Працювала в 1 компанії   11 місяців

Банки

Фахівець з обслуговування клієнтів

Споживчий Центр, ТОВ

Банки

10 місяців

07.2019 - 05.2020

У мої обов'язки як фахівця з обслуговування клієнтів входило ефективне вирішення запитань та проблем клієнтів, надання консультаційних послуг щодо продуктів та послуг компанії, а також підтримка позитивного відношення з клієнтами. Я успішно впорався з конфліктними ситуаціями, надавав інформацію про тарифи та акції, що допомогло підвищити рівень задоволеності клієнтів. Мої зусилля допомогли покращити комунікацію з клієнтами та вплинули на підвищення їх лояльності до компанії.

Навчалась в 1 закладі

Полтавська державна аграрна академія

Агрономія

Полтава, 2022

Світлана

Оператор чату віддалено

Полтава

16 000 грн

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому