Працювала в 1 компанії 3 роки
IT
Customer support representative
Helpware
IT
2 роки 11 місяців
09.2022 - 08.2025
• Provide customer support to website users, addressing inquiries and resolving issues promptly.
• Handle customer complaints by offering appropriate solutions and following up to ensure resolution.
• Communicate with customers through various channels, including chat, ticket, live chat and email.
• Maintain accurate records of customer interactions, transactions, and feedback.
• Trained and mentored new agents to improve team performance and quality standards.
• Enter and update data in CRM systems and other online platforms.
• Manage multiple tasks efficiently while prioritizing urgent customer requests.
• Consistently achieved 95-100% QA scores and reduced average resolution time by 30%.
Ключова інформація
I am an experienced customer support representative delivering excellent KPI results, my background in outsourcing company with international clients. I specialize in resolving customer issues quickly, handling complaints effectively, and ensuring a smooth customer experience.In my previous role, I assisted website/app users by answering inquiries, resolving issues and disputes, handling high-value transactions, and following up on complaints. I communicated with customers through chats, live chats, tickets and emails. I also trained and mentored new agents to improve team performance and quality standards. Consistently achieved 95-100% QA scores and reduced average resolution time by 30%.
I am a strong communicator, a team player, and always eager to learn.
I’m currently looking for new opportunities and I open to roles in the Human Resources field.With a strong passion for people, processes, and creating positive workplace environments, I’m motivated to contribute to a team where I can grow.
Skills:
-Customer Support & Conflict Resolution
-CRM & Data Management (Playvox, Ticketron, Confluence, BambooHR)
-Communication & Team Collaboration (Slack, Teams, Jira, Trello)
-Process Optimization & Training agents
-Microsoft Office & Google Workspace
-Problem Solving, multitasking, teamwork, attention to details, analytical skills
-Tools: Textexpander, Magical, Grammarly, VPN, Canva.
Навчалась в 1 закладі
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
finance, banking and insurance with in-depth study of foreign languages
2022
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«Фундамент HR, Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики»
- Зрілість HR: різні завдання в різних організаціях
- HR для людей і HR для бізнесу
- Компетенції, потрібні сьогодні й зараз кожному HR
- Універсальні ролі – HRM, Дженераліст, HRBP та HRD
- Управління талантами в організації – фахівці з бренду роботодавця, рекрутери, фахівці з навчання та розвитку
- Творці середовища: фахівці з різноманіття та інклюзивності, добробуту, залученості та корпоративної культури
- Фундаменталісти: управлінці кадрової справи, фахівці з загальної винагороди, заробітної плати, HR-аналітики та діджиталізації
- Професії навколо HR (коучі, фасилітатори, кар’єрні консультанти)
- Етичний кодекс HR та складності, пов’язані з його дотриманням
Майстерність турботи: сучасні практики для HR, кар'єрних консультантів і працівників служби зайнятості
Модуль 1. Стрес та стресменеджмент
Модуль 2. Психологія професійного вигорання
Модуль 3. Резильєнтність та життєстійкість в умовах війни
Модуль 4. Особистісна ефективність
Модуль 5. Ефективна комунікація
Модуль 6. Технології консультування в роботі фахівців центрів зайнятості
Мотиваційне консультування
Модуль 7. Конфлікти та способи їх розв'язання
Модуль 8. Ненасильницьке спілкування
Модуль 9. Безбар’єрність. Принципи створення інклюзивного середовища без фізичних, соціальних та інформаційних бар’єрів
Модуль 10. Робота з вразливими категоріями: підхід «Нічого для нас без нас» та «Для нас із нами». Як побудувати комунікацію на основі реальних потреб клієнтів?
Модуль 11. Гендерний підхід у роботі працівників центрів зайнятості
Fundamentals of managing teams and projects in IT
Efficient presentations
English for business and entrepreneurship
English for media literacy
Business English
Додаткова інформація
Особисті якості
Anastasiia
Anastasiia
People partner

Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 23 години тому