Працювала в 3 компаніях   12 років 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

адміністратор магазину «Продуктовий Дім»

Продуктовий дім, ПП

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

08.2022 - 10.2023

  • Керувала діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення безперервної роботи магазину.
  • Контроль за стандартами роботи персоналу, формулювання заявок на товар, забезпечення та збереження ТМЦ
  • Виконання планових показників магазину
  • Розміщення та викладка товарів у торговому залі
  • Прийом товару, оприбуткування первинної документації (накладних), переоцінка товару
  • Переміщенні між складами (повернення, списання)
  • Проведення переобліків «від створення до закриття»
  • Збір та архівування первинної документації
  • Звірка з контрагентами
  • Ведення касової дисципліни та документації магазину
  • Контролювала додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування.
  • Підбір, навчання та контроль роботи персоналу.Контроль та забезпечення збереження ТМЦ.
  • Контролювала виконання працівниками правил експлуатації устаткування, обладнання, ваговимірювальних приладів.
  • Створювала умови для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, готівки у касі, торгово-технологічного устаткування та обладнання.Навички роботи з касою та знання касової дисципліни.
  • Вела обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролювала складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.
  • Дотримувалась правил охорони праці та пожежної безпеки.Забезпечувала виконання планових показників магазину.

Керуючий магазину

РІО

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

05.2021 - 08.2022

  • - виконання плану продаж та підвищення якісних і кількісних показників обслуговування,
  • - ведення бухгалтерії, фінансових та звітних документів - організація роботи магазину
  • - управління, підбір та організація стажування персоналу згідно стандартів компанії
  • - складання робочого графіку персоналу
  • - контроль касової дисципліни
  • - управління товарним запасом магазину виконання плану продаж та підвищення якісних і кількісних показників обслуговування;
  • - організація роботи і навчання персоналу ;
  • - контроль касових операцій та збереження ТМЦ;
  • - щоденний аналіз звіту по товарообігу.

Бухгалтер-ревізор,заступник директора

ГРОНО

Торгівля роздрібна / Retail

10 років 2 місяці

01.2011 - 03.2021

Ключова інформація

  • - володіння ПК (знання MS Office, 1С: Бухгалтерія)
  • - вміння працювати з документацією
  • - досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації
  • - знання бухгалтерських проводок
  • - знання бухгалтерських наказів
  • - уміння працювати в команді
  • - відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей

Навчалась в 1 закладі

Вінницький технікум громадського харчування

Виробництво харчової продукції, молодший спеціаліст

Вінниця, 1993

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК (знання програм MC Office). Досвід роботи в 1С.Вміння працювати з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер, сканер) та касового апарату.

Алла Миколаївна

Заступник керівника

Вінниця

18 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому