Працювала в 8 компаніях   12 років 2 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail

Бухгалтер

Робота на аутсорсингу

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 5 місяців

07.2022 - 12.2023

Протягом 2022- 2023 року працювала бухгалтером на умовах аутсорсингу. Виконувала роботу на різних напрямках бухгалтерського обліку (відновлення ділянок обліку, складання звітності, робота з первинною документацією) у суб’єктів господарювання з видом діяльності оптова торгівля хімічною сировиною (імпорт), надання послуг програмування (експорт, імпорт), оренди обладнання.

Бухгалтер єдиний

ТОВ "АМС-Сервіс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 4 місяці

05.2017 - 09.2021

Сфера діяльності підприємства: Оптова торгівля ваговим обладнанням, касовими апаратами та комплектуючими, послуги сервісного обслуговування касових апаратів.

Посадові обов'язки: Повне ведення обліку 2 юр. осіб на загальній системі з ПДВ та 2 ФОП на ЄП 2-а група. Обов'язки: формування рахунків, видаткових накладних, реєстрація податкових накладних, подання документів для розблокування ПН, обробка вхідної первинної документації, кадровий облік, нарахування зарплати, перевірка договорів, облік основних засобів, складання звітності, відновлення обліку, постановка обліку в 1 С 8 Бухгалтерія, реєстрація РРО у податковій службі, лізинг авто, облік ПММ, ТЗ для програміста.

Штат співробітників підприємства-6 осіб.

Бухгалтер

ТОВ "Український аудиторский центр"

Консалтинг / Аудит

11 місяців

05.2016 - 04.2017

Сфера діяльності підприємства: послуги аутсорсингу.

Посадові обов'язки: Ведення обліку кількох підприємств (оптова торгівля, науково-дослідні послуги, підрядні будівельні роботи, 5 ТОВ на загальній системі з ПДВ+ 2 ФОП 3-я група).

Причина звільнення: бажання заробляти більше.

Провідний бухгалтер

ТОВ "Міжнародне агентство із захисту інтелектуальної власності"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

07.2014 - 11.2015

Сфера діяльності підприємства: послуги сервісного обслуговування обладнання, оптова торгівля книжковою продукцією, ЗЕД (імпорт товарів та послуг).

Посадові обов'язки: Повне ведення обліку 4 юридичних осіб: єдиний податок 2% + ПДВ, загальна система + ПДВ, загальна система без ПДВ, громадська організація (неприбуткова). У підпорядкуванні 1 бухгалтер.

Ділянки роботи: облік послуг сервісного обслуговування обладнання, оптова торгівля книжковою продукцією, нарахування зарплати, каса, банк, кадрове діловодство, валютні операції, імпорт послуг, імпорт товарів, робота з первинною документацією, постановка обліку в 1С 8.2 УТП, оптимізація оподаткування (вибір оптимальної системи оподаткування залежно від виду діяльності підприємства), відновлення обліку, контроль договорів, складання і подання податкової та бухгалтерської звітності.

Головний бухгалтер

ТОВ "АСЕКА"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

03.2013 - 03.2014

Сфера діяльності: Оптова торгівля медичним обладнанням.

Посадові обов'язки: Повне ведення обліку торгового підприємства загальної системи оподаткування.

ЗЕД (імпорт)

Формування документів на відвантаження товарів, облік товарів, основних засобів, відряджень, у т. ч. закордонних, імпортних операцій, контроль договорів, взаєморозрахунки з контрагентами, моніторинг законодавства, відповіді на запити податкової, формування та подання звітності, нарахування з/п, кадровий облік. Причина звільнення: скорочення.

Штат співробітників підприємства: 12 осіб.

Зам. головного бухгалтера (з функціями головного)

ТОВ "Віола"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

09.2009 - 09.2010

Сфера діяльності підприємства: Оптова торгівля обладнанням та комплектуючими для теплових та атомних електростанцій, хімічної промисловості, фармацевтики.

Посадові обов'язки: Повне ведення обліку 2 підприємств на загальній системі оподаткування з ПДВ.

Облік товарів, імпортні, експортні операції, облік відряджень, у т. ч. закордонних, облік ПММ, купівля-продаж валюти, контроль договорів, оптимізація оподаткування, зустрічні, камеральні, аудиторські перевірки податкової, складання та подання звітності.

Штат співробітників підприємтства: до 10 чоловік.

Причина звільнення: Закінчення декретної відпустки попереднього головного бухгалтера.

Головний бухгалтер (єдиний).

ТОВ "Аванто" (стоматологічна клініка)+ три СПД ФО на ЄП

Медицина та Охорона здоров'я

4 місяці

07.2008 - 11.2008

Сфера діяльності підприємства: Надання стоматологічних послуг, оренда медичного обладнання.

Обов'язки: Обробка первинної документації, облік товарів, матеріалів, основних засобів, МШП, нарахування амортизації, взаєморозрахунки з контрагентами, нарахування зарплати, відпускних, лікарняних, каса, РРО, контроль роботи касира, банк, ПДВ, прибуток, складання бухгалтерської та податкової звітності.

У підпорядкуванні 1 особа.

Постановка обліку 1С 8.1 Бухгалтерія для України.

Головний бухгалтер (єдиний).

ТОВ «Хоум Лайф Інтеріорс» м. Київ (роздрібний магазин).

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

09.2006 - 10.2007

Сфера діяльності підприємства: Оптово-роздрібна торгівля меблями та аксесуарами.

Посадові обов'язки:

Робота з первинною бухгалтерською документацією, виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, формування реєстрів податкових накладних,облік ТМЦ, основних засобів, МШП, взаєморозрахунки з контрагентами, нарахування зарплати, авансові звіти, каса, РРО, контроль роботи касира-операціоніста, робота в системі клієнт-банк, зовнішньо-економічна діяльність, ПДВ, прибуток, складання бухгалтерської та податкової звітності.

Причина звільнення: закінчення декретної відпустки попереднього головного бухгалтера.

Ключова інформація

Працюю бухгалтером з 2001 року, головним бухгалтером-з 2006 року. Маю навички та досвід роботи з ведення податкового та бухгалтерського обліку на підприємствах оптової, роздрібної торгівлі та надання послуг. Готова навчатися та освоювати нові напрями у сфері бухгалтерського та податкового обліку.

Навчалась в 1 закладі

1988-1993 р. – Київський торговельно-економічний інститут.

економіст в торгівлі

Київ, 1993

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Семінар з трансферного ціноутворення (8 годин)

2015

Принципи трансферного ціноутворення, оформлення документації, звітність

Міжнародні стандарти обліку та звітності (2 міс.)

2014

Фінансовий аналіз діяльності підприємства, порядок переходу на міжнародні стандарти обліку та звітності.

Курси по програмі обліку 1С 8.2 УТП

2013

Ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі 1С 8.2 УТП. (40 годин).

Семінар з Податкового кодексу

2010

4-денний семінар з Податкового кодексу

Курси для головних бухгалтерів (3 міс.)

2005

Сертифікат головного бухгалтера.

Курси "Бухгалтерський облік для України" (2,5 міс.)

2001

Сертифікат бухгалтера.

 

Курси ПК (2 міс.)

2000

Сертифікат користувача ПК.

 

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Користувач ПК (Excel, WORD), програм бухгалтерського обліку 1С 7.7, 8.2 УТП, 1С 8.3 Бухгалтерія для України.

Мої побажання

Робота в стабільній компанії, зручна транспортна розв'язка, порядок в обліку та документообігу , нормований робочий день (за потреби у звітний період можу залишатися після роботи),своєчасна виплата заробітної плати, комфортні умови праці, можливість ходити у відпустку 24 к. д. на рік (не в звітний період, можна частинами).

Ділові якості

Порядність, відповідальність, аналітичний склад розуму, прагнення до порядку, обережність, організованість, уважність до деталей, наполегливість, посидючість, вимогливість до себе та оточуючих.

Мета

Претендую на посаду головного бухгалтера, єдиного бухгалтера, заступника головного бухгалтера.

Район проживання

Деснянський (Троєщина).

Особиста інформація

Незаміжня. Дітей немає. Без шкідливих звичок.

Ірина Василівна

Бухгалтер

Київ

30 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому