Працював в 8 компаніях   23 роки 7 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Послуги для населення - інше, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Фінансові послуги, Реклама та PR-послуги, Освіта

Заступник голови , аудитор комітету співвласників комплексу

Комітет співвласників комплексу

Нерухомість та Девелопмент

11 років 4 місяці

07.2013 - до теперішнього часу

Робота з письмовими та усними зверненнями , претензійна робота з управляючою компанією контроль цін закупок/розрахунків управляючої компанії контроль поточних витрат і аудит річного бюджету

Директор

ТОВ "Синергія-сервіс 4"

Послуги для населення - інше

11 місяців

09.2019 - 08.2020

Запуск компанії - управителя з "0" співпраця з забудовником та власниками житлових та нежитлових приміщень активна робота з підрядниками , надавачами послуг підготовка проведення загальних зборів співвласників запровадження системи документообігу товариства підбір персоналу , розрахунок зп та компенсацій
  • Управління персоналом

Ріелтор

Агенство нерухомості "holiday home"

Нерухомість та Девелопмент

7 років 11 місяців

09.2011 - 08.2019

Презентація послуг агентства нерухомості консультація клієнтів з питання придбання/оренди нерухомості підбір та онлайн - показ об єктів нерухомості за домовленістю підготовка відповідних документів розміщення рекламних матеріалів в інтернеті

Керівник служби логістики сервісу

Корпорація інком , зат "інформаційні комп ютерні системи"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 роки

12.2001 - 12.2004

Організація , розвиток та контроль роботи логістики сервісу планування , координація та контроль руху обладнання та комплектуючих між філіалами та центральним офісом навчання та консультування співробітників корпорації з питань логістики сервісу , розробка та впровадження правил і політики документообігу сервісних центрів корпорації ( 32 філіали , приблизно 15 співробітників ) координація роботи філій по україні щодо сервісного обслуговування розрахунок оптимальних запасів та рекомендації щодо формування сервісних складів , зниження витрат на утримання складів в т.ч. завдяки регулярним інвентаризаціям моніторинг наповнюваності сервісних складів координація взаємодії підрозділів корпорації оформлення рахунків , контроль за надходженням коштів та закриття фінансових документів робота з постачальниками й авторизованими сервісними центрами з питань ремонтів , обмінів , закупки та продажу обладнання розробка та вдосконалення еrр - системи у сфері сервісного обслуговування

Логіст , диспетчер сервісної служби , секретар департаменту документообіг департаменту планування та

Зат "інформаційні комп ютерні системи"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

11 місяців

01.2001 - 12.2001

Ведення та облік , інвентаризації складу сервісного обладнання та комплектуючих оформлення рахунків переведення обліку звернень корпоративних клієнтів в erp систему підприємства контроль та участь в інвентаризаціях регіональних складів , при збільшенні кількості сервісний центрів з 18 до 29 письмові переклади технічної документації телефонні перемовини

Секретар - референт

Тов "промекспорт"

Фінансові послуги

1 місяць

11.2000 - 12.2000

Документообіг ведення договорів робота з цінними паперами , написання бізнес - планів та підготовка документів для участі в торгах , подання проектів контрактів та звітності в фду ведення звітності суб єктів консорційму організація роботи співробітників телефонні перемовини організація , збір та надання гуманітарної спонсорської допомоги

Секретар

Рекламна агенція "4+"

Реклама та PR-послуги

3 місяці

08.2000 - 11.2000

Зустріч та прийом гостей телефонні перемовини документообіг планування роботи кур єрів та транспортного відділу

Методист

Київський національний лінгвістичний університет

Освіта

6 років

09.1994 - 09.2000

Ключова інформація

розробка стратегії логістики підприємства , логістичний аудит , управління запасами , організація документообігу , створення та впровадження регламентів та посадових інструкцій , організація роботи складу на базі процесного підходу , організація та проведення інвентаризацій , оптимізація маршрутів руху , ведення перемовин , координація роботи великих і малих штатів співробітників , ведення проектів від старту до успішного виконання , впевнений користувач пк , досвід роботи з різноманітними crm , erp та іншими корпоративними програмами , вільне користування програмами ms office , успішний серфінг інтернету додаткові сфери - маркетинг , бухгалтерський та управлінський облік , стратегічний менеджмент , управління проектами , менеджмент персоналу , нлп , конфліктологія , управління якістю сервісів

Навчався в 4 закладах

Харківський університет харчування та торгівлі

дієтологія та безпека харчування, харчові технології

Харків, 2020

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

управління житловими комплексами

Київ, 2020

Міжрегіональна академія управління персоналом

бухгалтер, фінансовий аналітик

Київ, 2004

Київський державний лінгвістичний університет

викладач англійської мови та зарубіжної літератури

Київ, 2000

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Турецька

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

директор з клієнтського сервісу. організація сервісу на підприємстві"

2020

організація діяльності з управління житловими комплексами

2020

побудова логістичної системи на підприємстві : курс для аналітиків з логістики

2008

англійська мова

2007

митний декларант

2006

технології управління сучасним складом

2006

менеджер з логістики

2005

Додаткова інформація

Сімейний стан

Заміжня

Особисті якості

Позитивна , енергійна , відповідальна , спрямована на досягнення високих результатів , легко опановую нові сфери та постійно вдосконалюю вже досягнуті знання та уміння , командно орієнтована , комунікабельна : помірно емпатична та вмію налагоджувати і розвивати ділові контакти , при здоровому емоційному кліматі в колективі залюбки продукую нові ідеї та стартапи , вигідні компанії

Наталія Юріївна

Заступник керівника відділу/напряму з логістики , менеджер проекту/напряму , консультант

Київ

47 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому