Працювала в 7 компаніях   12 років

Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво

COO

Будинок іграшок

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

07.2024 - 01.2025

  • Здійснювала операційне управління мережею з 61 магазину по всій Україні, командою регіональних менеджерів та 700 співробітників магазинів (у непрямому підпорядкуванні);
  • Виконала річний ТО і бюджет 2024 на 96% (з урахуванням невідкритих магазинів), перевиконала операційні KPI, досягла рекордних продажів грудня 2024 (за всю історію компанії) в абсолюті з приростом 26% LFL;
  • Досягла зростання продажів у пікові для бренду періоди: на Black Weekend на 52% (при трафіку +8%), на День Святого Миколая на 33% (трафік +8,7%), новорічних продажів на 34% (трафік +16,5%);
  • Досягла прибуткової 4Wall EBIDTA магазинів та EBIDTA компанії 2024;
  • Проводила аналіз P&L;
  • Провела бюджетування роздрібної мережі з приростом 27% на 2025 рік, включно з плануванням операційних KPI;
  • Провела стратегування Операційного департаменту та поставила чіткі цілі для команди на 2025;
  • Провела аналіз операційних процесів мережі, відповідно до яких пропрацювала задачі для поліпшення операційної ефективності на 2025 рік для команди;
  • Перезапустила канал оптових продажів, розробила покрокову процедуру продажів B2B;
  • Планувала та реалізувала крос-командні проекти в компанії (лідувала підготовку до високого сезону з усіма департаментами компанії, досягши рекордних продажів в грудні; провели технічне переоснащення мережі, спростивши та автоматизувавши процес прийому товару в 30% магазинів; перевели інвентаризації на аутсорс, скоротивши тривалість процесу з 1 тижня до 1 дня; реалізували концептуальні вітрини в магазинах River Mall та Respublika Park, створивши WOW-ефект для клієнтів; привели магазини до норм з пожежної безпеки; провели тестову заміну асортименту в 3 різних локаціях мережі і т.д.);
  • Оновила систему мотивації роздрібної мережі та Операційного департаменту, в результаті чого досягли прогресуючого приросту ТО та KPI в LFL до 2024 року з вересня по січень (ТО зростав від 20% до 35% помісячно);
  • Запустила навчання стандартам сервісу лінійних працівників магазинів в рамках підготовки до високого сезону (вперше за війну); разом з HR департаментом пропрацювали потреби та задачі по навчанню для різних посад на 2025 рік;
  • Реорганізувала процес відкриття магазинів (план за діаграмою Ганта та ведення проекту 1 відповідальним менеджером), завдяки чому магазин в Чернівцях було відкрито трохи раніше строку з належним асортиментним наповненням;
  • Реалізували різні соціальні ініціативи з департаментом маркетингу: зібрали в мережі донати, включаючи фонд Таблеточки; реалізували проект Геройcar, придбавши пікап своєму співробітнику в ЗСУ.

Операційний директор

English Home

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

10.2021 - 07.2024

  • Керувала мережею з 36 магазинів по всій Україні, з річним товарообігом більше 8 млн EUR, українським хедофісом в Києві, командою з 9 регіональних менеджерів та візуальних мерчандайзерів (ВМ), більше 150 осіб у магазинах, займалася питаннями бюджетування, зарплат, бонусів, контролювала стандарти ВМ, управляла товарними залишками більше 500 000 од. (більше 15 000 SKU), здійснювала управління поставками та логістикою, організовувала та контролювала інвентаризації і т.д.;
  • Розраховувала та відслідковувала виконання щомісячних та річних планів продажів, KPI, досягнувши виконання 96% річного плану продажів у 2022 році, незважаючи на війну;
  • Займалася стратегічним розвитком бренду (аналіз нових локацій), керувала процесами відкриття нових магазинів, переїздів та закриття нерентабельних у Києві, Полтаві, Рівному, Вінниці (16 магазинів у 2021-2023р.);
  • Оптимізувала операційні задачі компанії під час повномасштабного вторгнення: закрила 3 зруйнованих магазини через бомбардування та пожежі у Києві, Одесі, організувала передачу пошкоджених товарів вартістю 3 млн грн на благодійність (ЗСУ, ГО, волонтерам), організувала відкриття магазину у Львові через 9 днів після початку війни (05.03.2022);
  • Досягла прибутку компанії (EBIDTA) у ІІ півріччі 2022 та 2023 (загально);
  • Контроль і прогнозування P&L;
  • Зберегла команду більше 150 співробітників під час повномасштабного вторгнення; оптимізувала роботу українського хедофісу при скороченні штату у 2023 році; розраховувала ставки зарплат та бонусну мотивацію;
  • Займалася детальним категорійним менеджментом, що призвело до росту продажів на 24% у 2023 році (2023/2022 LFL);
  • Проводила корпоративні тренінги з ВМ та продажів для регіональних менеджерів, візуальних мерчандайзерів, продавців магазинів. Тренінги відвідало більше 100 осіб;
  • Впровадила рішення щодо бракованого товару, зекономивши для компанії 8 млн грн; вирішила питання розбіжностей залишків між роздробом та бухгалтерією (2022-2023);
  • Співробітництво з департаментом e-com з питань маркетингу, залишків та управління акціями.

Директор по країні

U.S. Polo Assn. | Cacharel Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 2 місяці

12.2016 - 02.2021

  • Пройшла кар’єрний шлях від асистентки директора по країні до директора по країні (Україна) протягом 2 років роботи (2015-2017), проявивши відмінні лідерські, аналітичні та організаційні навички під час вирішення задач;
  • Керувала операційними питаннями мережі з 8 брендових магазинів U.S. Polo Assn. та Cacharel в Україні з річним товарообігом більше 3 млн EUR, командою з 50 співробітників в Києві та Харкові (розраховувала зарплати та бонуси, річні та місячні бюджети продажів, управляла товарними залишками, поставками товарів, контролювала дотримання ВМ стандартів, проводила інвентаризації, готувала різноманітні звіти тощо);
  • Досягла 90% виконання річних планів продажів, організувавши проведення від 30 до 60 маркетингових акцій щороку та контролюючи ефективне виконання KPI співробітників;
  • Успішно проходила щорічні внутрішні операційні та фінансові аудити, що проводилися щорічно материнською компанією AYDINLI GRUP https://www.aydinli.com.tr/tr/kurumsal/hakkimizda;
  • Замовляла успішні колекції в Головному офісі в Стамбулі, які продавалися на 70%-100% щосезону;
  • Досягала операційного прибутку 5 років поспіль;
  • Оптимізувала операційні питання компанії, домовившись про знижки від -30% до -70% на оренду в торгівельних центрах Києва та Харкова, домовилась про найкращі орендні умови за новими договорами;
  • Виграла щорічну премію Retail Awards 2019 для бренду U.S. POLO ASSN. як найкращого бренду middle-market;
  • Оптимізувала звіти та їх формати в 1C та реалізувала ефективно працюючу програму клієнтської лояльності на базі 1С, забезпечивши приріст бази клієнтів у 2 рази;
  • Впровадила застосунок Microsoft Kaizala (месенджер та програма для керування робочими задачами);
  • Організувала та провела безліч тренінгів з ВМ, продажів, лідерства;
  • Забезпечувала усі види перекладів з/на турецьку та англійські мови під час мітингів, тренінгів, відряджень до Туреччини та Польщі.

Асистент директора

U.S. Polo Assn. | Cacharel Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

11.2015 - 11.2016

  • Готувала щоденні, тижневі, місячні звіти для директора: продажі, ВМ, контроль графіків роботи персоналу магазинів, вибіркові інвентаризації, рух персоналу, рахувала щомісячні бонуси і т.д.;
  • Проводила регулярні інвентаризації товару та обладнання;
  • Готувала та контролювала маркетингові акції та ВМ стандарти;
  • Організовувала трансфери товару між магазинами, що призводило до росту продажів;
  • Управляла відносинами з контрагентами, контролювала вчасну оплату рахунків;
  • Рахувала щомісячні бонуси, контролювала вчасну виплату зарплатні та бонусів;
  • Контролювала процеси поставок та логістики;
  • Займалася HR-питаннями команди з більш, ніж 50 співробітників.

ПЕРЕКЛАДАЧ-ФРИЛАНСЕР З ТУРЕЦЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ

Фриланс

Послуги для бізнесу - інше

4 місяці

07.2015 - 11.2015

Надавала усі види перекладацьких послуг з/на турецьку та англійську мови, в тому числі синхронний турецький переклад при Міжнародній місії зі спостереження за виборами від ОБСЄ.

МЕНЕДЖЕР ВІДДІЛУ CRM

COLIN'S

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

01.2013 - 06.2015

  • Протягом першого року роботи виросла до Менеджера відділу CRM, координувала CRM-питання мережі більше 90 магазинів в Україні (контролювала дотримання стандартів програми лояльності, вирішувала скарги клієнтів відповідно до чинного законодавства України та стандартів компанії (в магазинах та на гарячій лінії), розширила базу клієнтів до 1 000 000 клієнтів);
  • Вела бюджет відділу;
  • Організовувала маркетингові акції в магазинах та у соцмережах для ефективного виконання планів продажів;
  • Проводила офлайн-тренінги та вебінари щодо програми лояльності та вирішення скарг клієнтів для персоналу магазинів;
  • Забезпечувала усний та письмовий переклад з/на турецьку та англійську мови під час засідань, зустрічей, тренінгів в Україні та Туреччині.

ПЕРЕКЛАДАЧ З/НА ТУРЕЦЬКУ ТА АНГЛІЙСЬКУ МОВИ

AGT Plus

Промисловість та Виробництво

5 місяців

07.2012 - 12.2012

  • Переклала книгу «Духовний капітал» власника компанії AGT Turkey Мехмета Семіха Сьойлємеза з турецької мови;
  • Виконувала технічний переклад з/на турецьку мову під час зустрічей та відряджень до Туреччини, перекладала посібники, інструкції та матеріали по товарам з/на турецьку та англійську мови.

Ключова інформація

  • Операційний менеджмент;
  • Управління командою (до 700 співробітників);
  • Тайм-менеджмент;
  • P&L;
  • Управління бюджетом і продажами;
  • Кризовий менеджмент;
  • Розвиток бізнесу (рітейл);
  • Управління клієнтським досвідом;
  • Сильні організаційні навички;
  • Стратегічне та аналітичне мислення, гнучке мислення;
  • Планування задач;
  • Лідерство;
  • Емпатія;
  • Навички ведення переговорів та презентацій, здатність переконувати;
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Націлена на результат, knowing how to get things done;
  • Problem-solving;
  • Здатність приймати рішення та нести відповідальність за них;
  • 1С;
  • Power BI;
  • Microsoft Office, Microsoft Teams, Jira (на рівні користувача).
  • Управління змінами.

Навчалась в 1 закладі

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

Інститут Філології, Магістр з турецької мови та літератури, англійської мови та перекладу

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Турецька

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Базовий DIGITAL курс зFACEBOOK ADS & GOOGLE ADS (DIGITAL FRONT)

Київ, 2022

AYDINLI GROUP: ВМ СТАНДАРТИ USPA ТА CACHAREL

Київ, 2021

AYDINLI GROUP: ТЕХНІКИ ПРОДАЖІВ У РІТЕЙЛІ

Київ, 2019

BUSINESS&PEOPLE. «ЛІДЕРСТВО ТА УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ В РІТЕЙЛІ»

Київ, 2018

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії B, досвід більше 4 років.

Громадська діяльність

Перекладач-волонтер з/на турецьку мову на проекті UKRAЇNER (2021-2022)

Євгенія

Операційний директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 тиждень тому