Працював в 6 компаніях 19 років 5 місяців
Інше, Медіа / ЗМІ
Виконавець дослідженя
Chemonics International, Inc.
Інше
9 місяців
08.2022 - 05.2023
Основні обов'язки: Підготовка, організація та проведення опитувань
Окупована Херсонщина реалії, настрої, сподівання
Ставлення кримчан до війни та поточне сприйняття України
Специфіка та досвід отримання правових послуг в Україні
Керівник Центру досліджень
НСТУ
Медіа / ЗМІ
2 роки
04.2020 - 04.2022
Основні обов'язки - розробка методології для різних напрямків досліджень та впровадження аналітичних механізмів для поглибленого розуміння процесів та даних
- Створення власного дослідницького центру CATI (розгортання системи, навчання персоналу, результати)
- Робота з донорами - постачання МЕЛ для підтримки донорів
- Аналітична підтримка 40 теле- та радіопроектів, 2 діджитал-проектів
- Завершені власні кількісні проекти загальною кількістю 40 тисяч CATI-інтерв'ю; 140 фокус-груп, розподілених по всій Україні
Стратегічні аналітичні досягнення
- Реформована система промо продукту та крос-промо різних платформ;
- Проведення ремастерингу трансляції Олімпійських ігор 2021;
- Впровадження прогнозування показників для нових проєктів.
Телевізійні досягнення:
- Запуск проекту "НОВИНИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ", що передбачає представлення результатів опитувань на різноманітні актуальні теми в один день в ефірі телеканалу;
- підвищення якості трансляції Біатлону 21/22
Керівник відділу прикладної аналітики
Starlight Media
Медіа / ЗМІ
2 роки 2 місяці
01.2018 - 03.2020
- Повна підтримка всіх досліджень у медіагрупі - тестування продуктів, дослідження аудиторії, претести та розробка телевізійних компаній
- Розробка та проведення унікальних телевізійних дослідницьких проектів за спеціальною методологією
- Впровадження нових стандартів звітності за показниками рентабельності програмних продуктів
- Унікальна дослідницька підтримка серійних продуктів
- Організація та управління власним дослідницьким центром
Директор з маркетингу
Starlight Media
Медіа / ЗМІ
7 років
01.2012 - 01.2019
Основні обов'язки - відстеження та зростання основних показників аудиторії каналів групи, лояльності та росту доходв від реклами.
- Впровадження філософії мікро-сплітів - принесло додаткові 40 млн грн без жодних додаткових витрат
- Зміна системи розміщення реклами на групі та на ринку
- Контроль та супровід марктингових команд каналів
- Запровадив систему регулярного тестування телевізійного продукту на каналах групи
- Відповідальлний за детальне грогнозувння показників аудиторії та доходів
- Учасник транфомраційної команди медіа групи
- Розвиток синергії спільного програмування, дистрибуції продукції та перехресного просування по всіх каналах групи
- Формулювання позиціонування каналів для різних сегментів аудиторії
- Моніторинг та глибокий аналіз конкурентів
Директор з маркетингу
ІСТV
Медіа / ЗМІ
2 роки 3 місяці
01.2010 - 04.2012
- Реорганізація окремих підрозділів Промо, Аудиторії та PR у великий ефективний департамент з 60 співробітників
- Інституційні дослідження аудиторії, розробка стратегії, виведення каналу на перше місце в Україні
- Активна участь у функціонуванні каналу - дизайн, виробництво промо-роликів
- Завоювання нових аудиторій та запуск нових програм
Менеджер проектів
КМІС КМІС (Kyiv International Institute of Sociology,)
Інше
6 років 2 місяці
03.1997 - 05.2003
- Управління дослідницькими проектами
- Підготовка аналітичних звітів та аудит методології для клієнтів інших організацій
Ключова інформація
Інша професійна діяльність
2003-2020 Член JIC (Об'єднаний індустріальний комітет) Індустріальна організація, що займається дослідженнями у сфері медіа в Україні.
Учасник з перших днів заснування
Участь у формулюванні всіх технічних деталей дослідницьких брифів
Розробка та впровадження процедур телевізійних вимірювань та впровадження багатьох ринкових інновацій
Методологічний огляд організації та її підрядників аудит і контроль
Розробка контрактів та переговори з GfK, пізніше / Nielsen
Навчався в 1 закладі
Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Cоціологія, тема кандидатсською дисертації - Мультимедійні панелі
Київ, 2002
Володіє мовами
Англійська
вільно
Німецька
нижче середнього
Додаткова інформація
Викладання та тренінги
2001-2005 – Старший викладач НаУКМА
Мікросоціологія (частина магістерської програми) Методи соціальних досліджень (частина бакалаврської програми) Аналіз даних у SPSS (ВА)Авторські курси: Аналіз аудиторій (ВА та МА)
2001-2022 Інструктаж
Корпоративні та творчі тренінги для розвитку аналітичних навичок журналістів, продюсерів та широкої аудиторіїАналітика для аналізу аудиторії
Публікації та веселі цифри і факти
- Mediananny https://mediananny.com/blog_oresta_biloskurskogo/
- Detector media: https://detector.media/authors/1148/
- Telekritika: https://telekritika.ua/author/orest-biloskurski/
- Провів аудит двох телевізійних панелей в Україні - обидві припинили роботу в Україні після цього
- Модерував 256 фокус-груп; провів 66 CATI;
- Керував 18 F2F проектами;
- Провів 2 національні екзит-поли в Україні
Захоплення та інтереси
Любитель швидких шахів!
Орест
Орест
Аудит досліджень, дизайн вимірювань, аналіз даних. Модерація
Київ
Активно шукає роботу
проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 4 години тому