Працював в 5 компаніях   19 років 1 місяць

Банки, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник депертаменту претензійно - позовної роботи

ТОВ АК ПЛЮС

Банки

5 років 1 місяць

02.2020 - до теперішнього часу

• організація роботи, управління та контроль роботи працівників юридичного відділу;

• участь у розробці стратегій collection (soft, hard, legal).

• юридична експертиза наказів, договорів та інших документів, призначених для внутрішніх та зовнішніх користувачів компанії;

• здійснення управління непрацюючими активами в частині правового супроводження роботи із заборгованістю;

• пошук партнерів для співпраці по юридичному напрямку;

• вжиття заходів по стягненню заборгованості перед Компанією;

• проведення реструктирізацій по проблемним договорам;

• розгляд, аналіз, проведення перевірок та підготовкавідповідей на запити Національного банку України та іншихорганів державної влади та місцевого самоврядування

• взаємодія із ДВС, правоохоронними органами;

• 2021-2023 відповідальна особа із фінансового моніторингу

Директор з розвитку

ТОВ «ВІЄНЄЙ - АВТОЛІЗИНГ»

Транспорт та Логістика

2 роки 3 місяці

11.2017 - 02.2020

• управління контактним центром;

• прийом та навчання нових співробітників;

• методичний супровід бізнес процесів (написання інструкцій,регламентів);

• опис бізнес-процесів, процедур, інструкцій, регламентівроботи;

• переговори з контрагентами та VIP клієнтами (ПАТ ПриватБанк, Нова Пошта, Міст Експрес);

• взаємодія з програмістами;

• проведення навчання/інструктажу по нових бізнес-процесах, що запускаються;

• автоматизація та подальша оптимізація бізнес-процесів;

• контроль та виконання договірних зобов'язань;

• контроль дебіторської заборгованості;

• участь у формуванні стратегії компанії;

• організація та контроль документообігу;

• складання та контроль фінансових звітів.

Ключові досягнення :

• запуск call center з 0;

• зниження операційних витрат на 20%;

• розробка та впровадження нового ПЗ.

Фахівець з електронних платежів

Алло, ГК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

07.2015 - 11.2017

• організація банківської інкасації торгових точок та терміналівсамообслуговування;

• написання процедур для співробітників магазинів;

• розрахунок бюджетів на інкасацію магазинівмісяць/квартал/рік;

• погодження графіка інкасації ТТ/терміналівсамообслуговування з Банком/контроль дотримання графікаінкасації;

• вирішення спірних питань з Банками?партнерами (зарахування ДС, акти розбіжностей);

• взаємодія з партнерами з ТО, інкасаторами, ТТ у рамкахкоординації ремонтів терміналів самообслуговування;

• моніторинг працездатності мережі терміналівсамообслуговування;

• моніторинг заявок на ремонти терміналівсамообслуговування, внесення інформації щодо заявок ТТ насайт компанії, що здійснює тех. обслуговування терміналівсамообслуговування;

• проведення тендерів з тех. обслуговування терміналівсамообслуговування;

• підготовка статистичних даних щодо інкасації торговельноїмережі, терміналів самообслуговування;

Ключові досягнення:

• оптимізація інкасації платіжних терміналів, зниження витратна інкасацію термінальної мережі на 23%;

• зниження витрат на інкасацію торгових точок шляхомукладання більш вихідних умов обслуговування для компанії;

• підвищення ефективності працездатності мережі терміналівсамообслуговування з 85 до 95% при підвищенні оборотівпоповнення більш ніж 2 рази;

• зниження витрат на ремонт терміналів самообслуговуванняна 15%;

Старший спеціаліст з моніторингу показник (аналітик)

Home Credit Bank

Банки

1 рік 11 місяців

02.2013 - 01.2015

-забезпечення максимально швидкого та чіткого процесуобробки дзвінків.

-підготовка статистичних даних щодо роботи УТП,щоденних, щотижневих, щомісячних.

-аналіз ефективності бізнес?процесів напрямку.організація процесу обслуговування клієнтів,

- контрольцільових показників ефективності.

- забезпечення максимально швидкого та чіткого процесуобробки дзвінків.

-проведення аналізу роботи та коригувальних заходів дляпідвищення ефективності роботи відділу.

- оптимізація бізнес?процесів УТП;

- розробка та оптимізація статистичних даних

- перерозподіл ресурсів протягом робочого дня між трьоманапрямками для підвищення ефективності та досягненняKPI по всім трьом напрямкам роботи

-підготовка презентацій щодо ефективності роботи управління

- налаштування CallList для здійснення вихідних дзвінків;

- налаштування Outbound для підвищення ефективностівихідних дзвінків;

Менеждер

ПриватБанк

Банки

7 років 1 місяць

09.2005 - 10.2012

09.2011 - 11.2012 Провідний спеціаліст напрямку Credit Collection по відновленню платоспроможності ГО

•управління проблемним портфелем Дніпропетровського, Миколаївського, Кримського РУ банку

• проведення переговорів з проблемними позичальниками, а також їх представниками, адвокатами, юристами (особисті, телефонні контакти);

• супровід угод з реструктуризації, контроль оплати, підготовка пакету документів щодо реструктуризації;

• взаємодія з співробітниками напрямку Credit Collection, комплексна обробка боржників на всіх етапах (передсудова,судові справи, ДВС);

• консультація співробітників РП з питань роботи з

01.2011 - 09.2011 Провідний спеціаліст з моніторингу та управління автопарком Банку ГО

• контроль виконання маршрутів інкасаторським транспортом

• оптимізація маршрутів інкасаторського транспорту

• оптимізація завантажень інкасацій АТМ

• контроль витрат на ремонт інкасаторського транспорту та ПММ

• підготовка аналітичних звітів щодо роботи управління.

• розробка та впровадження ПЗ для обліку вантажів, що перевозяться.

02.2008 - 12.2011 Провідний спеціаліст з управління кредитними ризиками ГО

• аналітична робота (аналіз ефективності на всіх стадіяхвідпрацювання)

• розробка тех карти відпрацювання проблемних активів

• ведення статистичних показників відпрацювання проблемнихактивів на всіх стадіях: Soft, Hard, Legal Collection.

• розподіл активів між відпрацьовуючими підрозділамивідповідно до тех карти.

• управління якістю кредитного портфеля фізичних осіб

• взаємодія із зовнішніми колекторськими агентствами

• Написання ТЗ для автоматизації процесів відпрацювання

• Взаємодія з ДІУ

10.2005-02.2008 Інженер з моніторингу та підтримки терміналів

• забезпечення роботи банкоматної, постермінальної мережі Банку

• участь у службових розслідуваннях за фактомнедостачі/надлишку коштів в АТМ

• повернення коштів клієнтам за фактами збійних транзакцій вАТМ

Навчався в 2 закладах

Національний гірничий університет

спеціаліст з права

Днепропетрвоск, Украина, 2011

Національна металургійна академія України

магіст металургії

Днепропетровск, Украина, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Академія фінансового моніторингу,

Київ, 2020

Відповідальна особа з фінансового моніторингу - навчання у сфері запобігання та протидії легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженнязброї масового знищення для відповідальних працівників.

Креатологія и патентоведення

Днепропетрвоск, Украина, 2004

Національна металургійна академія України

Додаткова інформація

Військова служба

молодший лейтенант

Водійське посвідчення

водійське посвідчення категорії Б

Комп'ютерні навички

Windows, MS Office, Internet , обробка масивів даних

Особисті якості

Пунктуальний, комунікабельний

Захоплення та інтереси

футбол, рибалка

Ціль

Отримання перспективної посади, використання своїх та отримання нових знань та досвіду.

Сергій Миколайович

Директор з розвитку

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Дніпро

42 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому