Працювала в 3 компаніях 12 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
адміністратор магазину «Продуктовий Дім»
Продуктовий дім, ПП
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
08.2022 - 10.2023
- Керувала діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення безперервної роботи магазину.
- Контроль за стандартами роботи персоналу, формулювання заявок на товар, забезпечення та збереження ТМЦ
- Виконання планових показників магазину
- Розміщення та викладка товарів у торговому залі
- Прийом товару, оприбуткування первинної документації (накладних), переоцінка товару
- Переміщенні між складами (повернення, списання)
- Проведення переобліків «від створення до закриття»
- Збір та архівування первинної документації
- Звірка з контрагентами
- Ведення касової дисципліни та документації магазину
- Контролювала додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування.
- Підбір, навчання та контроль роботи персоналу.Контроль та забезпечення збереження ТМЦ.
- Контролювала виконання працівниками правил експлуатації устаткування, обладнання, ваговимірювальних приладів.
- Створювала умови для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, готівки у касі, торгово-технологічного устаткування та обладнання.Навички роботи з касою та знання касової дисципліни.
- Вела обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролювала складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.
- Дотримувалась правил охорони праці та пожежної безпеки.Забезпечувала виконання планових показників магазину.
Керуючий магазину
РІО
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
05.2021 - 08.2022
- - виконання плану продаж та підвищення якісних і кількісних показників обслуговування,
- - ведення бухгалтерії, фінансових та звітних документів - організація роботи магазину
- - управління, підбір та організація стажування персоналу згідно стандартів компанії
- - складання робочого графіку персоналу
- - контроль касової дисципліни
- - управління товарним запасом магазину виконання плану продаж та підвищення якісних і кількісних показників обслуговування;
- - організація роботи і навчання персоналу ;
- - контроль касових операцій та збереження ТМЦ;
- - щоденний аналіз звіту по товарообігу.
Бухгалтер-ревізор,заступник директора
ГРОНО
Торгівля роздрібна / Retail
10 років 2 місяці
01.2011 - 03.2021
Ключова інформація
- - володіння ПК (знання MS Office, 1С: Бухгалтерія)
- - вміння працювати з документацією
- - досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації
- - знання бухгалтерських проводок
- - знання бухгалтерських наказів
- - уміння працювати в команді
- - відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей
Навчалась в 1 закладі
Вінницький технікум громадського харчування
Виробництво харчової продукції, молодший спеціаліст
Вінниця, 1993
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК (знання програм MC Office). Досвід роботи в 1С.Вміння працювати з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер, сканер) та касового апарату.
Алла Миколаївна
Алла Миколаївна
Заступник керівника
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/d275774a-8699-4c6d-88c8-9140c15daec7.jpg)
Вінниця
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому