Працювала в 3 компаніях 3 роки 6 місяців
Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Менеджер з персоналу
ТОВ
Інше
1 рік 7 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (майстри, водії, різноробочі, кухонні працівники, машиністи та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, лікарняні, переведення, переміщення та інше);
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення трудових книжок.
• Розробка посадових інструкцій;
• Штат працівників 300+ чоловік (Представництво та ТОВ).
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства;
• Інвентаризація та виведення з нуля відпусток (не велися);
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, їх виправлення;
• Формування особових справ працівників (заповнення інформації якої не було).
• Підбір персоналу на різні посади (майстри, водії, різноробочі, кухонні працівники, машиністи та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, лікарняні, переведення, переміщення та інше);
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення трудових книжок.
• Розробка посадових інструкцій;
• Штат працівників 300+ чоловік (Представництво та ТОВ).
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства;
• Інвентаризація та виведення з нуля відпусток (не велися);
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, їх виправлення;
• Формування особових справ працівників (заповнення інформації якої не було).
Менеджер з персоналу
ТОВ "АВД Трейд Компані"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 5 місяців
10.2021 - 03.2023
Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (менеджер із збуту, менеджер із постачання, аналітик, супервайзер, бухгалтер, комірники, водії та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Проведення співбесід, первинних інтерв'ю;
• Проведення масового підбору персоналу при відкритті нового філіалу;
• Узгодження з керівництвом підрозділів кандидата на посаду ( обговорення результатів співбесіди та складання Джоб оффера);
• Адаптація працівника ( Знайомство з компанією, колегами, орієнтація на структуру, закріплення наставника. Проведення оцінки результатів стажування разом з керівником відділу);
Також в основні обов'язки входило:
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (накази про прийом, відпустки, звільнення, переведення та інше) в програмі 1С 8.3;
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
• Подання в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу;
• Розробка посадових інструкцій та штатного розпису;
• Штат працівників до 250+ чоловік (Основне підприємство, 2 підрозділи. Окреме ведення ФОП.)
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства між підрозділами підприємства;
• Інвентаризація та створення резерву відпусток, організація контролю за їх використанням;
• Розробка структури організації, розробка та ведення штатного розпису;
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, надання результатів виявлених помилок та їх виправлення;
• Відкриття філіалу ( підбір персоналу, аналіз ринку праці, документальне оформлення).
• Підбір персоналу на різні посади (менеджер із збуту, менеджер із постачання, аналітик, супервайзер, бухгалтер, комірники, водії та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Проведення співбесід, первинних інтерв'ю;
• Проведення масового підбору персоналу при відкритті нового філіалу;
• Узгодження з керівництвом підрозділів кандидата на посаду ( обговорення результатів співбесіди та складання Джоб оффера);
• Адаптація працівника ( Знайомство з компанією, колегами, орієнтація на структуру, закріплення наставника. Проведення оцінки результатів стажування разом з керівником відділу);
Також в основні обов'язки входило:
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (накази про прийом, відпустки, звільнення, переведення та інше) в програмі 1С 8.3;
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
• Подання в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу;
• Розробка посадових інструкцій та штатного розпису;
• Штат працівників до 250+ чоловік (Основне підприємство, 2 підрозділи. Окреме ведення ФОП.)
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства між підрозділами підприємства;
• Інвентаризація та створення резерву відпусток, організація контролю за їх використанням;
• Розробка структури організації, розробка та ведення штатного розпису;
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, надання результатів виявлених помилок та їх виправлення;
• Відкриття філіалу ( підбір персоналу, аналіз ринку праці, документальне оформлення).
Інспектор з кадрів
ТОВ "Андрушівський маслосирзавод"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 місяці
06.2021 - 09.2021
На даній посаді виконувала обов'язки:
• Оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток та особових справ)в програмі 1С 7.7;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам;
• Участь в розробці посадових інструкцій
• Допомога рекрутеру в підборі та адаптації кандидатів;
• Штат працівників 900+
Досягнення:
• Формування особових справ всіх працівників підприємства "з нуля";
• Інвентаризація відпусток та трудових книжок;
• Архівування справ та кадрової документації.
Припинила працювати на даному підприємстві через дальність добирання до роботи та не достатню можливість саморозвитку.
• Оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток та особових справ)в програмі 1С 7.7;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам;
• Участь в розробці посадових інструкцій
• Допомога рекрутеру в підборі та адаптації кандидатів;
• Штат працівників 900+
Досягнення:
• Формування особових справ всіх працівників підприємства "з нуля";
• Інвентаризація відпусток та трудових книжок;
• Архівування справ та кадрової документації.
Припинила працювати на даному підприємстві через дальність добирання до роботи та не достатню можливість саморозвитку.
Ключова інформація
Знання трудового законодавства України;
Вміння працювати з великим об'ємом інформації;
Підбір персоналу на різні посади.
Вміння працювати з великим об'ємом інформації;
Підбір персоналу на різні посади.
Навчалась в 3 закладах
Міжнародна академія управління персоналом
Менеджмент
Житомир, 2027
Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Житомир, 2021
Житомирський професійно політехнічний ліцей
Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець, бухгалтерія
Житомир, 2016
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
додаткова інформація
Заміжня, дітей немає
Вподобання в роботі:
Велике значення для мене в роботі мають: комфортна атмосфера, де тебе чують, та дають можливість щось змінити та зробити.
Надаю перевагу праці, де є можливість проявити свої здібності та навчитися новому. Також велику роль для мене відіграє наявність психологічного комфорту на робочому місці.
Маю можливість надання рекомендації від керівників з попередніх місць роботи за запитом.
Дякую за увагу до мого резюме.
Тетяна
Тетяна
Інспектор з кадрів
Житомир
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому