Працювала в 1 компанії 11 місяців
Банки
Фахівець з обслуговування клієнтів
Споживчий Центр, ТОВ
Банки
10 місяців
07.2019 - 05.2020
У мої обов'язки як фахівця з обслуговування клієнтів входило ефективне вирішення запитань та проблем клієнтів, надання консультаційних послуг щодо продуктів та послуг компанії, а також підтримка позитивного відношення з клієнтами. Я успішно впорався з конфліктними ситуаціями, надавав інформацію про тарифи та акції, що допомогло підвищити рівень задоволеності клієнтів. Мої зусилля допомогли покращити комунікацію з клієнтами та вплинули на підвищення їх лояльності до компанії.
Навчалась в 1 закладі
Полтавська державна аграрна академія
Агрономія
Полтава, 2022
Світлана
Світлана
Оператор чату віддалено

Полтава
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому