Працювала в 3 компаніях   8 років 10 місяців

Інше, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності, помічник керівника

ТОВ ТАС ГРУП

Інше

1 рік 9 місяців

06.2021 - 03.2023

Тісна співпраця з IT департаментом, введення резервних закупівель ноутбуків;

Допомога в переході на більш ефективну систему бронювань переговорних, з паперового запису на Outlook Calendar, написання інструкцій по використанню бронювань в Outlook для співробітників;

Переведення постачальників та партнерів компанії з паперових документів на цифровий підпис в програмі M.E.Doc, Вчасно;

Пошук нових співробітників в компанію, виконання онбордингу в компанії, успішний пошук одного співробітника для компанії;

Отримання вимог щодо необхідного досвіду майбутніх співробітників, їхні soft та hard skills.

Пошук кандидатів на таких сайтах як Linkedin, robota.ua та work.ua;

Проведення співбесід з кандидатами в офісі та онлайн через Zoom, після виявлення необхідного досвіду перехід до наступного етапу - інтерв'ю кандидата з топ-менеджментом;

Отримання затверджених бюджетів та платежів через систему CRM Hub, контроль дотримання обсягу бюджету та строків виконання;

Виконання перекладів документації з української на англійську мову;

Надання річного звіту з переліку виконаних успішних проектів, та проектів які знаходяться в процесі реалізації;

Співпраця з 6-ма департаментами що приблизно більш ніж 50 співробітників, своєчасне успішне виконання завдань від керівника та підтримка інших департаментів;

Успішна організація корпоративів на більш ніж 40 колег за місяць та на 20 осіб за два тижні, виконуючи два проекти паралельно, що вимагало:

  • Збір вимог від топ менеджерів та стейкхоледів,
  • планування та розподілення об'єму завдань на більш та менш важливі і термінові частини для його ефективного виконання,
  • планування бюджетів проектів, контроль виділення коштів та їх дотримання,
  • моніторинг та контроль виконання робіт та їх якості зі сторони підрядників та відповідальних осіб,
  • моніторинг графіків виконання робіт, постійний трекінг та комунікація з підрядниками та відповідальними особами для оцінювання об'єму виконаних робіт,
  • домовленість про локації, декор локації,
  • здійснення передплат підрядникам,
  • вибір, розрахунок кількості та замовлення їжі та напоїв,
  • ведучий, діджей та бенд, фотограф,
  • запрошення колег та рахунок згодних брати участь,
  • виконання розсадки для людей за столи,
  • після завершення, оформлення всіх необхідних документів та здійснення повних оплат підрядникам.

Допомога в проведенні тестування комплаєнс для співробітників, своєчасний збір та передача анкет;

Помічник керівника підприємства

Сігма Солюшнс ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

09.2020 - 02.2021

Надання консультації по аутсорс бухгалтерським послугам ФОП-ап та підприємствам з приводу - яку послугу краще обрати та її вартості;

Бухгалтерська підтримка 10-ти ФОПів, сплата податків, заповнення та подання звітності;

Закриття та відкриття ФОПів;

Ведення двох проектів для розрахунку їхнього доходу та рентабельності, по одному з проектів (нерухомість під оренду кільком орендарям) сплата всіх необхідних платежів таких як комунальні послуги, охорона, виставлення рахунків за оренду орендарям;

Менеджер відділу збуту

ТД ІкарТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 5 місяців

04.2008 - 09.2014

Продажі чорного металу та метизів, оптова та роздрібна торгівля;

Підтримка ділових відносин з постійними клієнтами та встановлення нових, постійний сапорт в будь яких робочих питаннях;

Виставлення інвойсів, оформлення договорів, контроль вчасного підписання всіх необхідних документів: накладних, довіреностей, договорів, контроль вчасної оплати у разі надання відтермінувань.

Ключова інформація

Ефективна усна та письмова комунікація з членами команди, зацікавленими сторонами та іншими учасниками проекту;

здатність слухати та виявляти величезну увагу до деталей;

управління ресурсами, графіками та бюджетами проекту;

здатність розподіляти завдання та встановлювати пріоритети для досягнення цілей проекту;

уміння аналізувати проблеми, розробляти стратегії вирішення та приймати обґрунтовані рішення;

Навчалась в 1 закладі

"Класичний приватний університет"

Менеджмент, Менеджмент організацій

Запоріжжя, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Менеджер із цифрового маркетингу

Київ, 2024

https://osvita.diia.gov.ua/certificate-check/C0069564907

Основи маркетингу та збуту;

Основи реклами в пошуковій системі та медійній мережі;

Основи реклами в соціальних мережах;

Пошукова оптимізація SEO;

Основи веб-аналітики;

Оптимізація сайту під користувача - UX;

Реклама для інтернет-магазинів;

Початок оптимізації рекламних кампаній у Facebook ads;

Початок оптимізації рекламних кампаній у Google ads;


Project Manager в IT, Genius.Space

2023

Базові поняття та програми для роботи з  IT проектами,

Початок роботи з проектом;

Життєвий цикл проекту;

Види методів оцінки проекту;

Проектна документація: бізнес-вимоги (цілі, масштаб та межі проекту), технічне завдання (опис вимоги до проекту), бюджет проекту, структура розподілення робіт, статут проекту, план проекту, діаграма Ганта, реєстр стейкхолдерів, вимоги до зацікавлених сторін, ризик - менеджмент, статус проекту, закриття проекту, ретроспектива ( отриманий досвід від проекту); 

Ризик - менеджмент;

Методології управління проектами: Agile (Scrum, Kanban, Scrumban), Waterfall;

Розподілення ролей і обов'язків в команді за моделлю RACI матриці;

Структурування та візуалізація процесів для їх прозорості та розуміння;

Прототипування сайтів та додатків, створення схеми або макету інтерфейсу користувача;


Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Прочитана література

SCRUM. Навчись робити вдвічі більше за менший час

Джефф Сазерленд

Осягаючи Agile. Цінності, принципи, методології

Ендрю Стеллман, Дженніфер Грін

Комп'ютерні навички

AI, Jira, Confluence, Monday.com, Trello, Microsoft office365 (Exel, PowerPoint, Power BI, Outlook, Teams), Figma, Photoshop,

MySQL, NextCloud, Java, HTML 5, CRM HUB - для погодження бюджетів та платежів, СRM OneBox, 1C

Заняття спортом

Фітнес, йога, настільний теніс, волейбол

Водійське посвідчення

Категорія В

Валерія

Проджект-менеджер

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 15 годин тому