Працювала в 3 компаніях   18 років 5 місяців

Краса / Фітнес / Спорт, Недержавні організації / NGO

Адміністратор

Салон краси “Фрізет”

Краса / Фітнес / Спорт

18 років 4 місяці

09.2005 - 01.2024

  • Ведення касової дисципліни: Ведення розрахунків з клієнтами (готівка або термінал), оформлення фінансової звітності за зміну.
  • Обробка телефонних дзвінків: Надання інформації про послуги салону.
  • Запис клієнтів на послуги: Керування графіком запису клієнтів, організація запису по телефону або онлайн, підтримка порядку в графіку майстрів.
  • Консультування клієнтів: Надання інформації про послуги, ціни, спеціалістів салону, а також рекомендацій з вибору певних процедур.
  • Контроль роботи персоналу: Контроль за дотриманням графіку роботи персоналом.
  • Зустріч гостей салону : Супровід до зони очікування, організація сервісу, приготування чаю та кави для клієнтів.
  • Організація роботи салона : Відкриття та закриття салону, координація діяльності співробітників, підтримка високих стандартів обслуговування.
  • Замовлення та прийом матеріалів: Комунікація з постачальниками, замовлення необхідних матеріалів, води, косметики, інструментів, ведення переговорів з постачальниками.
  • Розв'язання конфліктних ситуацій: Вміння швидко та ефективно розв'язувати конфлікти між клієнтами або співробітниками.
  • Контроль чистоти салону: Контроль прибиральниці, та контроль за належним зберіганням інструментів та матеріалів.

Також мала досвід роботи з продажу косметики та іншої продукції краси в салоні, консультувала клієнтів та займалася управлінням товарним асортиментом.

Адміністратор

Клініка естетичної медицини “Juventa lab”

Краса / Фітнес / Спорт

5 місяців

03.2019 - 08.2019

  • Зустріч гостей салону : Супровід до зони очікування, організація сервісу, приготування чаю та кави для клієнтів.
  • Організація роботи клініки: Відкриття та закриття клініки, координація діяльності співробітників, підтримка високих стандартів обслуговування.
  • Робота в програмі Yclients : Робота з клієнтською базою, запис клієнтів на послуги, робота з програмою лояльності, складський облік, розрахунок зарплатні.
  • Обробка телефонних дзвінків: Надання інформації щодо медичних послуг.
  • Розрахунок клієнтів.
  • Обробка телефонних дзвінків.
  • Консультування клієнтів.
  • Контроль роботи персоналу.
  • Контроль чистоти клініки.
  • Продажу косметики та іншої продукції краси клієнтам.

Координатор

Благодійний фонд “Мир”

Недержавні організації / NGO

1 рік 10 місяців

02.2017 - 12.2018

  • Планування та організація благодійних заходів для дітей: Розробка концепції свят, організація прикрас локацій та розваг.
  • Координація та залучення волонтерів.

Ключова інформація

  • Пунктуальність
  • Організованість
  • Уміння планувати
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • Робота з клієнтами
  • Організація роботи персоналу
  • Управління салоном краси
  • Клієнтоорієнтованість

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Психологія комунікації з клієнтами

Одеса, 2015

  • Курс Ольги Смєкаліной (психолог, бізнес коуч)

Світлана

Адміністратор

Одеса

15 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому