Працювала в 3 компаніях 14 років 1 місяць
Банки
Провідний фахівець групи контроля та управління комплаєнс ризиками
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK
Банки
4 роки 6 місяців
06.2019 - 12.2023
Переведена на посаду з 16 серпня 2023:
"Провідний спеціаліст відділу протидії легалізації доходів, отриманих злочиним шляхом, і боротьби з фінансуванням тероризму департаменту комплаєнс та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом."
Функціональні обов'язки: Аналіз та опрацювання аллертів в ПЗ Детіка. Підтверджувати або спростовувати належність особи до РЕР, щодо якої засобами автоматизації були виявлені співпадіння з переліком РЕР, контролювати проведення працівниками відокремлених/структурних підрозділів Банку заходів щодо РЕР. Аналізувати документи, надані відокремленими/ структурними підрозділами Банку щодо можливості встановлення/продовження ділових відносин з РЕР. Аналізувати документи, надані відокремленими/ структурними підрозділами Банку щодо можливості встановлення/продовження ділових відносин з клієнтами високого рівня ризику. Підтверджувати або спростовувати належність особи до РЕР, щодо якої засобами автоматизації були виявлені співпадіння з переліком РЕР. Контролювати проведення працівниками відокремлених/структурних підрозділів Банку заходів щодо РЕР. Участь у оновленні внутрішніх документів Банку з фінансового моніторингу. Підготовка та проведення навчальних заходів для працівників Банку/надання консультацій з питань АМЛ.
Менеджер по роботі з клієнтами
з червня 2019
Фунціональні обов'язки:
Надання фінансових послуг та консультацій. Розвиток відносин з діючими клієнтами малого та середнього бізнесу. Здійснення продажів всієї лінійки банківських продуктів клієнтів свого портфелю. Фінансовий аналіз бізнесу. Залучення клієнтів визначеного сегменту малого та середнього бізнесу, та дотримуванню визначеного рівня дохідності для Банку по кожному з них. Виконання плану продажів визначених продуктів та послуг: ЕПК, іпотеки, автокредитів. Складання фінансового класу позичальника. Моніторинг фінансового стану. Підготовка та підписання документів. Робота із простроченою заборгованістю. Формування документів для закриття кредиту. Ведення активного пошуку нових потенційних клієнтів визначеного цільового сегменту з метою вибудовування стосунків та продажу продуктів та послуг Банку. Проведення зустрічей та переговорів з клієнтами на предмет комплексного обслуговування в Банку. Розробка та проведення заходів, направлених на підтримку і зміцнення взаємин з існуючи базою клієнтів. Ведення клієнтської бази.
Фахівець із залучення клієнтів малого та середнього бізнесу
АО Альфа банк
Банки
7 місяців
11.2018 - 06.2019
Фахівець із залучення клієнтів малого та середнього бізнесу з листопада 2018
Функціональні обов'язки:
Консультація та сервісне обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу:- залучення нових клієнтів (юридичних осіб);- залучення пасивів;- збільшення комісійного доходу по клієнтам портфелю. Аналіз особливостей та потреби бізнесу клієнта, надання корисних умов обслуговування; проведення ідентифікації клієнтів, збір документів для відкриття поточних/депозитних/карткових рахунків та моніторинг подальших змін при обслуговуванні юридичних осіб/фізичних осіб-підприємців (далі – «клієнти»), оформлення додатково акредитивів, лізингу, встановлення терміналів та банкоматів на підприємстві, встановлення овердрафту на рахунку юридичної особи, перевірка повноти та правильності оформлення згідно з вимогами Банку та нормативними документами Національного Банку України/Законів України; здійснювати розрахунково-касове обслуговування поточних/депозитних/карткових рахунків клієнтів в національній та іноземній валютах відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку та нормативних документів Національного Банку України/Законів України;перевіряти клієнтські операції на предмет дотримання вимог з фінансового моніторингу операцій клієнтів в межах своєї компетенції; забезпечувати активність діючої клієнтської бази, контролювати рівень активності клієнтів у відділенні шляхом телефонних дзвінків, призначення зустрічей з директором малого та середнього бізнесу.
Економіст
АТ Дельта банк
Банки
8 років 10 місяців
12.2007 - 10.2016
Економіст відділу обслуговування клієнтів
з січня 2008
Функціональні обов'язки:
Консультація клієнтів. Залучення та обслуговування фізичних осіб, здійснення операцій по депозитним рахункам, підготовка, ведення та супроводження кредитних справ, здійснення процедури випуску зарплатних карток. Документообіг кредитних та депозитних справ. Післяпродажне обслуговування.
Ключова інформація
Комп'ютерні навички: впевнений користувач Microsoft Word, Microsoft-Exsel, Lotus Notus,ARM,Ifobs,Б2, ПЗ FlexCube, Profix, Strabis.
Навчалась в 3 закладах
Приватний вищий навчальний заклад "Київський університет культури"
Менеджер соціокультурної діяльності
Київ, 2018
Донецький державний університет управління
Фінанси та кредит
Донецьк, 2013
Донецький Державний Університет Економіки та торгівлі імені М. Туган-Барановського
Економіка підприємства та міжнародні відносини/економіст
Донецьк, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Водійські права категорії В
Особисті якості
Працьовитість пунктуальність націленість на результат, стресостійкість. Відповідально ставлюсь до своїх професійних обов'язків.Прагну не зупинятись на досягнутому.Без особливих труднощів знаходження спільну мову з будь-якою людиною і в будь якій ситуації, і це добре у мене виходить. Уважна та терпляча при спілкуванні з людьми та вирішенні будь-яких питань. Наполегливо опановую нові навички та нові знання.
Olesia
Olesia
Финансовый аналитик
Київ
Активно шукає роботу
проектна робота, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 тиждень тому