Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 6 компаніях   11 років 2 місяці

Державний сектор, IT, Медіа / ЗМІ, Енергетика та Енергоносії, Фінансові послуги

Головний спеціаліст відділу IT забезпечення

Міністерство фінансів України

Державний сектор

1 рік 1 місяць

06.2022 - 07.2023

За даний період роботи мої обов’язки охоплювали різні аспекти управління проєктами, бюджетування, закупівель, аналізу, інформатизації та дотримання нормативно-правових вимог.

1. Повне забезпечення потреб Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації: визначення, їх обґрунтування для формування кошторису; організація закупівель, контроль за виконанням договорів, а також контроль надання якості продуктів/ послуг за договорами.

2. Управління проєктами по модернізації інформаційно-аналітичних систем Мінфіну (ІАС): формування технічних вимог, бізнес-аналіз, оцінка, управління ризиками, планування, опрацювання feedbeck від користувачів ІАС, співпраця зі стейкхолдерами.

3. Координація проєктів EU4PFM, GIZ: обґрунтування потреби та підготовка супровідної документації; погодження закупівлі/договору та управління матеріально-технічною базою.

4.Підготовка Проєктів та Завдань для Національної програми інформатизації.

Завідувач сектору матеріального та документального забезпечення / Фахівець з публічних закупівель

Державна установа «Відкриті публічні фінанси» при Міністерстві фінансів України

IT

1 рік 7 місяців

07.2020 - 02.2022

Досвід роботи на даній посаді охоплює різноманітні аспекти, такі як управління проєктами, фінансове планування, документаційна робота, аналіз діяльності та стратегічне планування для досягнення ефективності та розвитку Установи.

1. Внутрішнє адміністративне координування та управління проєктами у співпраці з Міністерством фінансів України (Замовник) щодо розробки/ супроводження ІАС:

1.1. Етап ініціації, збір вимог, оцінка проєктів.

1.2. Планування бюджету та ресурсів, розробка графіків реалізації.

1.3. Організація роботи з командою проєкту та документальний супровід документації/ договорів.

1.4. Аналіз ризиків та забезпечення виконання графіку проєкту.

1.5. Підготовка, погодження актів за договорами, контроль їх оплати.

2. Організація та проведення закупівель відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”.

3. Адміністративна організація та організація документообігу.

4. Аналітична та стратегічна діяльність:

4.1. Розробка аналітичних звітів, пропозицій, звітів, в т.ч. на основі аналізу показників розвитку Установи або підпорядкованого структурного підрозділу.

4.2. Підготовка звітів, аналіз розвитку та ефективності Установи.

4.3. Участь у розробленні перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії розвитку Установи. Здійснення моніторингу ефективності обраної стратегії, розробка рекомендацій щодо перспектив розвитку Установи та її структурних підрозділів.

4.4. Участь у формуванні заходів щодо визначення корпоративної стратегії.

Керівник проєкту адміністративно-господарського відділу

ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «1+1 ПРОДАКШН»

Медіа / ЗМІ

1 рік 2 місяці

05.2019 - 07.2020

  1. Забезпечення ефективного функціонування відділу, включаючи службу рецепції, управління корпоративним мобільним зв'язком та координацію роботи офісів компанії.
  2. Розробка та контроль політики документообігу.
  3. Впровадження положень, інструкцій для оптимізації діяльності відділу.
  4. Планування та моніторинг виконання бюджету відділу, включаючи коригування та оптимізацію витрат.
  5. Розробка тендерної документації та відбір підрядників для будівництва, галузі харчування та меблів.
  6. Організація та контроль договірної роботи, включаючи проведення переговорів з контрагентами, підготовку проектів договорів та аналіз виконання бюджету.
  7. Активна участь в організації різноманітних заходів.

Керівник адміністративно-господарського відділу

ПрАТ «ВК«Укрнафтобуріння»

Енергетика та Енергоносії

1 рік 6 місяців

04.2017 - 10.2018

  1. Адміністративний та інформаційно-аналітичний супровід керівництва. Управління документообігом компанії.
  2. Розробка та впровадження політики у сфері адміністративно-господарської діяльності.
  3. Планування бюджету відділу та його моніторинг. Організація та контроль платіжних запитів та супровід фінансової звітності для відділу.
  4. Участь у тендерних закупівлях в галузі адміністративного обслуговування.
  5. Координація проєктів, таких як будівництво виробничого модульного офісу (630,0 м.кв.) та ремонтні роботи в офісному приміщенні з подальшим облаштуванням робочих зон (700,0 м.кв.).
  6. Організація та виконання планів проектування, будівництва та ремонту об'єктів, включаючи розробку планів поточних та капітальних ремонтів і контроль аналізу кошторисів господарських витрат.
  7. Забезпечення договірної роботи відділу та контроль над основними засобами, включаючи їх придбання, розподіл, облік та інвентаризацію.
  8. Організація корпоративних заходів.

Менеджер з адміністративної діяльності

Холдинг

Фінансові послуги

3 роки 11 місяців

05.2013 - 04.2017

  1. Організація документообігу у філіалі.
  2. Управління договірною діяльністю.
  3. Робота з базою 1С, зокрема створення платіжних додатків. Організація та повне забезпечення офісів, а також організація робочих місць для співробітників.
  4. Активна участь у формуванні кадрової політики, включаючи навчання персоналу та контроль за веденням кадрового обліку.
  5. Створення та управління базою даних про склад персоналу за кількісними та якісними показниками.
  6. Організація адаптації нових працівників.
  7. Ефективний контроль за основними засобами, включаючи їх придбання, розподіл, облік та інвентаризацію.
  8. Проведення бюджетного планування та формування кошторису за видатковою частиною з подальшим складанням місячної планово-факторної звітності.
  9. Організація та проведення зустрічей, а також підготовка презентацій.
  10. Активна участь в організації корпоративних заходів, свят та особових зустрічей з вищим керівництвом.

Секретар-референт

ТОВ«НіжинТепло Мережі»

Енергетика та Енергоносії

1 рік 8 місяців

09.2011 - 05.2013

  1. Організація документообігу підприємства.
  2. Контроль за виконаннням документів.
  3. Участь у впровадженні системи електронного документообігу підприємства.Виконання доручень керівника.
  4. Організація робочого дня керівника.
  5. Участь у кадровій діяльності підприємства.

Ключова інформація

Hard skills

  • Планування проєкту: створення структури проекту, оцінка.
  • Розробка графіка виконання робіт (WBS, Gantt-діаграми, діаграми Перта).
  • Управління ресурсами та бюджетом проєкту.
  • Аналіз та передбачення ризиків.
  • Управління комунікаціями:планування комунікацій, ефективний обмін інформацією в команді.
  • Позитивне вирішення конфліктних ситуацій із різними учасниками проєкту/ стейкхолдерами.
  • Використання інструментів управління проєктами: Microsoft Project, Jira, Confluence, Miro, Figma, Notion, Canva, Agile розвиток, Scrum, Kanban, Excel / Google.
  • Дотримання дедлайнів - як основа роботи.


Soft skills

  • Організаційні: здатність ефективно планувати та управляти ресурсами.Лідерство та публічні виступи.
  • Комунікаційні: завжди чітке та ефективне вираження ідей та інструкцій. Вміння слухати та чути всіх учасників проекту.Вирішення конфліктних ситуацій виключно з позитивною атмосферою.
  • Співпраці: вміння знайти робочий підхід до всіх учасників проекту.
  • Робота в умовах багатозадачності, швидке реагування на форс-мажорні обставини.
  • Підтримання високого рівня мотивації в команді.
  • Аналітика роботи команди.
  • Здатність ефективно розподіляти обов'язки та повноваження в команді.
  • Розуміння потреб та почуттів членів команди та інших учасників проекту.

Навчалась в 3 закладах

Національна академія державного управління при Президентові України

Публічного управління та адміністрування

Харків, 2019

УЦ "АНАСТАСИЯ"

HR

Київ, 2013

Ніжинський державний університет імені Миколи Гололя

Філологія. Українська мова й література та художня культура

Ніжин, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

поглиблений

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою

Курси, тренінги, сертифікати

Project manager, школа IAMPM

Київ, 2024

  • Етапи IT-проєкту: від ініціації до завершення.
  • Трикутник РМ-а: терміни, бюджет, якість.
  • Стейкхолдери - як працювати із замовником.
  • Lean Canvas.
  • Вибір інструментуПланування.
  • Базовий план проєкту.
  • Оцінювання проєкту.
  • Планування. 
  • Ризики й інструменти.
  • Робота зі Scrum і Kanban.
  • Контроль проєкту й команди.


Ірина

Project manager (віддалено)

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 11 годин тому