Працював в 5 компаніях 21 рік 1 місяць
FMCG
NКАМ
АВК
FMCG
4 роки 5 місяців
08.2021 - до теперішнього часу
-Координація продажів у сегменті ключових клієнтів
-Планування продажів на рік у розрізі місяців, за фокусними групами, регіонами
-Планування продажів по ключових мережах FOZZY, AUCHAN
-Проведення та закриття переговорів з метою зміни у бік збільшення асортименту та частки представленості ключових груп товару в мережах України
-Формування та координація процесу бюджетування
-Розробка та впровадження промо-проектів
-Розробка систем стимулювання для РМ, ТМ, Координаторів.
-Підготовка положень про оплату праці
-Участь у розробці рекламного обладнання для максимально ефективного використання торгових площ
-Розробка спецпроектів: промо заходи, розробка унікальних спільних проектів з розміщення продукції в магазинах партнерів (мереж). -Формування інструкцій запровадження проектів всім учасників процесу. -Аналіз ефективності спецпроектів
-Відстеження наявності асортименту у всіх торгових точках України мереж зони відповідальності
-Координація розробки стандартів представленості продукції
-Здійснення контролю за виконанням домовленостей з ключовими клієнтами
КАМ
ТОВ КФ "ЯРИЧ" (FMCG)
FMCG
4 роки 5 місяців
04.2017 - 08.2021
-Прорахунок комерційних умов співробітництва із національними мережами.
-Ведення переговорів щодо умов співробітництва з національними мережами.
-Укладання річних контрактів із національними мережами.
-Підготовка та узгодження протоколів розбіжностей до договорів постачання, маркетингу, логістики.
-Контроль своєчасного та якісного виконання мережами взятих на себе зобов'язань за укладеними договорами.
Основні завдання:
-Планування продажів на рік у розрізі місяця.
-Планування продажів по фокусних групах щомісячно.
-Контроль за виконанням поставлених планових показників.
-Детальний аналіз звітів щодо відповідності діючих асортиментних матриць підзвітних мереж «АВС-аналізу».
-Узгодження робочої асортиментної матриці згідно з «АВС-аналізом» у підзвітних мережах.
-Розрахунок рентабельності та узгодження рекламних кампаній з національними мережами.
-Глибокий аналіз результатів проведених promo заходів та планування наступних рекламних кампаній.
-Контроль нарахування та цільового використання фінансових ресурсів (маркетингових фондів), мереж - відповідно до підписаних контрактів, а також додаткових мотиваційних заходів щодо стимулювання реалізації продукції.
-Контроль дебіторської заборгованості національних мереж.
-Проведення переговорів, погодження графіків своєчасних оплат із клієнтами.
Керівник відділу регіональних продаж
ГАЛА ФУДЗ (FMCG)
FMCG
1 рік 1 місяць
04.2016 - 04.2017
-Розробка стратегії розвитку регіону;
-Аналіз та постановка планів з виробництва готової продукції;
-Аналіз та постановка планів щодо розвитку території та планів продажу дистриб'юторам;
-Розвиток асортиментного ряду підприємства;
-Розробка, організація маркетингових заходів та активностей з ТМ;
-Контроль стандартів представленості в торгових точках та займаних часткок полиці;
-Ведення прямих продажів по мережах - Новус, ВК, Фуршет, Метро;
-розширення асортименту з ТМ у національних мережах;
-Контроль дебіторської заборгованості.
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами (RSM)
Ес Джі Продакшн (FMCG)
FMCG
10 років 1 місяць
09.2005 - 09.2015
-Участь у переговорному процесі щодо річних умов співробітництва;
-Виконання планів продажу;
-Розробка, організація маркетингових заходів та активностей з ТМ;
-Контроль стандартів представленості в торгових точках та займаної часткі полиці;
-Управління командою мерчендайзерів (25 МР та 2SV);
-Робота з дистриб'юторами ТМ (ДІТРЕЙД);
-Ведення прямих продажів по мережах - Фоззі, ВК, Фуршет, Альянс-Маркет, Ашан;
-Розширення асортименту за ТМ;
-Контроль дебіторської заборгованості
Супервайзер по роботі з ключовими клієнтами (SV)
СКУ ТОВ Піраміда (FMCG)
FMCG
1 рік 4 місяці
06.2004 - 09.2005
-Контроль роботи команди торгових представників та мерчендайзерів відповідно до розроблених маршрутів (15 співробітників);
-Ведення переговорів щодо розширення асортименту та покращення позиціонування ТМ;
-Контроль за виконанням планів продажу торговою командою;
-Контроль виконання договірних зобов'язань, асортименту та розміщення продукції, товарного запасу, полкової частки;
-Контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
-Контроль наявності замовлень та своєчасної доставки товару:
-Підбір персоналу (мерчендайзери);
Ключова інформація
-Орієнтація на досягнення результату - орієнтація на досягнення всіх поставлених цілей та виконання завдань на будь-яких ділянках та за будь-яких обставин.
-Вміння ефективно працювати у рамках запланованого графіка, використовуючи логічний, систематичний та послідовний підхід.
-Вміння розставляти пріоритети у своїй роботі та роботі підлеглих.
-Управління командою – вміння підібрати мотивованих співробітників та розвивати команду, організовувати, підтримувати та контролювати її роботу, прозоро та ефективно здійснювати комунікації, впроваджувати нові стандарти роботи, бути послідовним.
-Вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність. -Вміння знаходити нові способи вирішення професійних завдань. Активність та ініціатива, робота на випередження, позитивне мислення.
Навчався в 1 закладі
Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації
Факультет авіаційної наземної техніки
Київ, 1996
Володіє мовами
Англійська
середній
GREEN FOREST
Курси, тренінги, сертифікати
Технологія річних переговорів із роздрібними мережами
Особливості роботи з національним роздрібом
Планування та контроль акційних активностей у ритейл-мережах
NTA Як керувати продажами в рітейл-мережах (Антибайєрівський курс)
ЦКТ 21 століття, Ефективний менеджер
Особливості роботи з ключовим роздрібом
Технічне навчання з експлуатації та ремонту спецзасобів для проведення анти обмерзання повітряних суден
Технічне навчання з ремонту та експлуатації буксирувальників повітряних суден
Володимир Степанович
Володимир Степанович
Комерційний директор

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому