Це — візитка кандидата
Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.
Працювала в 8 компаніях 14 років 6 місяців
Реклама та PR-послуги, HR, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Телекомунікації / Зв'язок
Рекрутер віддалено
INFUSEmedia
Реклама та PR-послуги
2 роки 10 місяців
04.2021 - 02.2024
• супроводження полного циклу рекрутинга на відкриті позиції в компанії
• розробка стратегії пошуку кандидата та її реалізації
• ведення внутрішньої бази кандидатів
• робота в ATS Greenhouse Recruiting
• спілкування з командою менеджерів, в яких відкриті вакансії
• організація та підтримка всіх етапів інтерв'ю та тестування
• складання портрета кандидата
• проведення співбесід
• відбір кандидатів за критеріями замовника
• листування з кандидатом
• холодний та теплий пошук кандидатів
• розміщення публікацій про вакансію на джоб ресурсах
• пошук нових джоб джерел
• проведення кандидата від подання заявки до виходу в роботу
• підписання офферу з кандидатом
• внутрішнє представлення кандидата замовнику
• робота з таблицями Excel
• внутрішня взаємодія з іншими відділами та вирішення спільних питань
• працювала з мас набором, та індивідуальним підбором кандидатів
• регіон найму Україна, Румунія, Польща, Молдова, Грузія, Азербайджан, Узбекистан, Киргизстан, Казахстан, та інші країни.
• Працювала повністю з англомовними програмами
• Працювала з такими джоб майданчиками як: robota.ua, work.ua, djinni, headhunter, rabota.kz, grc.ua, jooble, delucru.md та багато інших.
Рекрутер / HR-менеджер віддалено
Фріланс
HR
1 рік 5 місяців
09.2019 - 02.2021
Найчастіше набирала людей для дистанційної роботи для компанії SkyEng, але іноді брала замовлення і від інших компаній (PrimaEnglish, Кодіум, Навчальний центр ІТЦ Експерт). На такі вакансії як: Телемаркетолог, Оператор кол центру, Менеджер вступного уроку англійської мови та математики, викладач англійської.Пошуком людей займалася через такі джерела як: Jooble, rabota, work, OLX та соціальні мережі.Ведення звітності вела в таблиці Excel на хмарі і яка була доступна роботодавцю. Відбирала людей за вимогами компанії і лише після того вже реєструвала кандидата на співбесіду або на навчання.
Помічник бухгалтера / Офіс менеджер
ТОВ Білозерськи
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 5 місяців
02.2015 - 07.2016
Підприємство займається виробництвом та оптовою торгівлею вина. Я працювала на головному офісі, до моїх обов'язків входило:
• ведення первинної документації для підприємства
• допомога головному бухгалтеру
• прихід, витрати, переміщення, акти (1с)
• ведення 8-ми філій (щомісячний збір звітності тощо)
• ведення касового апарату та касової книги
• брала участь у затвердженні етикетки
• складання СТМ під клієнта
• замовлення рекламної продукції, етикетки та брендових подарунків
• робота в СРМ
• кореспонденція
• виконання поставлених завдань керівником підприємства
Помічник керівника / Адміністратор
Кафе BUFFALO
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
06.2014 - 12.2014
• виконання всіх завдань, які ставить керівник
• підбір персоналу
• участь у складанні меню та калькуляцій
• рекламні акції та реклама
• прийом та організація бенкетів
• складання графіка роботи
• організаційні питання
• контроль якості роботи персоналу
• робота з постачальниками
• і т.д.
Рекрутер
Орифлэйм Косметикс Украина
Реклама та PR-послуги
6 років 2 місяці
04.2008 - 06.2014
Ми з чоловіком тривалий час займалися мережевим бізнесом і досягли чималих вершин. Мали свій офіс у центрі міста Херсон. Чоловік мав відкритий статус Золотого Директора, Я мала статус Менеджер 18%
Посадові обов'язки:
• Дослідження ринку
• Проведення зустрічей
• Навчання. Проведення командних зборів.
• Проведення ділових переговорів по телефону
• Прийом, видача, оформлення замовлень.
• Вирішення внутрішніх питань
• Організація товарообігу
• Команда із консультантів понад 500 осіб
• Вирішення питань оренди приміщення під офіс
• Вирішення питань з транспортною компанією
Кассир по приему платежей
Інтертелеком
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 5 місяців
06.2007 - 11.2008
• Прийом платежів щодо підключення
• Ведення касової книги
• Інкасація
• Щомісячний звіт
Оператор 1С / Офіс-Менеджер
Оскар
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
01.2007 - 07.2007
• Введення груп товарів Мівіна та Джокер (11 торгових агентів у команді)
• Витратні накладні
• Рознесення грошей по бухгалтерії
• Звіти щодо приходу та витрати
• Звіт боржників
• Обзвон боржників
• Іноді заміняла менеджера з приходу товару
Менеджер магазину-складу
ПП Ольга
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
06.2006 - 12.2006
• Введення магазину
• складу (7 торгових агентів у команді)
• Прийом товару
• Контроль викладення товару
• Видаткові та прибуткові накладні
• Рознесення грошей по бухгалтерії
• Звіти щодо приходу та витрати
• Введення каси
Ключова інформація
Маю досвід віддаленої роботи 4 роки. Останні 3 роки працювала в американській компанії де всі програми на англійській мові. Дуже добре володію комп'ютером. Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint). Робота з Greenhouse, Sparkhire, Willo, CRM, Snagit, Adobe Photoshop. Інтернет, пошта (всі види), встановлення програм, оргтехніка.
Навчалась в 2 закладах
Полтавский университет экономики и торговли
Менеджмент организации и администрирования, ф-т менеджмента
Украина, Херсон, 2014
Херсонский кооперативный экономико правовой колледж
Менеджер организации, ф-т Менеджмента
Украина, Херсон , 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Тимчасове місце проживання: смт Нововоронцовка, Херсонська обл.
Маю статус ВПО (з міста Гола Пристань, Херсонська обл.)
Ольга
Ольга
Рекрутер / HR Менеджер віддалено
Херсон
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Польща, Литва, Словаччина, Латвія, Угорщина, Словенія, Болгарія, Хорватія, Варшава, Польща
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 місяців тому