Працював в 14 компаніях 8 років 2 місяці
Недержавні організації / NGO, Медіа / ЗМІ, Реклама та PR-послуги, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше
Комунікаційний менеджер
Українська освітня платформа
Недержавні організації / NGO
9 місяців
02.2024 - до теперішнього часу
Обов'язки: Комунікаційний супровід проєктів у сфері НУО, розробка комунікаційних та контент-планів, та подальша їх реалізація (закупівлі мерчу, канцелярії, будь-яких інших візуальних продуктів (таблиці, плакати, альбоми тощо). Підготовка текстів публікацій у соціальних мережах, ТЗ дизайнерам, пресрелізів та пресанонсів. Налаштування контекстної реклами у соціальних мережах. Також - презентації та тренінги на тему комунікацій у неприбутковій сфері для партнерів з інших неурядових організацій.
Фахівець з моніторингу/старший монітор регіонального офісу
БФ "Право на Захист"
Недержавні організації / NGO
1 рік 5 місяців
08.2022 - 01.2024
Фахівець з моніторингу: Робота з внутрішньо переміщеними особами - надання консультацій неюридичного характеру, організація та проведення роздач гуманітарної допомоги, групові консультації на ті чи інші теми, супровід до державних, комунальних та соціальних установ. Робота з органами місцевого самоврядування, державної влади, надавачами соціальних послуг та представниками локальних НГО - налагодження співпраці, організація спільних заходів, перескерування, тощо.
Cтарший монітор: Кординація та планування роботи команд в рамках 9 різних проєктів, звітність, контроль якості роботи, підготовка публікацій про діяльність, онбординг та навчання нових співробітників, менторство, організація активностей та адвокаційних заходів на рівні громад, репрезентація Фонду в комунікації з партнерами та органами влади на регіональному рівні
Редактор стрічки новин
Lviv Media
Медіа / ЗМІ
3 місяці
05.2022 - 08.2022
Головний редактор
Інформаційна агенція "Вголос"
Медіа / ЗМІ
8 місяців
07.2021 - 03.2022
Написання та редагування текстів на різні теми, побудова роботи редакційної колегії та адміністративно-організаційні завдання, пов’язані з нею.
Досягнення: побудова злагодженого та дружнього колективу, стабільний та сталий приріст користувачів на сайті та читачів у соцмережах.
SMM-менеджер
Інтернет-видання "О, Море"
Медіа / ЗМІ
6 місяців
01.2021 - 07.2021
Ведення сторінок у Facebook та Instagram. Написання текстів для публікацій і журналістських матеріалів, підготовка транспорту для дизайнерів і операторів, спілкування з героями матеріалів, налаштування реклами, тощо.
Власне, досягнення - постійне збільшення кількості підписників при обмеженому бюджеті (суттєво обмеженому).
SMM менеджер
Miks Digital
Реклама та PR-послуги
2 місяці
11.2020 - 01.2021
1. Участь у веденні сторінок клієнтів в соціальних мережах. Створення контент-плану, наповнення контентом, підбір наочних матеріалів. Спілкування з користувачами в коментарях і в direct.
2. Створення цифрових маркетингових стратегій для групи клієнтів із суміжних сфер харчового бізнесу.
3. Написання звітів та безпосереднє спілкування з клієнтами щодо поточних робочих завдань.
4. Успішне виконання поставлених завдань у стислі терміни.
Керівник відділу комунікацій
ГО «Форум Львів і майбутнє»
Недержавні організації / NGO
1 рік 5 місяців
06.2019 - 11.2020
Обов'язки: Побудова pr-стратегії та її впровадження. Створення контенту та медіа-планів, слоганів кампанії та формування ЦА. Взаємодія з підрядниками (дизайнери, відеооператори, фотографи та ін.).
Комунікації зі ЗМІ (узгодження розміщення матеріалів, виставлення рахунків та оплати тощо). Підготовка всього контенту для публікації в ЗМІ. Написання прес-релізів, анонсів і т.д. SMM-сторінок в соціальних мережах.
Налаштування таргету на Facebook. Адміністрування сайту (на WordPress). Написання сценарію для роликів. Робота з текстами – виступи, заяви, звернення до органів влади тощо. Організація офлайн-заходів та зустрічей, їх медійний супровід.
журналіст/редактор
Syla.news
Медіа / ЗМІ
4 місяці
02.2019 - 06.2019
а) копірайт та рерайт; б) наповнення контентом сайту (адмінка на WordPress), та соціальних мереж, в) взаємодія з читачами, г) авторські матеріали з місця подій
Riley and others product customer care representative,
ТОВ "ТІКЕТС САППОРТ ЕНД
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
3 місяці
05.2018 - 08.2018
Консультація клієнтів з питань бронювання та замовлення послуг компанії (придбання автобусних та залізничних квитктів, бронювання авто, готелів, страхових полісів).
Аудитор відділу контролю та оцінювання якості
1CallCenter
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
06.2017 - 01.2018
Контроль та оцінювання якості роботи операторів, прослуховування розмов в записі та онлайн. Також навчання, зворотній зв'язок з операторами. Додатково - організація командоутворення поза роботою. Адміністративні обов'язки в контексті регулювання та контрою робочого процесу, і time-management.
Заступник керівника відділу логістики
1CallCenter
Телекомунікації / Зв'язок
4 місяці
02.2017 - 06.2017
Контроль виконання працівниками відділу своїх обов'язків. Контроль над якістю обслуговування ними клієнтів. Фільтрація, заповнення, та в цілому контроль над введенням файлів стосовно доставки та логістики. Також - спілкування з критичними клієнтами, у яких виникли проблеми стосовно доставки, або які самі їх створили. Організація спілкування у форматі timbilding. Створював Event Grafik відділу.
Досягнення: здобув, та успішно реалізувати навички роботи з персоналом, та командоутвореня. Робота нашого відділу дозволила підняти рівень викупу до 70% в пріорітетних регіонах, а також розпочати нові проекти на нових ринках. Це, а також хороша працездатність та відповідальне ставлення до роботи, дозволило мені перейти на новий рівень у кар'єрній драбині.
Оператор відділу доставки та логістики
1CallCenter
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
05.2016 - 02.2017
Обслуговування клієнтів, узгодження та коректне інформування їх стосовно доставки їхніх замовлень. Досягнення - тренування стресостійкості, також завдяки педантичному виконанню своїх обов'язків, та хорошій працездатності, я зміг піднятися на новий рівень у кар'єрній драбині.
Продавець-консультант
1CallCenter
Телекомунікації / Зв'язок
3 місяці
04.2016 - 07.2016
Прийом та опрацювання заявок клієнтів, консультація та оформлення замовлень.
Оператор вхідної лінії
Adelina Call Center
Послуги для бізнесу - інше
2 місяці
02.2016 - 04.2016
Консультація та обслуговування клієнтів на вхідній лінії проекту "Vodafone".
Ключова інформація
Компетенції:
З досвіду роботи в СММ та публічних комунікаціях
Аналітика - аналіз ефективності маркетингу в соціальних мережах з використанням таких інструментів, як buzzsumo, similarweb, google trends тощо. який аналізує конкурентів. SMM: створення контенту, налаштування таргетингу в соціальних мережах, аналіз ефективності, формування цільової аудиторії, робота з різним типом контенту - аналітичні публікації, вірусні дописи, написання сценарію для рекламних відео.
Контент-менеджмент - копірайтинг статей, пресрелізів, прес-анонсів, публічних промов, маніфестів та стратегічних документів, і будь-яка робота з текстом на різні профільні тематики. Створення контент-плану, та побудова графіку публікацій з огляду на ситуативні фактори, та потреби ЦА. Створення матеріалів під потреби клієнта - презентації, публікації в ЗМІ, адміністрування веб-сайту.
Також адміністрування: Комунікація з клієнтами, підрядниками, партнерами, звітність, івент-менеджмент, комунікація з колективом, інтеграція колег у корпоративні цінності за місцем праці та їх занурення й адаптація в колективі.
Журналістика - створення публікацій різного формату, від коротких фактажних новин в стрічку до більш форматних матеріалів, як аналітичних, так і умовного лайфстайлу чи публіцистики.
Гуманітарна сфера та НГО - розуміння гуманітарних принципів та принципів функціонування гуманітарних організацій, досвід взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування, надавачами соціальних послуг та локальними громадськими організаціями. Також досвід організації видачі гуманітарної допомоги та соціального супроводу особливо вразливих осіб.
Навчався в 2 закладах
Український католицький університет
Суспільних наук, медіакомунікації
Львов, 2019
Львівський національний університет імені Івана Франка
Філософський, політологія
Львов, 2017
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Перша домедична допомога (Мальтійська служба допомоги)
Надання першої домедичної допомоги у побутових ситуаціях, не пов'язаних з веденням бойових дій.
Перша домедична допомога (протокол MARCH)
Алгоритм надання першої домедичної допомоги MARCH (Massive bleeding, Airway Management, Respiration, Circulation, Head injury / Hypothermia / Hypovolemia) в концепції TCCC (Tactical Сombat Сasualty Сare). Застосовується у жовтій або зеленій зоні в умовах бойових дій (коли Ви не перебуваєте бьезпосередньо під вогнем і можете надати ьазову домедичну допомогу). Алгоритм визначає пріоритети і порядок дій в наданні допомоги пораненому.
Кейс-менеджмент в роботі з випадками ГЗН (гендерно-зумовленого насильства).
Тренінг по кейс-менеджменту прицедентів ГЗН для соціальних працівників та співроьітників гуманітарних організцій проводили у Києві сертифіковані трененри від організації DCA (DanChurchAid), однієї з найстаріших системних благодійних організацій Данії.
Базові прнципи та поняття гендерно-зумовленого насильства
Тренінг для спіробітників БФ "Право на Захист" від сертифікованого тренера УВКБ ООН щодо базових принципів та категорійних понять профілактики гендерно-зумовленого насильства.
Стажування у SMM на Radio Skovoroda
Навчився тому, що а) що SMM зараз це більше про візуальний контент, а не словесний каламбур; б) що без нормального телефона не варто пхатися до ведення сторінки в Instagram, в) що коли SMM-ники помирають, їхні душі перероджуються в сторінки на Фейсбуці, г) що період великих змін у будь якій структурі - це вкрай непросто.
Media Education - Shaping us, Shaped by us
Навчився уважно аналізувати будь який контент в традиційних та цифрових медіа, і проводити його контнет-аналіз в стислі терміни.
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
З особистих захоплень: подорожую, пишу вірші, цікавлюся книгами, історією, мистецтвом, та політикою як мистецтвом. Відвідую різноманітні заходи для власного саморозвитку, як наприклад тренінги з онлайн-безпеки, аналізу даних, тощо.
Обожнюю Львів, люблю дивитися на це місто з нетипових ракурсів, і відкривати ці візії для людей, що незнайомі з ними. На ґрунті цього захоплення створив добірку тематичних екскурсій містом, що дозволяють поглянути на нього з іншого боку. Як наприклад "Львів - мілітарний", "Львів - розпусний", "Львів - торговий".
Євгеній
Євгеній
Менеджер з комунікацій
Львів
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому