Працював в 6 компаніях   19 років 5 місяців

Інше, Медіа / ЗМІ

Виконавець дослідженя

Chemonics International, Inc.

Інше

9 місяців

08.2022 - 05.2023

Основні обов'язки: Підготовка, організація та проведення опитувань

Окупована Херсонщина реалії, настрої, сподівання

Ставлення кримчан до війни та поточне сприйняття України

Специфіка та досвід отримання правових послуг в Україні

Керівник Центру досліджень

НСТУ

Медіа / ЗМІ

2 роки

04.2020 - 04.2022

Основні обов'язки - розробка методології для різних напрямків досліджень та впровадження аналітичних механізмів для поглибленого розуміння процесів та даних

  • Створення власного дослідницького центру CATI (розгортання системи, навчання персоналу, результати)
  • Робота з донорами - постачання МЕЛ для підтримки донорів
  • Аналітична підтримка 40 теле- та радіопроектів, 2 діджитал-проектів
  • Завершені власні кількісні проекти загальною кількістю 40 тисяч CATI-інтерв'ю; 140 фокус-груп, розподілених по всій Україні

Стратегічні аналітичні досягнення

  • Реформована система промо продукту та крос-промо різних платформ;
  • Проведення ремастерингу трансляції Олімпійських ігор 2021;
  • Впровадження прогнозування показників для нових проєктів.

Телевізійні досягнення:

  • Запуск проекту "НОВИНИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ", що передбачає представлення результатів опитувань на різноманітні актуальні теми в один день в ефірі телеканалу;
  • підвищення якості трансляції Біатлону 21/22

Керівник відділу прикладної аналітики

Starlight Media

Медіа / ЗМІ

2 роки 2 місяці

01.2018 - 03.2020

  • Повна підтримка всіх досліджень у медіагрупі - тестування продуктів, дослідження аудиторії, претести та розробка телевізійних компаній
  • Розробка та проведення унікальних телевізійних дослідницьких проектів за спеціальною методологією
  • Впровадження нових стандартів звітності за показниками рентабельності програмних продуктів
  • Унікальна дослідницька підтримка серійних продуктів
  • Організація та управління власним дослідницьким центром

Директор з маркетингу

Starlight Media

Медіа / ЗМІ

7 років

01.2012 - 01.2019

Основні обов'язки - відстеження та зростання основних показників аудиторії каналів групи, лояльності та росту доходв від реклами.

  • Впровадження філософії мікро-сплітів - принесло додаткові 40 млн грн без жодних додаткових витрат
  • Зміна системи розміщення реклами на групі та на ринку
  • Контроль та супровід марктингових команд каналів
  • Запровадив систему регулярного тестування телевізійного продукту на каналах групи
  • Відповідальлний за детальне грогнозувння показників аудиторії та доходів
  • Учасник транфомраційної команди медіа групи
  • Розвиток синергії спільного програмування, дистрибуції продукції та перехресного просування по всіх каналах групи
  • Формулювання позиціонування каналів для різних сегментів аудиторії
  • Моніторинг та глибокий аналіз конкурентів

Директор з маркетингу

ІСТV

Медіа / ЗМІ

2 роки 3 місяці

01.2010 - 04.2012

  • Реорганізація окремих підрозділів Промо, Аудиторії та PR у великий ефективний департамент з 60 співробітників
  • Інституційні дослідження аудиторії, розробка стратегії, виведення каналу на перше місце в Україні
  • Активна участь у функціонуванні каналу - дизайн, виробництво промо-роликів
  • Завоювання нових аудиторій та запуск нових програм

Менеджер проектів

КМІС КМІС (Kyiv International Institute of Sociology,)

Інше

6 років 2 місяці

03.1997 - 05.2003

  • Управління дослідницькими проектами
  • Підготовка аналітичних звітів та аудит методології для клієнтів інших організацій

Ключова інформація

Інша професійна діяльність

2003-2020 Член JIC (Об'єднаний індустріальний комітет) Індустріальна організація, що займається дослідженнями у сфері медіа в Україні.

Учасник з перших днів заснування

Участь у формулюванні всіх технічних деталей дослідницьких брифів

Розробка та впровадження процедур телевізійних вимірювань та впровадження багатьох ринкових інновацій

Методологічний огляд організації та її підрядників аудит і контроль

Розробка контрактів та переговори з GfK, пізніше / Nielsen

Навчався в 1 закладі

Національний університет "Києво-Могилянська академія"

Cоціологія, тема кандидатсською дисертації - Мультимедійні панелі

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

вільно

Німецька

нижче середнього

Додаткова інформація

Викладання та тренінги

2001-2005 – Старший викладач НаУКМА

Мікросоціологія (частина магістерської програми) Методи соціальних досліджень (частина бакалаврської програми) Аналіз даних у SPSS (ВА)Авторські курси: Аналіз аудиторій (ВА та МА)

2001-2022 Інструктаж

Корпоративні та творчі тренінги для розвитку аналітичних навичок журналістів, продюсерів та широкої аудиторіїАналітика для аналізу аудиторії

Публікації та веселі цифри і факти

  • Mediananny https://mediananny.com/blog_oresta_biloskurskogo/
  • Detector media: https://detector.media/authors/1148/
  • Telekritika: https://telekritika.ua/author/orest-biloskurski/
  • Провів аудит двох телевізійних панелей в Україні - обидві припинили роботу в Україні після цього
  • Модерував 256 фокус-груп; провів 66 CATI;
  • Керував 18 F2F проектами;
  • Провів 2 національні екзит-поли в Україні

Захоплення та інтереси

Любитель швидких шахів!

Орест

Аудит досліджень, дизайн вимірювань, аналіз даних. Модерація

Київ

55 000 грн.

44 роки

проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому