Працювала в 6 компаніях   4 роки 10 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник колл центру

"Справжній шашлик"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

  • Запуск віддаленого КЦ з 0 (раніше приймали замовлення співробітникик в ресторані). Побудована система набору, навчання, адаптації операторів. Розроблені та впроваджені регламенти.
  • Підвищення якості діалогів і лояльності клієнтів (до запуску віддаленого КЦ - до 25% діалогів були з порушенням телефонного етикету, некорректним спілкуванням з клієнтами, не структурні).
  • Ріст позитивних відгуків та оцінок ресторану на Гугл картах: більше 100 позитивних оцінок та відгуків за місяць, 0 негативних, (у місяці до повноцінного запуску КЦ і регулярного збору зворотнього зв'язку - в 2,5 разів менше, в попередні місяці к-ть відгуків за місяць була до 10). Підвищення рейтингу ресторану до 4,5.
  • Збільшення середнього чеку на 17% (доставка і самовивіз).
  • Зростання % діалогів з допродажами з 30% до 42%.
    Завдання:
    1) Побудова віддаленого КЦ з 0 для оформлення замовлень на доставку.
  • Розробка системи пошуку, відбору, навчання та адаптації нових операторів.
  • Розробка системи фінансової мотивації операторів.
  • Розробка регламентів роботи КЦ.
    2) Підвищення рівня сервісу, покращення обслуговування клієнтів.
    Запуск механізму для оцінки сервісу клієнтами (прозвон закритих замовлень).
    Розробка метрик, систематизація інформації, співпраця з рестораном щодо покращень по запитам клієнтів. Робота з претензіями від клієнтів.
    3) Підвищення середнього чеку.
  • Розробка сценарію розмови.
  • Робота з операторами - підвищення ефективності роботи (постановка особистих планів, аналіз діалогів, регулярний зворотній зв'язок).
    4) Введення метрик, звітності, прогнозування та планування показників та фінансових результатів.
    5) Перехід для нову для ресторану систему (Syrve), налаштування, навчання персоналу (в т.ч. допомога в навчанні персоналу в ресторані).

Керівник відділу продажу

DropTop

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

05.2023 - 10.2023

Керівник відділу продажів, керівник КЦ.
Підпорядковання власнику бізнесу. У підпорядкуванні 80 співробітників.
Завдання
- Стратегічне та оперативне керівництво колл-центрами в Україні та Грузії.
- Побудова та вдосконалення системи управління (структура, регламенти, кадрові рішення, KPI, звітність).
- Планування та контроль показників (апрув, середній чек, викуп - за оферами та вебмастерами).
- Управління командою менеджерів (супервайзери, тімліди, скриптолог, керівник логістики, керівник відділу контролю якості, тренери).
- Коригування роботи менеджерів з операторами, навчання менеджерів, коригування графіка роботи КЦ (розширення діапазону робочих годин, запуск нічних змін), вдосконалення системи фінансової мотивації операторів.
Результати
- Створена система навчання та адаптації операторів колл-центру. Зменшення текучості на 10-15%, зниження витрат на виведеного оператора та працюючого місяць (в деякі місяці - в 2 рази). Зріст виведення нових співробітників від першого дня навчання в офісі до виводу на лінію з 43% до 48%.
- Відкриття відділів холодних продажів (Україна та Грузія).
- Ініціювала вдосконалення crm-системи, розробила логіку автодзвінків, що дозволяє збільшити швидкість обробки лідів в 1,5 рази.
- Зріст середніх чеків.
За гео Україна зріст СЧ в середньому на 15%, з 2350 до 2700 грн (перегляд кошиків, впровадження продажу кроссейлів).
За гео Грузія зріст СЧ на 10%.
- Зростання викупу з 58% до 65% (гео Грузія).
- Зріст апрува на 2% за рахунок впровадження нічних змін (була обробка з 9 до 22, впровадили цілодобову, завдяки чому збільшилась швидкість обробки вечірніх та нічних лідів).
- Зменшення навантаження на фонд оплати праці завдяки оптимізації робочих процесів.

Керівник колл центру

M1-shop

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

06.2022 - 05.2023

У підпорядкуванні до 100 співробітників.
Завдання
- Контроль швидкості обробки замовлень, розробка заходів для регулювання.
- Прогнозування та контроль показників (апрув, середній чек).
- Розробка заходів для збільшення прибутковості КЦ.
- Планування та контроль фінансових результатів по кожному з відділів та по КЦ в цілому.
- KPI відділів. Розробка, впровадження, зміни, контроль.
- Регулярний аналіз показників КЦ за відділами та в цілому, корегування роботи відділів.
- Аналіз маржинальності оферів, вибір пріоритетних, передача інформації ПП.
- Переговори з потенційними клієнтами КЦ.
Результати
Загальні для КЦ:
- Стабілізація роботи колл-центру в період кризи.
- Оптимізація робочих процесів.
- Зріст прибутковості КЦ на 12% за рахунок ряду заходів (зростання тарифів без втрати лояльності партнерів, скорочення витрат за рахунок зменшення контактів клієнтів у відділі супроводу замовлень без втрати викупу, оптимізація штату без втрати ефективності та інші).
- Підключення 3 нових партнерів до послуг аутсорсингового КЦ.
За відділами:
- Відділ холодних продажів: середній зріст виручки - в 2,2 рази, а максимальний зріст в 3,4 рази.
- Відділ роботи з претензіями: середній зріст виручки в 2,8 рази.

Керівник групи продажів

M1-shop

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

03.2021 - 06.2022

Керівник групи продажів
Працювала на даній посаді:
червень 2018 - січень 2020,
березень 2021 - червень 2022.
Підпорядкування керівнику КЦ.
Завдання
- Управління групою операторів до 60 осіб.
- Планування діяльності групи.
- Контроль дисциплінарних показників, ротація за графіками.
- Контроль виконання показників продажів (апрув, середній чек).
- Прийом і адаптація нових операторів.
- Розробка та проведення тренінгів з продажів і окремих продуктів.
- Надання зворотного зв'язку операторам - усно у форматі тренінгів, консультацій, а також письмово.
- Нейтралізація негативу серед співробітників, робота над збереженням операторів, зменшенням текучості.
Результати
- Розробила понад 10 авторських тренінгів. 2 тренінги, які я розробила, були додані до планового навчання нових операторів у всіх групах продажів.
- Регулярно щомісяця від 3 до 5 місць із 10 в рейтингу посідали оператори моєї групи продажів.
- Показники продажів у моїй групі регулярно займали 1 або 2 місце серед усіх груп продажів щомісяця (від 3 до 7 груп продажів у різні періоди).
- Регулярно відносно мінімальний або другий показник за текучістю серед усіх груп продажів (щомісяця).

Керівник відділу продажу

M1-shop

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

02.2020 - 03.2021

Холодні продажі.
Підпорядкування керівнику КЦ.
Завдання
- Керування групою операторів до 15 осіб.
- Планування діяльності групи.
- Контроль дисциплінарних показників.
- Робота з показниками операторів.
- Розрахунок економіки за оферами, введення нових товарів.
- Написання скриптів (сценаріїв розмов).
- Розробка фінансової мотивації операторів.
- Розробка і впровадження регламентів роботи відділу, створення та ведення "бази знань" відділу.
- Пошук нових партнерів, переговори, підключення.
- Звітність.
Результати
- Зріст чистого прибутку відділу на 50%.
- Підключення до проекту 2 нових партнерів.
- Впроваджена система менторства досвідчених співробітників над новачками, впроваджений інструмент "оцінка рівними", що дозволяє операторам навчатися у колег.
- Впроваджено умовно вільний графік, що дозволило залучати більше кандидатів.
- Розроблена нова система навчання.

Оператор call центру

M1-shop

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

11.2017 - 05.2018

Листопад 2017 - березень 2018
Оператор колл-центру (активні продажі)
Проведення розмов відповідно до скрипту продажу, продаж додаткових товарів клієнту.
Регулярно посідала топові позиції в рейтингу операторів, перевиконувала та зберігала показники за апрувом та середнім чеком.
Березень 2018 - травень 2018
Оператор відділу супроводу
Консультування клієнтів на основі діючих інструкцій відділу супроводу посилок. "Підштовхування" клієнтів до викупу.

Ключова інформація

Управління командою
Навчання персоналу
Аналітика продажів
Організаторські навички
Навчання та розвиток
Керівні навички
Керівництво колективом
Управління співробітниками у регіонах
Холодні продажі

Додаткова інформація

Особисті якості

Розглядаю дистанційний формат роботи.
10 років у сфері продажів.
Маю експертні знання в СРА, а також у теплих і холодних продажах у сегменті B2C.

Я вмію працювати над багатьма завданнями, маю структурований підхід до роботи. Моєю сильною стороною є комунікація зі співробітниками, я вмію створювати безпечне середовище для ефективної роботи команди.

Ірина

Керівник колл центру

Харків

Готовий переїхати: Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 6 днів тому