Працював в 2 компаніях 4 роки 2 місяці
IT, Державний сектор
Helpdesk specialist
Boosta
IT
1 рік 1 місяць
11.2023 - до теперішнього часу
Прийом та обробка заявок від співробітників у Jira;Створення завдань у Jira для виконання запитів співробітників;Адміністрування доступу до LDAP, Jenkins, Slack;Створення доменних пошт, підключення домену до поштового клієнта;Адміністрування пошти та доступу через Gsuit;Встановлення, ідентифікація та виправлення проблем з клієнтським програмним забезпеченням (TeamViewer, AnyDesk);Встановлення, ідентифікація та виправлення проблем з операційними системами Windows (10, 11), macOS та LinuxOS;Підготовка ПК/ноутбуків/MacBookів та іншого обладнання для роботи співробітників;Часткова заміна блоку апаратних засобів ноутбуків та стаціонарних комп'ютерів;Проектування та встановлення малих та середніх локальних мереж;Підключення та налаштування мережевого обладнання - Hub, Switch, Router, WiFi точок доступу, Starlink тощо;Створення облікових записів GSC, GA, GTM та їх підключення до ресурсу домену;Cloudflare (робота з DNS-записами для вирішення різних проблем).
Інженер технічної підтримки
Львівська міська рада
Державний сектор
3 роки
11.2020 - 11.2023
-Навички роботи у os windows 7,8,10. -Обслуговування програмного забезпечення(базового, бухгалтерського). -Технічна підтримка системи голосування (озвучення сесійної зали).-Підготовка медіа-контенту та запис на носії.-Технічна підтримка користувачів у службі підтримки. -Досвід ремонту техніки: ПК, ноутбук, принтери та ін. -Встановлення офісних програм (office, adobe reader, outlook та ін.).-Досвід обтиску кабелю Ethernet RJ45. -Надання різноманітної технічної підтримки 1-го та 2-го рівня (підтримка користувачів). -Базові навички роботи у кабельній мережі / комутації локальної мережі.-Вміння налагоджувати системи та вирішувати проблеми.-Знання otrs5, trello.-Загальне розуміння: zabbix, manageengine desktop central.
Навчався в 2 закладах
Львівський національний університет імені Івана Франка
Магістерська програма Предметна область "Прикладна Механіка" Професійна кваліфікація "Магістр з прикладної механіки"
Львів, 2019
Львівський національний університет імені Івана Франка
Бакалаврська програма- Напрям підготовки "Механіка" Професійна кваліфікація "Вчитель математики"
Львів, 2018
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Amazon Web Services
Додаткова інформація
Особисті якості
Я досвідчений фахівець з технічної підтримки з відмінними знаннями у вирішенні проблем та консультуванні клієнтів. Ефективно взаємодію з користувачами, маю високу експертизу в галузі IT та вміння оперативно знаходити рішення. Відмінні аналітичні та комунікативні навички допомагають досягати високої якості обслуговування.
Володимир Ігорович
Володимир Ігорович
Helpdesk specialist (Junior system administrator)
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому