Працювала в 5 компаніях 15 років 6 місяців
Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор
Фізична особа-підприємець
Марченко-Ченкова Л.І., ФОП
Будівництво
6 років 1 місяць
10.2018 - до теперішнього часу
Посередницька діяльність у торгівлі дерев'яними, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; оптова та роздрібна торгівля металевими виробами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; надання комбінованих офісних адміністративних послуг; діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, металевими виробами; ремонт і технічне обслуговування устатковання промислового призначення; будівництво житлових і нежитлових будівель; оптова торгівля металоконструкційними виробами.
Агент з продажу нерухомості, особистий помічник директора філіалу
DOMINANTA, АН
Нерухомість та Девелопмент
2 роки 3 місяці
11.2019 - 02.2022
Cупровід угод купівлі-продажу об'єктів нерухомості (у сфері новобудови та вторинного житла), підбір персоналу, підготовка матеріалів для проведення зборів і зустрічей керівника, взаємодія з усіма партнерами філії (супровід їхніх угод у великих будівельних компаніях), проведення зустрічей з клієнтами, презентації об'єктів нерухомості, що будуються, ведення переговорних процесів між клієнтами та будівельними компаніями.
Менеджер з адміністративними діяльності
ТОВ "МОГУЙ", ТОВ "МОГУЙ ГРУП", ТОВ "КРОКУС КО"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 2 місяці
01.2017 - 03.2020
Організація документообігу компанії та підготовка основних документів за запитом директора і засновників компанії; виконання функцій особистого помічника мажоритарного засновника, участь у розробці бізнес-планів підприємства; підбір персоналу; виїзд на виробництво, контроль відвантаження продукції; організація зустрічей та візитів іноземних делегацій; контроль термінів виконання доручень керівництва співробітниками компанії; розробка і наповнення відповідними матеріалами сайту компанії.
Менеджер з адміністративними діяльності
Ченков І.В., ФОП
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 8 місяців
02.2013 - 10.2016
Управління процесом інтернет-продажів, підбір персоналу, взаємодія з постачальниками і клієнтами, ведення документообігу та податкової звітності (єдиний податок).
Контролер-ревізор (аудитор), провідний, головний контролер-ревізор (аудитор)
КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ після реорганізації – ПІВДЕННІЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Державний сектор
3 роки 9 місяців
07.2008 - 04.2012
Розробка і контроль планів роботи всіх структурних підрозділів; формування електронної бази підконтрольних об'єктів в Одеській області; підготовка документації на виконання завдань адміністрації управління, звернень правоохоронних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; підготовка матеріалів для засідань колегій, участь у державних фінансових аудитах (внутрішньовідомчий контроль).
Ключова інформація
Однією зі своїх ключових навичок вважаю здатність ведення складних, тривалих ділових перемовин із досягненням максимально успішних результатів на основі навички встановлювати довірчий контакт з клієнтами. Вмію і люблю продавати натхненні проекти, в які вірю і закохуюся сама.
Навчалась в 2 закладах
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Психологія, психолог
Одеса, 2017
Одеський національний економічний університет
Фінансово-економічний факультет, економіст з фінансів
Одеса, 2008
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Міла
Міла
Помічник керівника
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому