Працювала в 3 компаніях 7 років 8 місяців
Енергетика та Енергоносії, Юридичні послуги, Реклама та PR-послуги
Секретар рецепції
Smart Holding / Смарт-Холдинг, ООО
Енергетика та Енергоносії
5 років 10 місяців
07.2018 - до теперішнього часу
1. Приймання, обробка та реєстрація вхідної кореспонденції, ОРД
2. Реєстрація, обробка та відправка вихідної кореспонденції за допомогою Укрпошти та кур'єрських служб
3. Приймання та розподіл вхідних дзвінків
4. Приймання та супроводження відвідувачів та гостей, ведення реєстраційного журналу видачі перепусток
5. Організація замовлення автотранспорту, ведення графіку використання транспортних засобів, підготовка звітів щодо роботи Сервісу бронювання автотранспорту
6. Приймання заявки від співробітників на канцелярські товари, візитні картки тощо, організація їх замовлення
7. Контроль та забезпечення запасу необхідних канцтоварів для офісу (папір та ін.)
8. Друкування, ксерокопіювання, брошурування документів
9. Підготовка документації для закупівель та проведення первинного аналізу комерційних пропозицій щодо вибору постачальників періодичних видань, канцелярських товарів, візитних карток та ін.
10. Контроль умови договорів про надання послуг кур’єрської доставки, пошти, замовлення візитних карток, канцтоварів, підписні агенції тощо (прийом первинної документації на відповідність цін, продовження строку дії, додаткові угоди)
11. Формування заявки на договори та оплати в 1С Казначейство (кур'єрські служби, канцтовари, пошта, візитні картки тощо).
12. Контроль наявності води в переговорних кімнатах та у керівників, готування напої за запитом
2. Реєстрація, обробка та відправка вихідної кореспонденції за допомогою Укрпошти та кур'єрських служб
3. Приймання та розподіл вхідних дзвінків
4. Приймання та супроводження відвідувачів та гостей, ведення реєстраційного журналу видачі перепусток
5. Організація замовлення автотранспорту, ведення графіку використання транспортних засобів, підготовка звітів щодо роботи Сервісу бронювання автотранспорту
6. Приймання заявки від співробітників на канцелярські товари, візитні картки тощо, організація їх замовлення
7. Контроль та забезпечення запасу необхідних канцтоварів для офісу (папір та ін.)
8. Друкування, ксерокопіювання, брошурування документів
9. Підготовка документації для закупівель та проведення первинного аналізу комерційних пропозицій щодо вибору постачальників періодичних видань, канцелярських товарів, візитних карток та ін.
10. Контроль умови договорів про надання послуг кур’єрської доставки, пошти, замовлення візитних карток, канцтоварів, підписні агенції тощо (прийом первинної документації на відповідність цін, продовження строку дії, додаткові угоди)
11. Формування заявки на договори та оплати в 1С Казначейство (кур'єрські служби, канцтовари, пошта, візитні картки тощо).
12. Контроль наявності води в переговорних кімнатах та у керівників, готування напої за запитом
HR-менеджер
Licit
Юридичні послуги
1 рік 5 місяців
02.2017 - 07.2018
1. Пошук та підбір персоналу.
2. Розміщення вакансій в ЗМІ.
3. Організація та проведення співбесід.
4. Закриття вакансій.
5. Контроль навчання нового персоналу.
6. Адаптація нових співробітників.
7. Моніторинг ринку праці.
8. Збір рекомендацій про кандидатів.
9. Внутрішня звітність.
10. за сумісництвом Офіс-менеджер(замовлення кави/чаю/канцтоварів/господарських товарів)
2. Розміщення вакансій в ЗМІ.
3. Організація та проведення співбесід.
4. Закриття вакансій.
5. Контроль навчання нового персоналу.
6. Адаптація нових співробітників.
7. Моніторинг ринку праці.
8. Збір рекомендацій про кандидатів.
9. Внутрішня звітність.
10. за сумісництвом Офіс-менеджер(замовлення кави/чаю/канцтоварів/господарських товарів)
Помічник HR менеджера
Десятка
Реклама та PR-послуги
4 місяці
10.2016 - 02.2017
Ключова інформація
• MS Office
Навчалась в 1 закладі
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Психологія
Київ, 2018
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Військова психологія для психолога
Київ, 2024
Анастасія
Анастасія
Психолог
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому