Працював в 4 компаніях 11 років 4 місяці
Будівництво
Директор виробництва
"Ковальська" (промислово-будівельна група) - "Завод будівельних виробів 1"
Будівництво
10 років
05.2011 - 05.2021
від 200 до 250 співробітників та (4600 співробітників загалом по групі ПБГ "Кавальська")
З початку 2016 року компанія була придбана та стала частиною нового власника - Промислово-будівельної групи "Ковальська". Назва заводу залишилася незмінною, проте тепер він функціонує як самостійний структурний підрозділ з розширеними можливостями для співпраці з усіма суб'єктами промислової групи. Інвестиції та модернізація виробничих потужностей відкрили нові можливості для отримання додаткового досвіду та реалізації власних проєктів.
Обов'язки:
В цілому, характер обов'язків залишився тим же, що й на попередній посаді, проте використання передових технологій, сучасних матеріалів та унікальних виробничих можливостей вимагало індивідуального підходу до вирішення кожного проєктного завдання.
- Планування індивідуального виробництва для будівництва споруд каркасного типу.
- Пошук шляхів модернізації та оновлення виробничих потужностей
- Збільшення обсягів виробництва.
- Вдосконалення виробничого процесу
- Усунення процесів, які впливають на рівень браку готової продукції.
- Оновлення устаткування та розширення асортименту продукції.
Досягнення:
Пройшовши шлях від спеціаліста з продажу до директора виробництва, я брав участь практично у всіх аспектах діяльності підприємства. Незважаючи на зміни в керівництві та власників заводу, моє прагнення постійного зростання та розвитку як фахівця залишалося незмінним.
Керівник відділу планування виробництва
Стромат-Спецбетон
Будівництво
1 рік 8 місяців
05.2014 - 01.2016
від 120 до 200 співробітників
Травень 2014 - Після злиття компаній "Завод будівельних виробів - 1" та "Стромат-Спецбетон" відбулася реорганізація управління, змінилось керівництво, та розширилось число працівників. Також відбулись зміни у моїх обов'язках та посаді.
Обов'язки:
• Стратегічне планування виробництва
- Оперативна робота та корекції плану виробництва
- Контроль руху і залишків ТМЦ
- Пошук шляхів підвищення ефективності виробництва
• Щоденне оперативне планування виробництва, контроль виконання планів;
• Контроль оптимальних залишків готової продукції на складах;
• Контроль наявності сировини та допоміжних матеріалів для виконання планів виробництва;
• Оптимізація роботи виробничих ліній з урахуванням підвищення продуктивності виробництва.
• Контроль за виконанням і відвантаженням товару замовникам у заявлені терміни.
Досягнення:
В період мого керівництва товарообіг заводу збільшився у кілька разів. Успішна робота з замовниками, встановлення ефективної взаємодії між відділами, покращення конкурентоспроможності та репутації компанії на будівельному ринку.
Фахівець з розвитку продажів
ПрАТ "Завод будівельних виробів1"
Будівництво
3 роки
05.2011 - 05.2014
від 100 до 120 співробітників
З травня 2011 року працював менеджером з розвитку продажу відділу інженерно-технічної підготовки та реалізації продукції.
З квітня 2012 року обіймав посаду - заступник комерційного директора.
Обов'язки:
• Координація роботи комерційного відділу;
• Впровадження нових бізнес-проєктів;
• Проведення переговорів, участь у ділових зустрічах та укладення договорів;
• Розв'язання корпоративних завдань щодо розвитку продажів та позиціювання продукції на ринку;
• Моніторинг виконання завдань у виробництві, логістиці та постачанні;
• Достигання планованих обсягів продажів;
• Пошук шляхів оптимізації витрат для зниження собівартості.
Досягнення:
Протягом роботи в комерційній сфері, я та моя команда вивели підприємство з напруженого періоду кризи, досягли точки беззбитковості та збільшили обсяги продажів завдяки новим стратегіям у плануванні та оцінці ризиків. Ми забезпечили конкурентоспроможність і привернули увагу інвесторів.
Фахівець із матеріально-технічного забезпечення будівельних об'єктів
ПрАТ "Київміскбуд"
Будівництво
1 рік 2 місяці
02.2010 - 04.2011
від 200 до 250 співробітників
"Київміськбуд" є провідним учасником будівельної галузі України, як ключовий оператор на ринку нерухомості спрямований на реалізацію капітального будівництва та реконструкції об'єктів інфраструктури міста.
Обов'язки:
• Аналіз та оцінка ринку будівельних матеріалів;
• Пошук нових пропозицій щодо забезпечення обєктів будівництва;
• Підтримка та налагодження взаємовідносин з постачальниками;
• Планування завдань та контроль логістики;
• Пошук субпідрядних організацій для виконання робіт на будівельному майданчику;
• Прорахунок планів забезпечення матеріалів та автоматизації на об'єктів будівництва ;
• Робота з договорами, пакетом супровідних документів;
• Опрацювання документів бухгалтерської звітності.
Досягнення:
Протягом мого робочого досвіду в цій компанії, я не лише засвоїв всю розмаїтість будівельних матеріалів їх номенклатуру та методику застосування, а також ознайомився з проєктною та кошторисною документацією обектів будівництва. У винагороду за сумлінну роботу та професійне зростання, мене було підвищено до посади Керівника сектору матеріально-технічного забезпечення..
Ключова інформація
Особисті якості:
- Відповідальність
- Досвід роботи на керуючих посадах
- Системне та стратегічне мислення
- Комунікабельність
- Ініціативність
- Наполегливість
- Досвід роботи в будівництві, менеджменті, продажах та маркетингу:
- Знання ринку будівельних матеріалів
- Капітальне будівництво (проєктна документація, кошторис, розуміння будівництва від нуля до здачі об'єкта, забезпечення матеріалами, організація логістики)
- Виробництво та менеджмент:
- Стратегічне планування
- Оперативне планування
- Контроль матеріалів та сировини
- Контроль виконання та якості
- Логістика та забезпечення потреб замовника.
- Управління командою в кризових ситуаціях
- Менеджмент (керував проєктами, командою, виробництвом)
- Маркетинг та бренд-стратегія (створення конкурентної переваги та просування товару/послуг на ринку)
- Research навики:
- Пошук та дослідження інформації
- Аналіз даних
- Оптимізація
- Презентація
- Навчання:
- Вивчення англійської
- SEO and Google ads
- Marketing analytics
- Володіння ПК: MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Teams), 1С, Adobe Acrobat, Jira, Figma, CRM, ERP.
Навчався в 1 закладі
Київський бізнес інститут при НТУУ Київський Політехнічний Університет
Економіка підприемства
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Я сімейний чоловік в якого підростає двоє прекрасних синів 7 та 3 роки. Цілеспрямована людина, яка насамперед цінує свою роботу, колектив та прагне досягти поставлених цілей. Захоплююсь активним відпочинком, таким як велосипед, великий теніс, риболовля, прогулянки з собакою, фото туризм та подорожі, це допомагає мені зберігати енергію та емоційний баланс. З задоволенням вдосконалюю себе та вивчаю нові навички у різних сферах, таких як мови, реклама, продажі, SEO та таргетинг.
Олег Серійович
Олег Серійович
Директор виробництва
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому