Працював в 5 компаніях 19 років 1 місяць
Банки, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник депертаменту претензійно - позовної роботи
ТОВ АК ПЛЮС
Банки
5 років 1 місяць
02.2020 - до теперішнього часу
• організація роботи, управління та контроль роботи працівників юридичного відділу;
• участь у розробці стратегій collection (soft, hard, legal).
• юридична експертиза наказів, договорів та інших документів, призначених для внутрішніх та зовнішніх користувачів компанії;
• здійснення управління непрацюючими активами в частині правового супроводження роботи із заборгованістю;
• пошук партнерів для співпраці по юридичному напрямку;
• вжиття заходів по стягненню заборгованості перед Компанією;
• проведення реструктирізацій по проблемним договорам;
• розгляд, аналіз, проведення перевірок та підготовкавідповідей на запити Національного банку України та іншихорганів державної влади та місцевого самоврядування
• взаємодія із ДВС, правоохоронними органами;
• 2021-2023 відповідальна особа із фінансового моніторингу
Директор з розвитку
ТОВ «ВІЄНЄЙ - АВТОЛІЗИНГ»
Транспорт та Логістика
2 роки 3 місяці
11.2017 - 02.2020
• управління контактним центром;
• прийом та навчання нових співробітників;
• методичний супровід бізнес процесів (написання інструкцій,регламентів);
• опис бізнес-процесів, процедур, інструкцій, регламентівроботи;
• переговори з контрагентами та VIP клієнтами (ПАТ ПриватБанк, Нова Пошта, Міст Експрес);
• взаємодія з програмістами;
• проведення навчання/інструктажу по нових бізнес-процесах, що запускаються;
• автоматизація та подальша оптимізація бізнес-процесів;
• контроль та виконання договірних зобов'язань;
• контроль дебіторської заборгованості;
• участь у формуванні стратегії компанії;
• організація та контроль документообігу;
• складання та контроль фінансових звітів.
Ключові досягнення :
• запуск call center з 0;
• зниження операційних витрат на 20%;
• розробка та впровадження нового ПЗ.
Фахівець з електронних платежів
Алло, ГК
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 4 місяці
07.2015 - 11.2017
• організація банківської інкасації торгових точок та терміналівсамообслуговування;
• написання процедур для співробітників магазинів;
• розрахунок бюджетів на інкасацію магазинівмісяць/квартал/рік;
• погодження графіка інкасації ТТ/терміналівсамообслуговування з Банком/контроль дотримання графікаінкасації;
• вирішення спірних питань з Банками?партнерами (зарахування ДС, акти розбіжностей);
• взаємодія з партнерами з ТО, інкасаторами, ТТ у рамкахкоординації ремонтів терміналів самообслуговування;
• моніторинг працездатності мережі терміналівсамообслуговування;
• моніторинг заявок на ремонти терміналівсамообслуговування, внесення інформації щодо заявок ТТ насайт компанії, що здійснює тех. обслуговування терміналівсамообслуговування;
• проведення тендерів з тех. обслуговування терміналівсамообслуговування;
• підготовка статистичних даних щодо інкасації торговельноїмережі, терміналів самообслуговування;
Ключові досягнення:
• оптимізація інкасації платіжних терміналів, зниження витратна інкасацію термінальної мережі на 23%;
• зниження витрат на інкасацію торгових точок шляхомукладання більш вихідних умов обслуговування для компанії;
• підвищення ефективності працездатності мережі терміналівсамообслуговування з 85 до 95% при підвищенні оборотівпоповнення більш ніж 2 рази;
• зниження витрат на ремонт терміналів самообслуговуванняна 15%;
Старший спеціаліст з моніторингу показник (аналітик)
Home Credit Bank
Банки
1 рік 11 місяців
02.2013 - 01.2015
-забезпечення максимально швидкого та чіткого процесуобробки дзвінків.
-підготовка статистичних даних щодо роботи УТП,щоденних, щотижневих, щомісячних.
-аналіз ефективності бізнес?процесів напрямку.організація процесу обслуговування клієнтів,
- контрольцільових показників ефективності.
- забезпечення максимально швидкого та чіткого процесуобробки дзвінків.
-проведення аналізу роботи та коригувальних заходів дляпідвищення ефективності роботи відділу.
- оптимізація бізнес?процесів УТП;
- розробка та оптимізація статистичних даних
- перерозподіл ресурсів протягом робочого дня між трьоманапрямками для підвищення ефективності та досягненняKPI по всім трьом напрямкам роботи
-підготовка презентацій щодо ефективності роботи управління
- налаштування CallList для здійснення вихідних дзвінків;
- налаштування Outbound для підвищення ефективностівихідних дзвінків;
Менеждер
ПриватБанк
Банки
7 років 1 місяць
09.2005 - 10.2012
09.2011 - 11.2012 Провідний спеціаліст напрямку Credit Collection по відновленню платоспроможності ГО
•управління проблемним портфелем Дніпропетровського, Миколаївського, Кримського РУ банку
• проведення переговорів з проблемними позичальниками, а також їх представниками, адвокатами, юристами (особисті, телефонні контакти);
• супровід угод з реструктуризації, контроль оплати, підготовка пакету документів щодо реструктуризації;
• взаємодія з співробітниками напрямку Credit Collection, комплексна обробка боржників на всіх етапах (передсудова,судові справи, ДВС);
• консультація співробітників РП з питань роботи з
01.2011 - 09.2011 Провідний спеціаліст з моніторингу та управління автопарком Банку ГО
• контроль виконання маршрутів інкасаторським транспортом
• оптимізація маршрутів інкасаторського транспорту
• оптимізація завантажень інкасацій АТМ
• контроль витрат на ремонт інкасаторського транспорту та ПММ
• підготовка аналітичних звітів щодо роботи управління.
• розробка та впровадження ПЗ для обліку вантажів, що перевозяться.
02.2008 - 12.2011 Провідний спеціаліст з управління кредитними ризиками ГО
• аналітична робота (аналіз ефективності на всіх стадіяхвідпрацювання)
• розробка тех карти відпрацювання проблемних активів
• ведення статистичних показників відпрацювання проблемнихактивів на всіх стадіях: Soft, Hard, Legal Collection.
• розподіл активів між відпрацьовуючими підрозділамивідповідно до тех карти.
• управління якістю кредитного портфеля фізичних осіб
• взаємодія із зовнішніми колекторськими агентствами
• Написання ТЗ для автоматизації процесів відпрацювання
• Взаємодія з ДІУ
10.2005-02.2008 Інженер з моніторингу та підтримки терміналів
• забезпечення роботи банкоматної, постермінальної мережі Банку
• участь у службових розслідуваннях за фактомнедостачі/надлишку коштів в АТМ
• повернення коштів клієнтам за фактами збійних транзакцій вАТМ
Навчався в 2 закладах
Національний гірничий університет
спеціаліст з права
Днепропетрвоск, Украина, 2011
Національна металургійна академія України
магіст металургії
Днепропетровск, Украина, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Академія фінансового моніторингу,
Відповідальна особа з фінансового моніторингу - навчання у сфері запобігання та протидії легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженнязброї масового знищення для відповідальних працівників.
Креатологія и патентоведення
Національна металургійна академія України
Додаткова інформація
Військова служба
молодший лейтенант
Водійське посвідчення
водійське посвідчення категорії Б
Комп'ютерні навички
Windows, MS Office, Internet , обробка масивів даних
Особисті якості
Пунктуальний, комунікабельний
Захоплення та інтереси
футбол, рибалка
Ціль
Отримання перспективної посади, використання своїх та отримання нових знань та досвіду.
Сергій Миколайович
Сергій Миколайович
Директор з розвитку

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Дніпро
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому