Працювала в 3 компаніях 3 роки 10 місяців
Краса / Фітнес / Спорт, Нерухомість та Девелопмент, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Адміністратор
Garrison
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки 6 місяців
04.2022 - 10.2024
• Керування офісними процесами
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор
Realty Group
Нерухомість та Девелопмент
8 місяців
05.2021 - 01.2022
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Адміністратор ресторану
VOG CAFE
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
04.2020 - 09.2020
• Керівництво повсякденною діяльністю ресторану
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану
• Підтримання високого рівня гігієни та чистоти
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану
• Підтримання високого рівня гігієни та чистоти
• Моніторинг фінансової діяльності ресторану
Додаткова інформація
Наукова діяльність
Маю великий досвід роботи безпосередньо з клієнтами, що дозволило мені розвинути високий рівень комунікабельності та навички ефективної комунікації. Вмію доступно донести та аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми, вмію слухати та вирішувати конфліктні ситуації, зберігаючи професійний підхід і позитивну атмосферу.
Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізуватися як професійно, так і фінансово, з можливістю кар'єрного зростання. Важливими критеріями до місця роботи є комфортне робоче місце, чесні умови праці, встановлений та нормований графік роботи, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні умови праці.
Сама є пунктуальною, мотивованою, відповідальною, орієнтованою на результат і готова до нових викликів.
Татьяна Олександрівна
Татьяна Олександрівна
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секритар
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому