Працював в 2 компаніях   18 років 6 місяців

Інше, Банки

Менеджер (управлінець)

Коворкінг/open space ТОВ «ЦЕХ»

Інше

1 рік 10 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

Управління локацією в повному обсязі. Залучення нових організацій на оренду локацій. Оформлення необхідної документації в 1С (формування рахунків та витратних накладних);

Контроль бухгалтерських документів.

Складання договорів на виконання робіт. Організація та проведення івент міроприємств.

Оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов та узгодження договорів з юр.особами; Оформлення необхідної документації в 1С (формування рахунків та витратних накладних); Розблокування ПН;Контроль бухгалтерських документів.

Керівник відділення

АT "Райффайзен Банк"

Банки

16 років 7 місяців

04.2006 - 11.2022

Ефективне залучення на постійній основі нових клієнтів сегментів micro , small , corporate , premium - менторство та адаптація нових співробітників у відділенні банку - учасник проекту agile трансформація відділень ( коуч ) - залучення до банку на комплексне обслуговування топ підприємства - працюю у сфері продажів банківских послуг більше 15 років. маю досвід роботи з ключовими клієнтами компаній , досвід ведення переговорів та укладання контрактів. - повна орієнтація на потреби клієнта та ефективна побудова мережі контактів. покращила якість облуговування на відділенні з "стандартного" до "vip". - проводила тренінги та презентації з метою залучення та збільшення клієнтської бази. - активна комунікація з навчальними закладами з проведення презентації фінансової установи для подальшого кадрового наповнення. - оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов та узгодження договорів з юр.особами - оформлення необхідної документації в 1с ( формування рахунків та витратних накладних ) - контроль бухгалтерських документів - складання договорів на виконання робіт

Ключова інформація

Особисті якості:- Стресостійкість;- Багатозадачність;- Уміння ставити цілі і досягти їх;- Позитивне ставлення до життя;- Вміння працювати в команді;- Наявність лідерських і управлінських навиків;- Уміння знайти підхід до різнопланових людей;- Вміння переконувати та домовлятись;- Ініціативність;- Креативність.- організація роботи відділення банку;- мотивація колективу у виконанні поставлених завдань;- контроль виконання нормативів кожного співробітника і завдань відділення в цілому;- залучення великих корпоративних клієнтів;- проведення переговорів; - наполегливість, уважність, порядність, кмітливість; - добре розвинене логічне мислення; - стресостійкість, спокійна реакція на адекватну критику; - уміння працювати в колективі; - уміння трасформуватись; - цілеспрямованість, відповідальність; комунікабельність; - уміння знайти підхід до різнопланових людей; - висока працездатність; - орієнтація на роботу в команді; - наявність лідерських і управлінських навиків; - орієнтація на виконання поставлених завдань і планів; - розвиток підлеглого підрозділу.

Навчався в 1 закладі

Київський університет туризму, економіки і права

Менеджмент організації, менеджер-економіст

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерський облік + BAS Бухгалтерія + M.E.DOC ( Навчальний центр «ДАНКО» )

Київ, 2022

Оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов та узгодження договорів з юр.особами;Оформлення необхідної документації в 1С (формування рахунків та витратних накладних);Контроль бухгалтерських документівСкладання договорів на виконання робіт. Ведення бухгалтерского обліку по ФОП та ТОВ.

Сучасний банкінг, Стратегія, інновації, операційна діяльність та управління змінами,клієнтоорієнтованість

Київ, 2018

Сучасний банкінг, Стратегія, інновації, операційна діяльність та управління змінами,клієнтоорієнтованість 

BTG тренінг Старт "Програма розвитку емоційного лідерства"

Київ, 2017

Нові психологічні підходи до клієнта, управління емоційними станами.

"Базова школа структурного керівника"(м.Шарм-єль-Шейх )

м.Шарм-єль-Шейх , 2016

Побудова ефективної команди для успішного бізнесу

"Базова школа фінансового консультанта"

Мукачево, 2016

Якісні та продуктивні навики фінансової грамотності.

Додаткова інформація

Свій розділ

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ:Володіння ПК :Internet, Microsoft Office: World, Excel, Power Point; Internet Explorer; Lotus Notes.; Google docs, Trello; Банківські програми, Клієнт-Банк.

Знання нормативних документів НБУ.

Використання системи "Клієнт-банк"; 1С 8.3 підприємство;

Знання процедур укладання договорів оренди, вільно, використовую в даний час.

Наталія

Фінансовий директор, менеджер (управлінець), бухгалтер

Київ

45 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 4 години тому