Працювала в 5 компаніях   15 років 6 місяців

Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор

Фізична особа-підприємець

Марченко-Ченкова Л.І., ФОП

Будівництво

6 років 1 місяць

10.2018 - до теперішнього часу

Посередницька діяльність у торгівлі дерев'яними, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; оптова та роздрібна торгівля металевими виробами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; надання комбінованих офісних адміністративних послуг; діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, металевими виробами; ремонт і технічне обслуговування устатковання промислового призначення; будівництво житлових і нежитлових будівель; оптова торгівля металоконструкційними виробами.

Агент з продажу нерухомості, особистий помічник директора філіалу

DOMINANTA, АН

Нерухомість та Девелопмент

2 роки 3 місяці

11.2019 - 02.2022

Cупровід угод купівлі-продажу об'єктів нерухомості (у сфері новобудови та вторинного житла), підбір персоналу, підготовка матеріалів для проведення зборів і зустрічей керівника, взаємодія з усіма партнерами філії (супровід їхніх угод у великих будівельних компаніях), проведення зустрічей з клієнтами, презентації об'єктів нерухомості, що будуються, ведення переговорних процесів між клієнтами та будівельними компаніями.

Менеджер з адміністративними діяльності

ТОВ "МОГУЙ", ТОВ "МОГУЙ ГРУП", ТОВ "КРОКУС КО"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 2 місяці

01.2017 - 03.2020

Організація документообігу компанії та підготовка основних документів за запитом директора і засновників компанії; виконання функцій особистого помічника мажоритарного засновника, участь у розробці бізнес-планів підприємства; підбір персоналу; виїзд на виробництво, контроль відвантаження продукції; організація зустрічей та візитів іноземних делегацій; контроль термінів виконання доручень керівництва співробітниками компанії; розробка і наповнення відповідними матеріалами сайту компанії.

Менеджер з адміністративними діяльності

Ченков І.В., ФОП

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 8 місяців

02.2013 - 10.2016

Управління процесом інтернет-продажів, підбір персоналу, взаємодія з постачальниками і клієнтами, ведення документообігу та податкової звітності (єдиний податок).

Контролер-ревізор (аудитор), провідний, головний контролер-ревізор (аудитор)

КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ після реорганізації – ПІВДЕННІЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Державний сектор

3 роки 9 місяців

07.2008 - 04.2012

Розробка і контроль планів роботи всіх структурних підрозділів; формування електронної бази підконтрольних об'єктів в Одеській області; підготовка документації на виконання завдань адміністрації управління, звернень правоохоронних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; підготовка матеріалів для засідань колегій, участь у державних фінансових аудитах (внутрішньовідомчий контроль).

Ключова інформація

Однією зі своїх ключових навичок вважаю здатність ведення складних, тривалих ділових перемовин із досягненням максимально успішних результатів на основі навички встановлювати довірчий контакт з клієнтами. Вмію і люблю продавати натхненні проекти, в які вірю і закохуюся сама.

Навчалась в 2 закладах

Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Психологія, психолог

Одеса, 2017

Одеський національний економічний університет

Фінансово-економічний факультет, економіст з фінансів

Одеса, 2008

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Міла

Помічник керівника

Одеса

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому