Працювала в 1 компанії 1 рік 5 місяців
Телекомунікації / Зв'язок
Оператор call центру
lifecell
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 5 місяців
05.2020 - 09.2021
Під час роботи оператором call-центру виконувала обов'язки прийому вхідних дзвінків від клієнтів, надавав їм інформацію про продукти та послуги компанії, та надавала консультації. Завдяки вмінням ефективно спілкуватися та швидко реагувати, сприяв покращенню репутації компанії та збільшенню клієнтської задоволеності.
Ключова інформація
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Мені подобається працювати в командах, де цінується традиційний підхід. Я працюю найкраще, якщо є чіткі і докладні інструкції
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Мені подобається працювати в командах, де цінується традиційний підхід. Я працюю найкраще, якщо є чіткі і докладні інструкції
Навчалась в 1 закладі
Сумський державний університет
ІФСК/психолог
Суми, 2020
Володіє мовами
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Тетяна Вячеславівна
Тетяна Вячеславівна
Оператор

Суми
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 днів тому