Працював в 4 компаніях   10 років 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я, Фармацевтика

Менеджер з развитку бизнесу

Назву компанії приховано

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 1 місяць

06.2018 - 07.2019

• Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії

• Аналіз ринкового оточення. Планування продаж, проведення ціноутворення

• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів

• Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності

Менеджер з стратегичного развитку

Назву компанії приховано

Фармацевтика

6 років

05.2012 - 05.2018

-Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії

-Планування продаж, проведення ціноутворення.

-Аналіз ринкового оточення

-Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов.

-Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів

-Проект власних торговельних марок: розробка концепції та портфоліо потенціальних продуктів, пошук та подальша комунікація з виробниками, обрахування фінансових показників проекту.

- Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам.

- Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності

маркетинг-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів

Назву компанії приховано

Фармацевтика

10 місяців

02.2010 - 12.2010

• Дослідження ринку та формування стратегії просування продуктів, ціноутворення та планування продажу, ціноутворення

• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій.

• Комплексний маркетинговий супровід проектів ексклюзивної дистриб’юції

Продакт-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів

Назву компанії приховано

Фармацевтика

1 рік 10 місяців

04.2008 - 02.2010

-Аналіз продукту, визначення можливостей просування через різні канали збуту та можливі загрози.

-Розробка позиціонування продукту, визначення сильних і слабких сторін, сегментація, дистанціювання від конкурентів, створення унікальної торгової пропозиції

-Аналіз ринку та конкурентів, планування, організація и проведення заходів, направлених на стимулювання продажів

-Аналіз ефективності маркетингових заходів

-Створення промоційних матеріалів для маркетингових активностей. -Підготовка та навчання співробітників служби просування, в т.ч. організація і проведення тренінгів

Ключова інформація

Аналітичні навички. Аналіз ринкового оточення, виділення перспективних сегментів/ продуктів, проведення аналізу властивостей продукту/конкурентів, виділення позитивних/ слабких властивостей продукту, побудова моделей промоції, виходячи з властивостей продукту, прогнозування плану продажів, бюджетування лончу. Аналіз діяльності продуктів компанії та конкурентного середовища з використанням аналітичних джерел. Побудова фінансово-економічних моделей лончу по потенційному продукту, аналіз рентабельності на різних етапах життя продукту, визначення фінансової привабливості проекту.

Робота з проектом. Пошук продукту та подальше узгодження прогнозних показників (кількість продукту, ціна, умови оплати тощо). Створення та захист бізнес-плану. Комплексне ведення проектів: контроль термінів проходження проекту через різні етапи (чітке узгодження комерційних умов з виробником, організація проведення online check дос’є, організація проведення аудиту підприємства, контроль термінів виробництва та доставки продукту). Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності. Планування, розробка та запуск проекту власних торгових марок.

Робота з портфелем продуктів. Оцінка продуктового портфеля, його сегментація, підбір потенційних продуктів/комбінацій, їх пошук. Формування стратегії розвитку продуктового портфеля, керуючись даними світового та вітчизняного ринків, наявності продуктів на локальному ринку; формування графіку виходу нових продуктів, та подальша реалізація стратегії розвитку. Планування наповнення портфеля новими продуктами. Пошук потенційних продуктів, обговорення с виробниками планів продажу и комерційних умов.

Робота з продуктом. Аналіз продукту, виявлення можливостей просування по різним каналам збуту и можливих загроз. Деталізація продукту: визначення позиціонування, переваг та недоліків. Створення воронки продажів. Розробка інформаційного контенту по продукту для маркетингових активностей (підготовка презентацій, розробка компейн-бука, деталізації по продуктам, проведення тренінгів, круглих столів, семінарів, конференцій, участь у виставках). Взаємодія с OL. Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам. Формування комерційних пропозицій для дистриб’юторів та аптечних мереж. Проведення переговорів з дистриб’юторами, аптечними мережами, аптеками щодо придбання продуктів та врегулювання кредиторської заборгованості.

Навчався в 1 закладі

НМУ им. Богомольца

Лечебное дело

Киев, 1999

Володіє мовами

Англійська

середній

Анонімний пошукач

менеджер з розвитку бізнесу, бізнес-аналітик, менеджер проекту (у фармі)

Київ

53 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому