Працював в 1 компанії 1 рік 11 місяців
Інтернет
Оператор call центру
-
Інтернет
1 рік 11 місяців
10.2022 - 08.2024
У мої обов'язки як оператора call-центру входило, консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії, продаж послуг та продуктів . Я успішно виконував завдання з обробки великого потоку дзвінків, забезпечуючи високу якість обслуговування. Також вміло використовував програмне забезпечення для реєстрації звернень клієнтів та ведення бази даних.
Ключова інформація
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Максим
Максим
Оператор call центру

Харків
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 7 місяців тому