Працювала в 11 компаніях   15 років 11 місяців

Будівництво, Транспорт та Логістика, Реклама та PR-послуги, Видавництва та Поліграфія, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор

Адміністратор

УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС

Будівництво

1 рік 5 місяців

10.2022 - 03.2024

-Прийом двінків (гаряча лінія);

-Планування і координація роботи інспекторів (графіки виходу на обстеження ДВК, вирішення різних ситуацій які виникаюють);

-Ведення постійних клієнтів згідно договору;

- Контроль та координація повного циклу опрацювання запитів від клієнтів;

-Заключення нових договорів;

-Контроль виставлення рахунку і оплат по рахункам;

-Робота в CRM-системі ПланФікс;

-Вирішення адмістративних питань по життедіяльності офісу.

Менеджер відділу супроводу клієнтів

Meest

Транспорт та Логістика

2 роки 2 місяці

02.2020 - 04.2022

Повний супровід закріплених клієнтів:

-Обробка вхідних дзвінків, узгодження деталей перевезення

-Контроль виконання заявок на забір грузу і також вчасної доставки

-Контроль виставлення рахунку і оплат по рахункам

-Контроль повернень агенту

-Пошук рішень при непередбачених ситуаціях

-Робота зі зверненнями на пошту

-Контоль за виконанням стандартних умов сервісу компанії

-Ведення внутрішньої звітності компанії

-Комунікація з співробітниками інших відділів: бухгалтерії, якості, залучення, відділом рекламацій, відділеннями і тд

Керівник мережі відділень

JUSTIN, Поштові послуги

Транспорт та Логістика

1 рік

11.2018 - 11.2019

  • Повний супровід і керівництво роботи відділень (8 відділень м.Київ):

    -Контроль операторів, їх навчання;

    -Табелювання та ведення документації;

    -Співбесіди;

    -Робота та поміч на відділеннях, при непередбачених ситуаціях

    -залучення клієнтів.


Адміністратор

Бровари Реклама

Реклама та PR-послуги

4 місяці

08.2018 - 12.2018

  • Прийом замовлень і розподіл по підрозділам, контроль виконання;

    -Ведення ділової переписки, переговори, консультації клієнта;

    -Робота над створенням сайту, копірайтінг https://brovary-reklama.com.ua/


Керівник відділу маркетингу та видавничих проектів

Національне видавництво дитячої літератури "Веселка"

Видавництва та Поліграфія

3 місяці

05.2018 - 08.2018

-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;

-Співпраця з службою зайнятості, підбір персоналу, проведення співбесід;

-Співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти (підготовка документації і подання);

-Укладання договорів та оформлення замовлень на виконання різних поліграфічних і оформлювальних робіт сторонніми організаціями. Контроль за виконанням поліграфічними підприємствами графіків по друку і виготовленню продукції;

-Ведення переговорів про постачання книжкової продукції в магазини і інтернет-магазини;

-Підготовка до виставок та участь в них.

Спеціаліст з паперу та менеджер продажу

Українська паперова компанія

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

05.2016 - 05.2018

Повністю супровід клієнта: консультації по характеристиках паперу, робота, як і з прямими клієнтами (друкарні, поліграфічні компанії, магазини та приватні клієнти, як гуртові, так і дрібно гуртові), також обслуговування замовлень з сайту інтернет-магазину, його вдосконалення, та заповнення, виїзд до замовника, презентації. Оформлення документів на відвантаження товару (рахунки, видаткові, податкові), та контроль доставки. Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах

-Планування обсягів закупівель, продажів, введення нових позицій

-Співпраця з відділом логістики та друкарнею.

Спеціаліст з паперу та менеджер продажу

Компанія "Берег"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

11.2013 - 05.2016

Супровід клієнта: консультації, продаж, облік товару на складі, контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах.

Сеціаліст відділу логістики

Торгівельна компанія "Рудь"

Транспорт та Логістика

6 місяців

05.2013 - 11.2013

Опрацювання документації, а також звернень менеджерыв з продажу, виставлення рахунків.

Адміністратор, бухгалтер (первинна документація)

Друкарня «Столична»

Видавництва та Поліграфія

2 роки 8 місяців

05.2010 - 01.2013

Ведення ділової переписки, контактування зі всіми перевіряючими органами, первинна бухгалтерія, підбір персоналу, приймання телефонних дзвінків і відвідувачів офісу, Забезпечення життєдіяльності офісу, координатор в КИЇВСТАР, вирішення всіх питань з орендодавцем, уповноважена у фонді соціального страхування, Робота з Книжковою палатою України, звітність і ведення документації по лінії видавництва.

Администратор

Дизайн судія "Авторська поліграфія"

Видавництва та Поліграфія

2 роки 7 місяців

10.2007 - 05.2010

Інспектор відділу субсидій

Департамент соціального захисту Солом’янського району

Державний сектор

2 місяці

12.2006 - 02.2007

  • Приймання, перевірка, реєстрація документів для подальшого опрацювання.
  • Видача рішень громадянам на їх запит на отримання субсидії.
  • Архівування опрацьованих документів.

Ключова інформація

  • Досвідчении? користувач ПК

    Робота в 1С 7.7 і 1С 8 Підприємство

Навчалась в 2 закладах

Київський Університет Культури

Факультет державного управління та права, Документознавство та інформаційна діяльність

Київ, 2018

Слов'янський Авіаційний Коледж

Економічний факультет, Підприємницька діяльність

Київ, 2003

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Міла Сергіївна

Адміністратор

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

25 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому