Працювала в 6 компаніях   28 років 6 місяців

Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво

Керівник управління e-commerce

Інтернет-магазини, дистриб'юторські сайти: "SSK-Market" - обладнання для бізнесу та логістики. "Alt - Star" - Продаж автозапчастин B2C, B2B, СТО. Торговий дім "Київ - Хліб". Група Компаній "Мамин Дім" – товари для дітей та мам. АТ Укрпошта.

Інтернет

7 років 8 місяців

02.2017 - 10.2024

  • Управління інтернет - проєктами, створення організаційної структури управління з електронної комерції;
  • Менеджмент бізнес-процесів: товарні категорії (закупівля, складський облік), інтернет-ресурси, контент, маркетинг, персонал (підбір, адаптація, навчання, мотивація, оцінка KPI), продаж, контактний центр, логістика, фін облік, аналітика;
  • Аналіз конкурентів, побудова наскрізної аналітики, вибір маркетингових інструментів для розвитку проєкту на етапах: старт, зростання, лідерство (масштабування);
  • Формування та оптимізація: бюджетів проєктів (бізнес, маркетинг), плани продажу і закупівлі товарів;
  • Формування KPI: бізнес, маркетинг;
  • Створення, модернізація сайтів: зручність використання, дизайн, послуги, контент, ремаркетинг;
  • Управління та оптимізація каналів: SEO, контент-маркетинг, контекстна і медійна реклама, e-mail, SMM, агрегатори цін, програми партнерства (Marketplace, CPA Network), цільова реклама в соціальних мережах;
  • Інтеграція: 1С, CMS, CRM, ERP, бізнес і маркетинг акаунти;
  • Організація та управління внутрішньою/зовнішньою командою, понад 20 осіб: маркетинг, продажі, закупівля, логістика, управлінський облік, технічна підтримка;
  • Виконання KPI, аналіз результатів, звітність, планування.

Керівник департаменту e-commerce

Міжнародна група компаній REDMOND Industrial Group, LLC REDMOND – UKRAINE – дистрибуція побутової техніки.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 4 місяці

09.2013 - 01.2017

  • Створення організаційної структури департаменту, модернізація у процесі розвитку: інтернет-магазини (start-up), сайт дистрибуції, маркетинг, магазини offline, call центр, склад, логістика;
  • Організація та управління: просуванням бренду, продажами товару, формуванням актуального асортименту (аналіз ринку, моніторинг цін), маркетингом, логістикою;
  • Планування та аналіз показників діяльності напряму: товарні запаси, продажі, маркетинг, бюджети, оптимізація та розвиток (короткострокові та довгострокові плани);
  • Формування плану потреби трудових ресурсів, участь у підборі персоналу;
  • Розробка та впровадження: стандартів комунікацій з клієнтами, стандартів функціонала та посадових інструкцій персоналу, мотиваційних та навчальних програм. Навчання персоналу. Забезпечення високого рівня сервісу інтернет-магазинів та call центру;
  • Управління персоналом: контроль формування робочих графіків, оцінка діяльності (KPI). Персонал департаменту понад 20 осіб (маркетолог, бухгалтер, контент-менеджер, дизайнер, програміст, провідні менеджери, менеджери-консультанти, товарознавець, логісти);
  • Організація ефективної взаємодії департаменту зі структурними підрозділами Компанії.
  • Управління крос - функціональними командами;
  • Автоматизація бізнес-процесів (CRM, 1С, CMS).
  • Організація та контроль створення нових сайтів та сервісів для сайтів що працюють;
  • Пошук підрядників, постановка завдань підрядникам: цілі, концепція (ТЗ), результати, звітність;
  • Формування та управління маркетинговими планами. Організація маркетинг стратегії напряму: SEO, PPC, медійна реклама, e-mail, SMM, прайс-агрегатори, партнерські програми та інші канали. Offline реклама: транспорт, зовнішня. Постановка KPI, контроль та аналіз ефективності проведення маркетингових заходів, оцінка ROI;
  • Виконання KPI, аналіз результатів, звітність, планування.

Керівник напряму Wacom retail.

IT Компанія "Новелла" - офіційний дистриб'ютор Wacom (графічні планшети)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

04.2012 - 07.2013

  • Організація, управління та розвиток напряму;
  • Активна взаємодія з партнерами та дилерами (пошук, переговори, укладання договорів, супровід);
  • Розробка стандартів взаємодії з партнерами та організація продажу продукту у роздрібних мережах та інтернет-магазинах;
  • Оцінка перспективності збуту. Розробка асортиментної політики, мерчендайзингу;
  • Організація просування продукту у партнерських торгових мережах (понад 200 магазинів);
  • Організація маркетингових активностей;
  • Управління та оцінка роботи мерчендайзерів, супервайзерів та промоутерів;
  • Розробка семінарів - практикумів продавців партнерських мереж;
  • Розробка системи планування та контролю замовлень партнерів і звітності;
  • Управління та контроль дебіторської заборгованості;
  • Аналіз та планування продажів, виконання планів продажів, збільшення обсягів продажів, звітність.

Директор з продажів

М-Мобі - гуртова і роздрібна торгівля мобільними телефонами та аксесуарами.

Електроніка та електротехніка

1 рік 1 місяць

02.2011 - 03.2012

  • Організація та керівництво: гуртова торгівля, роздрібна мережа магазинів (20 маг.), інтернет-магазин;
  • Розробка планів розвитку напрямків: B2B, інтернет-магазин, роздрібна мережа ТТ;
  • Формування штату напрямків, розв'язання кадрових питань;
  • Підбір, організація навчання та атестації торгового персоналу;
  • Розробка програм мотивації та організація впровадження даних програм;
  • Управління персоналом (понад 50 осіб);
  • Організація та контроль ефективної взаємодії всіх внутрішніх підрозділів компанії;
  • Аналіз та планування продажів, виконання планів продажів, збільшення обсягів продажів;
  • Визначення обсягів та асортименту закупівлі (аксесуари);
  • Ціноутворення, прийняття рішень щодо системи знижок тощо.
  • Організація рекламних акцій та рекламної активності торгових напрямків;
  • Організація контролю та обліку руху ТМЦ та фінансових коштів;
  • Проведення переговорів із ключовими клієнтами, укладання договорів у каналі збуту B2B;
  • Створення єдиних стандартів роботи роздрібного спрямування;
  • Організація відкриття нових роздрібних магазинів;
  • Організація та контроль концепції мерчендайзингу для роздрібних магазинів;
  • Розв'язання питань з органами, що перевіряють та контролюють роздрібну торгівлю;
  • Аналіз результатів діяльності, управлінська звітність.

Керівник відділу обліку продажів

Unitrade Group

Торгівля роздрібна / Retail

12 років 5 місяців

05.1998 - 10.2010

  • Участь в організації торгового процесу;
  • Участь у забезпеченні виконання плану продажу;
  • Управління персоналом торгового центру (співбесіда та відбір кандидатів, адаптація, планування роботи відділу, постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, оцінка роботи персоналу понад 10 осіб у відділі: товарознавці, спеціалісти з обслуговування покупців, ст. касири, касири);
  • Організація та контроль роботи інтернет - магазину;
  • Контроль виконання корпоративних норм та стандартів мережі;
  • Управління та контроль виконання логістичних, бухгалтерських операцій;
  • Ведення та контроль товарного обліку, організація інвентаризації (склад, торговий зал, фотолабораторія, сервісний відділ, online магазин);
  • Робота з покупцями (юридичні та фіз. особи), укладання договорів;
  • Планування, організація та контроль замовлення товару (робота з постачальниками);
  • Підготовка та складання звітності;
  • Забезпечення безперебійної роботи кас (РРО), бази даних 1С та оперативне вирішення скрутних ситуацій під час продажу товарів;
  • Розв'язання питань з органами, що перевіряють та контролюють роздрібну торгівлю;
  • Участь у процесі розробки та оптимізації ІТ систем, що забезпечують ефективну роботу всіх процесів торгового центру;
  • Виконання обов'язків директора торгового центру.

Маркетолог

КФ МПП "Легвнура-Крим" Гуртова торгівля. Група продуктів: алкоголь, харчові продукти, сировина.

Промисловість та Виробництво

2 роки 3 місяці

01.1996 - 04.1998

  • Дослідження та аналіз ринку;
  • Активний пошук та залучення до співпраці (виробників, постачальників, покупців B2B);
  • Вивчення діловодства; розробка концепції нового продукту;
  • Проведення ефективних переговорів, презентацій та консультацій щодо стратегії просування товару на ринок, укладання комерційних договорів;
  • Розробка фірмового стилю та подальший контроль розробки дизайну торгової марки, нового продукту (ТЗ дизайну рекламних матеріалів, сувенірної продукції, розміщення реклами);
  • Розробка, планування та реалізація маркетингової стратегії щодо ефективного просування товару, формування бюджету, оптимізація рекламно-маркетингових витрат;
  • Моніторинг цін конкурентів, участь у процесі ціноутворення (розробка та аналіз рентабельності спеціальних цінових пропозицій);
  • Супровід клієнтів: інформаційна підтримка, укладання договорів, калькуляція замовлень, контроль виконання замовлення клієнта на виробництві та відвантаження готової продукції, робота з рекламаціями;
  • Довгострокове та поточне планування продажу й контроль виконання;
  • Контроль взаєморозрахунків із постачальниками та покупцями;
  • Надання маркетингових послуг партнерам;
  • Участь у спеціалізованих виставках, презентаціях, виробничих ярмарках та конференціях;
  • Робота з персоналом відділу: підбір торгових представників, організація роботи у проєкті.

Ключова інформація

  • Досвід керівника 24 рокі;
  • Досвід управління проєктами з електронної комерції та маркетингу, понад 16 років;
  • Досвід розробки та управління інтернет-проєктів B2C, B2B;
  • Досвід управління закупівлею товарів, формування і розвиток товарної матриці;
  • Досвід у галузі продажу електроніки та побутових приладів, понад 20 років;
  • Досвід роботи в дистрибуції та гуртових продажах;
  • Досвід ефективного планування і формування бюджету;
  • Відповідальність за фінансовий результат підприємства;
  • Загальний досвід праці понад 30 років.

Навчалась в 2 закладах

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Факультет соціології, психології та управління. Спеціальність: Викладач психології, психолог (магістр)

Київ, 2010

Національний авіаційний університет

Факультет психології та соціології. Спеціальність: Психолог (бакалавр)

Київ, 2008

Курси, тренінги, сертифікати

E Commerce конференция https://www.ecommerce.ua/

Киев, 2019

Конференция и выставка eCommerce - крупнейшее ежегодное специализированное мероприятие в Украине, БИМ

E Commerce конференция

Киев, 2018

  Крупнейшая конференция, посвященная трендам в электронной коммерции. 

Курс семинаров «Управленческий учет»

Киев, 2018

Тренинг «Управление персоналом»

Киев, 2017

Додаткова інформація

Дополнительная информация

  • Мені характерні: проактивність, комунікабельність, цілеспрямованість, системне мислення, відповідальність та творчий підхід до вирішення завдань. Маю управлінські навички, лідерські якості, високу працездатність. Психологічно зріла особистість. Вмію передавати знання та особистий досвід, аналізувати великі обсяги інформації, аргументовано робити висновки та пропонувати ефективні рішення. Завжди орієнтуюся на результат, втілюю стратегію в плани дій відповідно до фінансових, кадрових, тимчасових та інших можливостей Компанії. Багаторічний досвід роботи у режимі багатозадачності.
  • Досвідчений користувач ПК: 1С (7.7, 8.1-8.3, 10.3, BAS), MS Office, Mac Office, ABBYY, Acrobat, The Bat., SPSS, Hansa та багато інших;
  • Досвідчений користувач Meta Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics, Google Data Studio;
  • Досвід впровадження та роботи з CMS сайтів: 1С-Бітрікс, WordPress, OpenCart, Amiro, Magento та інші;
  • Досвід впровадження та роботи CRM: Bitrix24, retailCRM, amoCRM, Terrasoft CRM Creatiо,ERP-Enterprise,KeyCrm;
  • Маю та розвиваю: знання, навички в галузі менеджменту, маркетингу, психології;
  • Відвідую фітнес - клуб;
  • Розлучена, дітей немає.

Людмила Олексіївна

Керівника digital-проєктів, керівник онлайн продажів

Київ

65 000 грн.

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому