 місяців

04.2022 - 10.2024

• Керування офісними процесами
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів

Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор

Realty Group

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

05.2021 - 01.2022

• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Адміністратор ресторану

VOG CAFE

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

04.2020 - 09.2020

• Керівництво повсякденною діяльністю ресторану
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану
• Підтримання високого рівня гігієни та чистоти
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану

Додаткова інформація

Наукова діяльність

Маю великий досвід роботи безпосередньо з клієнтами, що дозволило мені розвинути високий рівень комунікабельності та навички ефективної комунікації. Вмію доступно донести та аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми, вмію слухати та вирішувати конфліктні ситуації, зберігаючи професійний підхід і позитивну атмосферу. Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізуватися як професійно, так і фінансово, з можливістю кар'єрного зростання. Важливими критеріями до місця роботи є комфортне робоче місце, чесні умови праці, встановлений та нормований графік роботи, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні умови праці. Сама є пунктуальною, мотивованою, відповідальною, орієнтованою на результат і готова до нових викликів.

Татьяна Олександрівна

Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секритар

Київ

30 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому