Працювала в 6 компаніях 16 років 3 місяці
Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Консалтинг / Аудит
Економіст планово-економічного відділу
ТОВ "НВП Сузір'я"
Промисловість та Виробництво
2 місяці
09.2023 - 11.2023
Економічний аналіз господарської діяльності підрозділу підприємства (швейне виробництво одягу і текстильних товарів для домашніх тварин ТМ "PETFashion").
Контроль за ходом виконання планових завдань підприємства, оптимальним використанням сировини, матеріалів та полуфабрикатів, розрахунок калькуляцій виробу, актуалізація та коригування спеціфікацій виробу в базі BAS ERP.
Внесення та ведення актуальної бази номенклатури сировини, матеріалів, полуфабрикатів та готової продукції.
Контроль необхідної наявності матеріалів, сировини та полуфабрикатів для безперебійної роботи швейного цеху та дотримання строків випуску готової продукції. Контроль підзвітних осіб та обробка, внесення в базу авансових звітів, контроль дебіторської заборгованості.
Розрахунок виробничої собівартості продукції, прорахунок планової собівартості майбутніх колекцій, розрахунки з оптимізації собівартості, перегляд чинних норм на роботи та матеріали.
Нормування праці у виробництві, аналіз норм виробітку з технологічних процесів, розрахунок і нарахування погодинної та відрядної заробітної плати робітникам швейного цеху.
Розрахунок собівартості та ціноутворення для аутсорсингу.
Створення замовлень на виробництво в BAS ERP згідно затверджених специфікацій, обробка заяв на виробництво та виробничих накладних кожного з участків технологічного процессу (крій, пошив, фурнітура, отк, упаковка) та внесення їх в базу.
Контроль наявності достатньої кількості готової продукції згідно запиту відділу дистрибьюції, контроль відгрузок готової продукції зі складів.
економіст
ТОВ "БМВ лізінг"
Промисловість та Виробництво
6 років 3 місяці
01.2017 - 04.2023
Здійснення економічного анализу господарської діяльності підприємства та його підрозділів (завод "Березівські мінеральні води"), контроль за оптимальним використанням ресурсів та надання відповідної інформації керівництву. Упорядкування калькуляцій собівартості продукції.
Робота з первинною документацією та бухгалтеськими звітами. Підготовка та надання періодичної звітності (звіт про рух грошових коштів, звіт про залишки сировини і матеріалів на участках і складах, звіт про витрати та собівартість продукції на кожному етапі технологічного процесу, звіт з кредиторської заборгованості та з продажів продукції, аналіз доходності клієнтів, звіт про фінансовий результат).
Забезпечення комерційного відділу актуальною інформацією з прайс-коригування, ведення прайсів, участь в розрахунках з дистрибьюторами, прорахунку системи дисконту, акційних пропозицій для контрагентів та бонусів для менеджерів з продажу продукції.
Виконання окремих службових доручень керівника підприємства.
спеціаліст з супроводу договорів оренди
ТОВ "ОЗОНЕ"
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 1 місяць
12.2012 - 01.2016
Організація, контроль виконання планових задач та координація співробітників договірного відділу; підтримання фунціонування сайтів, координація робочого процесу "власник сайту- МО "lifecell"
Формування комунікацій з власниками, державними та місцевими органами влади по розміщенню сайтів, збереженню довгострокових відносин та умов в рамках бюджету.
Проведення переговорів з контрагентами щодо разміщення телекоммунікаційного обладнання замовника мобільного оператора «lifecell»;
Оформлення та супровід договорів. Ведення корреспонденції. Ведення документообігу, робота з первинною бухгалтерською документацією; Складання та аналіз звітів про результати діяльності та виконання планів відділу згідно вимог замовника;
економіст, керівник відділу фінансового контролю та звітності
ТОВ "ОНС"
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки
12.2009 - 12.2012
Керівництво, контроль та координація фінансового відділу (в підпорядкуванні 18 чол., в тому числі з віддалених регіонів); планування та структурування діяльності відділу; підбір та навчання персоналу; контроль та аналіз діяльності регіональних філіалів;
Комунікація з власниками, державними установами та установами комунальної форми власності по розміщенню сайтів, своєчасному внесенню, перевіркою, регулюванням розміру орендних платежів в базі MAXIMO.
Представлення інтересів відділу при взаємовідносинах з контрагентами в межах своєї компетенції.
Забезпечення статистичного обліку та звітності діяльності відділу; збір та обробка фінансової документації; аналіз діяльності та складання звітів про результати роботи та виконання планів замовника (МО "lifecell");
економіст
ТОВ "АСТЕК-С"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 9 місяців
02.2008 - 11.2009
Збір та обробка первинної бухгалтерської та фінансової документації при виконнані підрядних робіт для замовника МО "Астеліт" (оператор стільникового зв'язку Life); контроль та координація діяльності менеджерів по збору документації.
діяльність в сфері бухгалтерського обліку та аудиту
ФОП
Консалтинг / Аудит
3 роки
07.2006 - 07.2009
Надання послуг приватним підприємцям з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності. Складання та подання звітності в контролюючі органи.
Ключова інформація
Ведення документообігу, робота з первинною бухгалтерською документацією.
Проведення переговорів з контрагентами, оформлення та супровід договорів. Підбір персоналу, организація, планування та структурування роботи відділу.
Аналіз господарської діяльності підприємства, розрахунки собівартості продукції, розрахунки ціноутворення, системи знижок та бонусів для клієнтів та менеджерів з продажу.
Аналіз та складання планових та фактичних звітів про результати діяльності для керівництва.
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
Факультет фінансів та обліку ( раніше «Облік і аудит»)
Харків, 2008
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач ПК: ОС Windows, впевненне володіння пакетом програм MS Office, 1С:8, BAS ERP, Битрикс 24, MAXIMO.
Володію навичками роботи з графічними, фото- та відеоредакторами (Photoshop, Photodex ProShow producer, Pinnacle studio).
В процесі освоєння: програми Valentina (розробка параметричних лекал, викрійок), SketchUp (3D дизайн і архитектурне проектування).
Ділові якості
Досвід роботи в команді;
Добрі комунікативні навички, володіння основами етики ділового спілкування та ведення ділової корреспонденції.
Досвід роботи з великим обсягом інформації та в режимі мультизадачності.
Додатково:
Досвід крою та індивідуального пошиття одягу (як хоббі);
Відсутність поганих звічок;
Музична освіта (середня)
Заміжня, двоє дітей 11 та 4 років.
Водійське посвідчення
категорії В
Захоплення та інтереси
Індивідуальне пошиття одягу та предметів інтер'єру з текстилю;
Дизайн інтер'єру;
Робота з фото- та відеоредакторами;
Особисті якості
Відповідальність , уважність до деталей, здатність швидко навчатись, схильність до самонавчання;
Аналітичні здібності, висока працездатність, ініціативність;
Вимоглива до себе першочергово та до свого оточення.
Ірина
Ірина
Економіст бухгалтер
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому