Працювала в 3 компаніях 14 років 9 місяців
Консалтинг / Аудит, IT, Банки
Менеджер з оптимізації бізнес процесів
Різні види Компаній та локацій, IT в тому числі
Консалтинг / Аудит
13 років
12.2011 - до теперішнього часу
Ключові компетенції та обов'язки
Короткострокові та довгострокові проекти ( в середньому 1,5 року).
1. Аудит бізнес процесів Компанії, складання звіту та плану робіт з дедлайнами.
IТ Компанії: продуктові, IT сервіси, системна інтеграція, архитектурна 3D візуалізація), Digital Агентства, E-commerce, Інфо бізнес (консалтинг/тренінги/персонал), Retail, Фінансові Компанії, Будівництво, Нерухомість, Дизайн, Одяг, Виробництво.
Україна/СНД/Европа/США: різні розміри та масштаби бізнесу, від невеликого до корпоративного, у тому числі startups (онлайн/оффлайн).
2. Втілення процесного підходу взагалі (BPM) та культури управління змінами в організації (документування в тому числі), в залежності від розміру, галузі діяльності, локації та етапа Компанії.
Управлінський консалтинг, для збільшення % рентабельності, оптимізації витрат, інших показників Компаній, ефективності та систематизації бізнесу, управління інформацією та створення бізнес звітності, короткострокового та довгострокового планування – для команди та Керівників бізнесу.
Бізнес аналіз/аудит, включаючи вимір біля 100 показників бізнесу, написання плану робіт для досягнення цілей Компанії Роботодавця.
Робота з фінансистом, аналіз фінансових показників у тому числі, адаптація фінансової звітності для Власників.
Побудова моделі операційного менеджменту, відцифровка бізнесу, в офісі, віддалено, гібридні моделі.
Менеджмент бізнес-процесів: на основі процесного та системного підходів (виділення, опис, впровадження, оптимізація всіх бізнес-процесів Компанії).
Використання стандартів ISO 9001:2000, створення регламентів, матриць взаємодії, блок схем Visio/BPMN.
Участь у автоматизації всіх процесів Підприємства.
Участь у побудові бізнес-моделі, моделі монетизації, системи управління по цілях, оптимізація витрат, аналіз та збільшення ефективності, розрахунок ROI, при необхідності участь в легалізації бізнесу та оптимізації податкового навантаження, спільно з фінансистами, економістами, бухгалтерами, юристами, консультантами.
Весь цикл процесів HRM: підбір персоналу в Україні та в будь-якій локації, побудова/оптимізація роботи HR відділу: найм, адаптація, оцінка, система мотивації, система навчання, планування роботи, розробка KPI та інше.
Розробка та впровадження документації, що регламентує робочу діяльність, стандартів, процедур, блок схем, політик, регламентів, систем, оптимізація інформаційних систем - для впровадження в Компанії.
ІТ, РМ Менеджмент. Робота з моделями Outstaffing та Outsourcing.
Участь у побудові системи продажів, оптимізація та систематизація витрат на них (система продажів, побудова/оптимізація відділу продажів, канали продажів, аналітика показників: NPS, LTV та інше), створення скриптів, робота з планом продажів та персоналом, інше.
Робота з Digital/офлайн маркетингом (аналітика ефективності лідогенерації, через різні digital канали, бюджетів на них, зведення даних для аналітики в динаміці, різних метрик, трафіку, конверсії, контенту, інших показників, особиста участь в тестуванні каналів маркетингу, робота з LTV, ROMI, аналіз стратегії SMM, e-mail маркетингу та ін..) - спільно з ключовими Менеджерами, Digital Маркетологами, SMM, іншими Співробітниками/Підрядниками.
Кризовий менеджмент. Скорочення бізнес процесів та персоналу в залежності від бізнес етапу Компанії.
Управління змінами.
СОО
ІТ Rомпанія, Київ, Україна/США (Силіконова Долина)
IT
1 рік 3 місяці
04.2011 - 07.2012
HRD/Менеджер з організаційного розвитку
Фінансова Компанія
Банки
1 рік 1 місяць
04.2010 - 05.2011
Навчалась в 2 закладах
Інститут міжнародних відносин ім. Аверроеса
Управління міжнародним бізнесом
Киев, 2011
Київський інститут туризму економіки та права
Юридичний/Юрист
Київ, 2004
Курси, тренінги, сертифікати
Сертификаты и тренинги:
Сертифікати та тренінги:«Міжнародні стандарти системи управління якістю ISO 9001:2000, м. Київ.
«Оптимізація системи управління підприємством на основі системного та процесного підходів», компанія «Бетек», м. Київ.
«Проектний менеджмент», консультант Майкрософт із Канади, м. Київ.
"Побудова та систематизація відділу продаж" - онлайн курс.
"Побудова системи навчання та розвитку персоналу на підставі стандарту ISO 9001:2000", компанія "Golden Staff", м. Київ.
«Кордони особистості», «Низька самооцінка та робота з нею», «Робота з травмами, динаміка відновлення та зростання», «Дисфункціональні та здорові відносини, шлях до емоційної зрілості».
«Принципи коучингу та консультування, розвиток потенціалу».
Інші різні тренінги та сертифікати: ідеологія бізнесу, маркетинг, продажі, корпоративна культура, основи ощадливого виробництва, управління персоналом та його розвиток, навчання за допомогою кіно, техніки, етапи продажів, управлінн
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Visio, CRM, ERP, Asana, Google drive, Excel, etc.
Захоплення та інтереси
Менеджмент, Work-life balance, мода, дизайн, ІТ, соціальна діяльність у сфері відновлення особистості, рекреаційні зони, готелі та центри відновлення, написання статей, навчання, читання, створення фото контенту.
Рекомендації
Рекомендацій з усіх місць роботи.
Марія
Марія
Аналітик бізнес процесів/РМ
Трускавець
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Вінниця, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кропивницький, Луганськ, Луцьк, Миколаїв, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Маріуполь, Ужгород, Кривий Ріг, Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому