Працював в 4 компаніях   11 років 4 місяці

Будівництво

Директор виробництва

"Ковальська" (промислово-будівельна група) - "Завод будівельних виробів 1"

Будівництво

10 років

05.2011 - 05.2021

від 200 до 250 співробітників та (4600 співробітників загалом по групі ПБГ "Кавальська")

З початку 2016 року компанія була придбана та стала частиною нового власника - Промислово-будівельної групи "Ковальська". Назва заводу залишилася незмінною, проте тепер він функціонує як самостійний структурний підрозділ з розширеними можливостями для співпраці з усіма суб'єктами промислової групи. Інвестиції та модернізація виробничих потужностей відкрили нові можливості для отримання додаткового досвіду та реалізації власних проєктів.

Обов'язки:

В цілому, характер обов'язків залишився тим же, що й на попередній посаді, проте використання передових технологій, сучасних матеріалів та унікальних виробничих можливостей вимагало індивідуального підходу до вирішення кожного проєктного завдання.

- Планування індивідуального виробництва для будівництва споруд каркасного типу.

- Пошук шляхів модернізації та оновлення виробничих потужностей

- Збільшення обсягів виробництва.

- Вдосконалення виробничого процесу

- Усунення процесів, які впливають на рівень браку готової продукції.

- Оновлення устаткування та розширення асортименту продукції.

Досягнення:

Пройшовши шлях від спеціаліста з продажу до директора виробництва, я брав участь практично у всіх аспектах діяльності підприємства. Незважаючи на зміни в керівництві та власників заводу, моє прагнення постійного зростання та розвитку як фахівця залишалося незмінним.

Керівник відділу планування виробництва

Стромат-Спецбетон

Будівництво

1 рік 8 місяців

05.2014 - 01.2016

від 120 до 200 співробітників

Травень 2014 - Після злиття компаній "Завод будівельних виробів - 1" та "Стромат-Спецбетон" відбулася реорганізація управління, змінилось керівництво, та розширилось число працівників. Також відбулись зміни у моїх обов'язках та посаді.

Обов'язки:

• Стратегічне планування виробництва

- Оперативна робота та корекції плану виробництва

- Контроль руху і залишків ТМЦ

- Пошук шляхів підвищення ефективності виробництва

• Щоденне оперативне планування виробництва, контроль виконання планів;

• Контроль оптимальних залишків готової продукції на складах;

• Контроль наявності сировини та допоміжних матеріалів для виконання планів виробництва;

• Оптимізація роботи виробничих ліній з урахуванням підвищення продуктивності виробництва.

• Контроль за виконанням і відвантаженням товару замовникам у заявлені терміни.

Досягнення:

В період мого керівництва товарообіг заводу збільшився у кілька разів. Успішна робота з замовниками, встановлення ефективної взаємодії між відділами, покращення конкурентоспроможності та репутації компанії на будівельному ринку.

Фахівець з розвитку продажів

ПрАТ "Завод будівельних виробів1"

Будівництво

3 роки

05.2011 - 05.2014

від 100 до 120 співробітників

З травня 2011 року працював менеджером з розвитку продажу відділу інженерно-технічної підготовки та реалізації продукції.

З квітня 2012 року обіймав посаду - заступник комерційного директора.

Обов'язки:

• Координація роботи комерційного відділу;

• Впровадження нових бізнес-проєктів;

• Проведення переговорів, участь у ділових зустрічах та укладення договорів;

• Розв'язання корпоративних завдань щодо розвитку продажів та позиціювання продукції на ринку;

• Моніторинг виконання завдань у виробництві, логістиці та постачанні;

• Достигання планованих обсягів продажів;

• Пошук шляхів оптимізації витрат для зниження собівартості.

Досягнення:

Протягом роботи в комерційній сфері, я та моя команда вивели підприємство з напруженого періоду кризи, досягли точки беззбитковості та збільшили обсяги продажів завдяки новим стратегіям у плануванні та оцінці ризиків. Ми забезпечили конкурентоспроможність і привернули увагу інвесторів.

Фахівець із матеріально-технічного забезпечення будівельних об'єктів

ПрАТ "Київміскбуд"

Будівництво

1 рік 2 місяці

02.2010 - 04.2011

від 200 до 250 співробітників

"Київміськбуд" є провідним учасником будівельної галузі України, як ключовий оператор на ринку нерухомості спрямований на реалізацію капітального будівництва та реконструкції об'єктів інфраструктури міста.

Обов'язки:

• Аналіз та оцінка ринку будівельних матеріалів;

• Пошук нових пропозицій щодо забезпечення обєктів будівництва;

• Підтримка та налагодження взаємовідносин з постачальниками;

• Планування завдань та контроль логістики;

• Пошук субпідрядних організацій для виконання робіт на будівельному майданчику;

• Прорахунок планів забезпечення матеріалів та автоматизації на об'єктів будівництва ;

• Робота з договорами, пакетом супровідних документів;

• Опрацювання документів бухгалтерської звітності.

Досягнення:

Протягом мого робочого досвіду в цій компанії, я не лише засвоїв всю розмаїтість будівельних матеріалів їх номенклатуру та методику застосування, а також ознайомився з проєктною та кошторисною документацією обектів будівництва. У винагороду за сумлінну роботу та професійне зростання, мене було підвищено до посади Керівника сектору матеріально-технічного забезпечення..

Ключова інформація

Особисті якості:

  • Відповідальність
  • Досвід роботи на керуючих посадах
  • Системне та стратегічне мислення
  • Комунікабельність
  • Ініціативність
  • Наполегливість
  • Досвід роботи в будівництві, менеджменті, продажах та маркетингу:

- Знання ринку будівельних матеріалів

- Капітальне будівництво (проєктна документація, кошторис, розуміння будівництва від нуля до здачі об'єкта, забезпечення матеріалами, організація логістики)

  • Виробництво та менеджмент:

- Стратегічне планування

- Оперативне планування

- Контроль матеріалів та сировини

- Контроль виконання та якості

- Логістика та забезпечення потреб замовника.

  • Управління командою в кризових ситуаціях
  • Менеджмент (керував проєктами, командою, виробництвом)
  • Маркетинг та бренд-стратегія (створення конкурентної переваги та просування товару/послуг на ринку)
  • Research навики:

- Пошук та дослідження інформації

- Аналіз даних

- Оптимізація

- Презентація

  • Навчання:

- Вивчення англійської

- SEO and Google ads

- Marketing analytics

  • Володіння ПК: MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Teams), 1С, Adobe Acrobat, Jira, Figma, CRM, ERP.

Навчався в 1 закладі

Київський бізнес інститут при НТУУ Київський Політехнічний Університет

Економіка підприемства

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Я сімейний чоловік в якого підростає двоє прекрасних синів 7 та 3 роки. Цілеспрямована людина, яка насамперед цінує свою роботу, колектив та прагне досягти поставлених цілей. Захоплююсь активним відпочинком, таким як велосипед, великий теніс, риболовля, прогулянки з собакою, фото туризм та подорожі, це допомагає мені зберігати енергію та емоційний баланс. З задоволенням вдосконалюю себе та вивчаю нові навички у різних сферах, таких як мови, реклама, продажі, SEO та таргетинг.

Олег Серійович

Директор виробництва

Київ

90 000 грн.

38 років

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому