Працював в 10 компаніях   8 років

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Адміністратор

ATMOSFERA

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

09.2023 - до теперішнього часу

- Комунікація з мешканцями ЖК;
- Підготовка договорів;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Робота з оргтехнікою, гугл таблицями, excel та CRM;
- Ведення ділової документації;
- Співпраця з іншими відділами у компанії (юристами, бухгалтерами, інженерами);
- Контроль якості виконання робіт клінінгом;
- Підготовка фінансової звітності.

Приватний підприємець

Needle Shop

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 11 місяців

07.2020 - 06.2023

1. Виготовлення товарів для дитячих кімнат;
2. Дитячий декор;
3. Ринок збуту США;
4. Просування магазину на маркетплейсах;
5. Розробка акційних пропозицій для збільшення продажів;
6. Закупівля матеріалів для виробництва продукції;
7. Моніторинг «прямих» конкурентів в ніші;
8. Дотримання стандартів виготовлення та пакування за стандартами ЄС та американських нормативів;
9. Оплата податків та комісій.

Account manager Glovo

SupportYourApp

IT

10 місяців

09.2019 - 07.2020

1. Введення бази ресторанів в систему;
2. Заповнення меню ресторанів в систему;
3. Корегування меню, (промо) пропозицій мережевих закладів швидкого харчування;
4. Внесення ресторанів, кафе, магазинів в системні таблиці;
5. Комунікація з представниками мережевих закладів з приводу корекції меню та інших деталей;
6. Робота виключно з закладами в Польщі.
• Google Analytics

Hotel administrator

Manna boutique hotel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

02.2018 - 11.2018

1. Продаж послуг готелю (бронювання номерів, підвищення периферійного доходу шляхом реалізації стратегії cross, sale);
2. Контроль зайнятості номерів;
3. Робота з контрагентами: booking, expedia, hotel24, trip advisor і т.п. ;
4. Планування, розробка та реалізація маркетингових, рекламних кампаній та заходів для просування послуг готелю на туристичному ринку Києва, країн Європи з огляду на портрет потенційного споживача;
5. Побудова партнерських відносин з турагентами, туроператорами, системами глобального бронювання;
6. Контроль роботи департаменту прибирання номерного фонду готелю (складання плану завдань прибирання, контроль за виконанням);
7. Ведення фінансової звітності (щоденне складання управлінського обліку);
8. Робота з касовим апаратом, ведення облікової книги.
• Офіс-менеджер
• Нічна зміна
• Доба/дві

Administrator at reception

West park hotel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

09.2017 - 12.2017

1. Бронювання номерів ;
2. Здійснення процедур check in /check out;
3. Надання повної інформації про послуги готелю ;
4. Контроль за дотриманням правил ;
5. проживання та експлуатації номерів ;
5. Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
6. Складання фінансової звітності. Робота з касовим апаратом, ведення звітності розрахунків.

Адміністратор ресторана

Yus.bar

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

04.2017 - 09.2017

1. Прийом та розміщення гостей ресторану, бронювання столиків, вирішення питань vip гостей;
2. Контроль роботи персоналу, взаємодія з кухнею;
3. Контроль роботи персоналу з реалізації продукції stop list, мотивація персоналу щодо збільшення обсягу продажу (нематеріальна мотивація у межах виділених повноважень) ;
3. Ведення фінансової звітності, проведення інвентаризацій, контроль за витратою матеріалів;
4. Вирішення конфліктних ситуацій.
• R-keeper

Administrator at reception

Hotel js es corso, porto colom

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

05.2015 - 09.2015

1. Бронювання номерів ;
2. Здійснення процедур check in /check out; 3. Надання повної інформації про послуги готелю, застосуванням методів up sale, cross sale ;
4. Контроль за дотриманням правил проживання та експлуатації номерів ;
5. Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.

Restaurant administrator

Restaurant artemis, tangerhutte

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

03.2015 - 06.2015

1. Зустріч гостей ;
2. Організація проведення банкетів, заходів ресторану ;
3. Контроль роботи офіціантів, барменів ;
4. Вирішення конфліктних ситуацій ;
5. Табелювання персоналу;
6. Контроль роботи персоналу зали, взаємодія з кухнею ;
7. Проведення інвентаризацій, складання заявок. Складання фінансової звітності.

Waiter

Hotel js es corso, porto colom

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

05.2014 - 09.2014

1. Обов?язки офіціанта (кейтерінг);
2. Прибирання столів;
3. Обслуговування на барі;
4. Приймання замовлень які не включали в себе послуги «all inclusive»;
5. Сервірування столів.

Sales manager

W Swiat

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

5 місяців

05.2013 - 10.2013

1. Залучення нових клієнтів та продаж туристичних путівок (обробка онлайн, заявок, вхідних дзвінків) ;
2. Консультація клієнтів, підбір оптимальних турів ;
3. Оформлення страхових полісів, віз;
4. Бронювання номерів у готелях;
5. Придбання або бронювання квитків ( авіа, залізничні, автобусні тощо );
6. Бронювання послуг для клієнтів ( екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда автомобілів, харчування та інше );
7. Маркетингове просування послуг компанії в мережі

Ключова інформація

Ms office (базовий рівень), servio, hotelms, hotel locking, travel line : online reservation, channel manager, booking.com,

Навчався в 1 закладі

Wyzsza szkola turystyki i ekologii

manager spa & wellness

Катовіце, Польща, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

поглиблений

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійські права

Категорія “B”

Особисті якості

Добрі адміністративні та організаційні навички, стресостійкість, клієнтоорієнтованість, здатність одночасно працювати з декількоми справами. Полюбляю велоспорт.

Не розглядаю

Не розглядаю сферу фінансових продажів. p.s. Шановні HR-менеджери, спілкуйтесь, будь ласка, українською.

Іван Іванович

Менеджер-адміністратор, account manager

Київ

31 рік

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 9 годин тому