Працювала в 6 компаніях   20 років 6 місяців

HR, Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, Недержавні організації / NGO

Співзасновник

Персональні рішення

HR

4 роки 6 місяців

05.2020 - до теперішнього часу

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Співзасновник. Директор

    Медом Плюс

    Медицина та Охорона здоров'я

    8 років 11 місяців

    06.2011 - 05.2020

    • Відкриття центру від проектної документації і пошуку приміщення
    • Повний цикл управління діяльністю компанії з "0"
    • Планування та організація своєї роботи
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Дотримання корпоративної культури та цінностей
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
    • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
    • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

    HRD

    ТОВ "Саксес Партерс"

    Послуги для бізнесу - інше

    2 роки 1 місяць

    05.2008 - 06.2010

    • Створення HR відділу з "0"
    • Розробка та впровадження стратегій та програм управління персоналом
    • Лідерство та управління всіма аспектами HR-функцій в компанії
    • Участь у стратегічному плануванні та вирішенні кадрових питань
    • Розвиток та підтримка корпоративної культури та цінностей
    • Керівництво відділом HR та координація його діяльності
    • Забезпечення відповідності процедур HR вимогам законодавства та стандартам
    • Аналіз та звітування про ефективність HR-функцій та стратегій
    • Управління бюджетом та витратами відділу HR
    • Керівництво ініціативами з розвитку та навчання персоналу
    • Взаємодія з вищим керівництвом для досягнення стратегічних цілей компанії в сфері управління персоналом

    HRG

    ТОВ "Рандом І"

    Промисловість та Виробництво

    1 рік

    09.2007 - 09.2008

  • Виконання широкого спектру функцій у відділі кадрів включаючи найм та розвиток персоналу
  • Адміністрування персональних записів та документів працівників
  • Проведення співбесід та оцінок працівників
  • Підтримка у вирішенні проблем працівників та ведення дисциплінарних справ
  • Участь у розробці та впровадженні політик та процедур управління персоналом
  • Організація навчальних заходів та тренінгів для персоналу
  • Проведення аналізу та звітування з питань кадрової діяльності
  • Співпраця з іншими відділами компанії з питань HR та взаємодія з зовнішніми сторонами щодо кадрових питань
  • HRD

    ТОВ "Глобальна система тренінгів"

    Послуги для бізнесу - інше

    2 роки 6 місяців

    01.2005 - 07.2007

    • Створення HR відділу з "0"
    • Розробка та впровадження стратегій та програм управління персоналом
    • Лідерство та управління всіма аспектами HR-функцій в компанії
    • Участь у стратегічному плануванні та вирішенні кадрових питань
    • Розвиток та підтримка корпоративної культури та цінностей
    • Керівництво відділом HR та координація його діяльності
    • Забезпечення відповідності процедур HR вимогам законодавства та стандартам
    • Аналіз та звітування про ефективність HR-функцій та стратегій
    • Управління бюджетом та витратами відділу HR
    • Керівництво ініціативами з розвитку та навчання персоналу
    • Взаємодія з вищим керівництвом для досягнення стратегічних цілей компанії в сфері управління персоналом

    Провідний спеціаліст

    Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

    Недержавні організації / NGO

    2 роки 1 місяць

    06.2003 - 07.2005

    • Під керівництвом директора центру та за моїм особистимкерівництвом відділом по роботі з неблагонадійнимисім"ями та дітьми вулиці брала участь у реалізаціїдержавної соціальної політики та забезпечувала їївиконання в межах своїх повноважень.
    • Брала участь у планування роботи центру та йогоспеціалізованих формувань, зокрема «Реабілітаційногоцентру» та «Волонтерського центру», вела профілактичнута консультативну роботу з питань пропаганди здоровогоспособу життя серед молоді району а саме: профілактикатютюнопаління, раннього алкоголізму, токсикоманії,протидії вживання наркотичних речовин, шляхи поширенняВІЛ/СНІДу, попередження поширення інфекцій, щопередаються статевим шляхом.
    • Здійснювала соціальний супровід закріпленихнеблагонадійних сімей та сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.
    • Організовувала проходження навчальних курсів длякандидатів на створення прийомних сімей при районномуцентрі, надавала практичну допомогу в оформленнінеобхідних документів.
    • Координувала роботу по популяризації та поширеннюволонтерського руху в районні.
    • Вела прийом соціально – незахищених категорій сімей,дітей та молоді, надає їм необхідні соціальні послуги,сприяєла вирішенню їх проблем, в ході виконання велавідповідну документацію, готувала статистичну звітність зданих питань.
    • Вела облік молоді, звільненої з місць позбавлення волі тамолоді засудженої до покарань не пов’язаних зпозбавленням волі, надає їм необхідні соціальні послуги,готує з даних питань відповідну документацію, фіксуючидані та відповідну звітність
    • Брала участь у спільних профілактичних рейдах пообстеженню умов проживання соціально – незахищенихкатегорій сімей та молоді, виявленню безпритульних табездоглядних дітей району.
    • Готувала щомісячну, щоквартальну піврічну та річнузвітність з даних питань згідно графіка подачі інформаціїдо міського центру.
    • Брала участь у нарадах, семінарах та інших заходах, щостосується даних напрямків роботи, які проводить центр.В ході роботи висвітлювала свою діяльність у ЗМІ.Маю подяки і нагороди.
    • Планування та організація своєї роботи
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Дотримання корпоративної культури та цінностей
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
    • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
    • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

    Ключова інформація

    Багаторічний досвід пошуку і підбору персоналу будь яких спеціальностей

    • Досвід керування HR відділом.
    • Досвід створення успішної команди.
    • Досвід проведення аудиту HR процесів.
    • Активний пошук кандидатів на різні вакансії
    • Складання документації по підбору персоналу (заявки, анкети, профіль посади, посадові інструкції і т.д.)
    • Знання етапів і технологій пошуку (розміщення вакансії в інтернеті і друкованих виданнях, масовий рекрутинг, прямий пошук)
    • Знання методик професійної та особистісної оцінки кандидатів (розробка тестових завдань для кандидатів відповідно до профілю посади)
    • Досвід ведення великої кількості вакансій одночасно
    • Успішний досвід ведення і закриття вакансій
    • Проведення співбесід, формування бази кандидатів та кадрового резерву в компаніях.
    • Розробка програми адаптації і розвитку нових співробітників, допомога в розробці плану стажування
    • Адаптація нових співробітників, проведення 1:1
    • Проведення моніторингу та аналізу ринку праці
    • Використання поліграфа в роботі з персоналом та при проведенні розслідувань.
    • Самостійність
    • Уважність до деталей
    • Вміння працювати під тиском
    • Проактивний підхід
    • Комунікаційні навички
    • Мотивація на роботу з людьми.
    • Уміння пояснювати і переконувати.
    • Високий рівень стресостійкості.
    • Установка на рішення проблем.
    • Позитивне ставлення до людей.
    • Хороші аналітичні здібності.
    • Орієнтація на результат.
    • Креативність.
    • Лідерські якості.
    • Змішан референція.
    • Порядність, вміння зберігати конфіденційну інформацію.
    • Вміння будувати організацію виходячи з специфіки бізнесу.
    • Навички побудови і коригування корпоративної культури, внутрішній PR.
    • Навички побудови і коригування організаційних структур.
    • Повний спектр навичок і знань в сфері менеджменту персоналу (мотивація, контроль,управління по цілям і ін.)
    • Навички проведення оцінки персоналу при відборі іатестації.
    • Навички пошуку і підбору персоналу різного рівня.
    • Знання основ психології та психодіагностики.

    Навчалась в 3 закладах

    Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

    Використання поліграфа в роботі з персоналом та при проведенні розслідувань

    Київ, 2024

    Педагогічний Університет

    Психологія. Соціальна педагогіка

    Киев, 2010

    Медичний Університет

    Лікувальний

    Киев, 2003

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    Використання поліграфа при проведенні кадрових перевірок та розслідувань

    Київ, 2024

    Додаткова інформація

    Свій розділ

    Надам перевагу роботі в організаціях із соціальною місією. Проводжу незалежний аудит HR процесів в компаніях.

    Оксана

    Керівник віддіду підбору та адаптації персоналу. HR

    Київ

    Дарницький район

    60 000 грн.

    49 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 1 день тому