Працювала в 1 компанії   1 рік 5 місяців

Телекомунікації / Зв'язок

Оператор call центру

lifecell

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

05.2020 - 09.2021

Під час роботи оператором call-центру виконувала обов'язки прийому вхідних дзвінків від клієнтів, надавав їм інформацію про продукти та послуги компанії, та надавала консультації. Завдяки вмінням ефективно спілкуватися та швидко реагувати, сприяв покращенню репутації компанії та збільшенню клієнтської задоволеності.

Ключова інформація

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Мені подобається працювати в командах, де цінується традиційний підхід. Я працюю найкраще, якщо є чіткі і докладні інструкції

Навчалась в 1 закладі

Сумський державний університет

ІФСК/психолог

Суми, 2020

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Тетяна Вячеславівна

Оператор

Суми

10 000 грн

29 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому