Працювала в 5 компаніях   7 років 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я, Краса / Фітнес / Спорт, Банки

Менеджер з продажу нерухомості

ПРЕМ'ЄР

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

01.2024 - 06.2024

Прийом вхідних дзвінків;
Проведення переговорів із клієнтами;
Презентація житлових комплексів, показ об'єктів нерухомості з повним інформаційним супроводом клієнтів з усіх питань;
Аналіз, сортування та подальша робота з первинними даними по клієнту;
Робота з системою CRM

Адміністратор клініки

Торнадо

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 6 місяців

10.2019 - 04.2022

Робота з пацієнтами медичного центру:
зустріч, координація перебування пацієнта, взаємодія з медичними службами.
Консультація з послуг клініки.
Запис пацієнтів на рекомендовані послуги.
Оформлення документації та ведення бази.
Розрахунок пацієнтів.
Виконання доручень щодо організаційних процесів

Адміністратор салону краси

LadyProf

Краса / Фітнес / Спорт

11 місяців

03.2018 - 02.2019

Робота з клієнтами салону:
зустріч, консультація.
Запис клієнтів на рекомендовані послуги.
Розрахунок клієнтів.
Ведення/коригування графіків співробітників.
Виконання доручень щодо організаційних процесів.

ведущий экономист

Ощадбанк

Банки

2 роки

02.2016 - 02.2018

обслуговування та консультування діючих клієнтів;
комплексний продаж банківських продуктів (платіжні картки, депозити, переводи тощо);
супроводження портфелю клієнтів;
залучення на обслуговування до відділення нових клієнтів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок

оператор call-centre

Райффайзен Банк Аваль

Банки

1 рік 4 місяці

09.2014 - 01.2016

Прийом вхідних дзвінків
Надання інформації щодо різноманітних банківських продуктів та послуг, консультування клієнтів з питань вибору оптимальних рішень для їхніх фінансових потреб
Активний продаж банківських продуктів, виявлення потреб клієнтів та рекомендація відповідних рішень
Відкриття, закриття та обслуговування рахунків приватних клієнтів банку - кредитних карток, кредитів готівкою, депозитних, страхових продуктів та інших фінансових продуктів банку
Дотримання стандартів обслуговування

Ключова інформація

• Робота в команді
• Управління персоналом
• Продажі
• Активні продажі ( виявляти потреби, усувати заперечення, допродажі  cross-sell та upsell)
• CRM
• MS Office
• Касові операції
• Робота в 1С
• Комунікація з клієнтами
• Планування
• Клієнтоорієнтованість
• Здатність швидко навчатись

Навчалась в 2 закладах

ПУЭТ

Банковское дело. Страхование

Херсон, 2019

ХКЭПК

Финансы и кредит

Херсон, 2014

Володіє мовами

Іспанська

поглиблений

Німецька

вільно

Французька

поглиблений

Іврит

базовий

Додаткова інформація

Про себе

Работа в команді. Уміння швидко засвоювати інформацію. Бажаня вчитися, розвиватися , працювати і заробляти гроші. Работа з людьми. Управління персоналом. Висока працездатність. Відповідальність. Вихованість. Доброзичливість. Активність. Комунікабельність. Досвід роботи в інтернет магазині Уміння працювати в режимі багатозадачності 100%! Якщо чогось не знаю, то готова вчитися і отримувати нові знання, досвід.

Наргиз

Адміністратор

Одеса

29 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому