Працювала в 6 компаніях 18 років 8 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, HR, Послуги для населення - інше
Спеціаліст відділу підтримки клієнтів
ТОВ "ЮСК УКРАЇНА"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 4 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
- Консультація клієнтів та допомога в оформленні замовлень;
- Вирішення звернень і скарг, забезпечення високої якості сервісу;
- Координація з магазинами, партнерами та службами доставки;
- Підтримка безперебійної роботи операційних процесів.
Receptionist
Crab&Lobster Manor
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 місяців
05.2022 - 12.2022
- Привітання гостей та забезпечення високого рівня сервісу й комфортного перебування;
- Опрацювання бронювань, реєстрації та розрахунків;
- Аналіз відгуків клієнтів і впровадження рішень для підвищення якості обслуговування;
- Навчання та наставництво нових співробітників.
Власниця онлайн-магазину
Etsy
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 6 місяців
09.2017 - 02.2022
- Створення та управління магазином на міжнародному маркетплейсі Etsy;
- Розробка та виготовлення авторських продуктів;
- Просування магазину та маркетинговий супровід (SEO, соціальні мережі, візуальний контент);
- Індивідуальна комунікація та робота з клієнтами з різних країн.
Керівник контакт-центру
TNT Ukraine LLC
Транспорт та Логістика
10 місяців
12.2016 - 09.2017
- Керівництво відділом, включаючи встановлення цілей, оцінку результатів, мотивацію та навчання персоналу;
- Побудова взаємодії відділу з іншими підрозділами;
- Участь у міжнародних проектах з обслуговування клієнтів, розробки та запуску нової CRM.
Бізнес-тренер
Самозайнята підприємиця
HR
1 рік 4 місяці
09.2015 - 12.2016
- Створення та проведення індивідуальних тренінгів, менторських сесій та інших програм навчання для дрібних підприємств та компаній в Україн;
- Аналіз та виявлення слабких місць в роботі з клієнтами, надання рекомендації щодо покращення ефективності бізнесу;
- Пост-навчальний супровід та консалтінг.
Керівник контакт-центру
Чиста Вода
Послуги для населення - інше
9 років 3 місяці
07.2006 - 09.2015
- Керування всіма підрозділами контакт-центру, включаючи: підрозділ із залучення нових клієнтів (In-House sales), телемаркетинг, обслуговування існуючих клієнтів, збереження клієнтів (Retention group),менеджерів по роботі з ключовими клієнтами (Key Account Managers).
- Відбір, мотивація, навчання співробітників відділу.
- Створення та проведення різноманітних тренінгів та навчальних програм.
- Втілення стандартів роботи з клієнтами, написання скриптів, проведення регулярних коучінг-сесій із персоналом.
- Розробка і втілення проектів, спрямованих на зріст рівня продажів (cross-sales, upsells).
- Розробка KPI’s для всіх функцій відділу.
- Активна участь у постійному вдосконаленні CRM.
Ключова інформація
- Організація та керування роботою відділу;
- Управління персоналом та розподіл завдань між співробітниками;
- Моніторинг та контроль якості обслуговування клієнтів;
- Планування та оптимізація робочих процесів;
- Взаємодія з різними відділами та підрозділами компанії для реалізації спільних цілей;
- Впровадження нових технологій та інструментів для покращення роботи.
Навчалась в 1 закладі
Міжнародний Християнський Університет
Менеджмент
2005
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Іспанська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Школа Сервісу Анастасії Владичинської
Open Book Management
Легендарний сервіс
Розробка сервісної стратегії
Тренінг для тренерів
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Наталія Вікторівна
Наталія Вікторівна
Head of Customer Support

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому