Работал в 3 компаниях   4 года 11 месяцев

IT

Quality Control Team Lead

OBRIO

IT

1 год 9 месяцев

06.2021 - 03.2023

  • Developed and expanded a team from 4 to 40 members, fostering their growth, managing productivity, and ensuring quality standards and KPI achievement.
  • Conducted training sessions and workshops to improve team skills.
  • Analyzed CSAT, created performance reports, and implemented new processes.
  • Optimized CRM, analyzed competitors, and created scripts and algorithms.

Skills:

  • Team and project management (Jira, Trello, Notion).
  • Customer support (Zendesk, Zoho CRM, custom solutions).
  • Analytics (Amplitude, Tableau).
  • Business process optimization, creating flowcharts (visualization of workflows to improve understanding and implementation of new solutions).

Customer Care Specialist

OBRIO

IT

6 месяцев

06.2021 - 12.2021

  • Provided high-quality customer support via email and chat.
  • Interacted with development, QA, marketing, sales teams to resolve user requests.
  • Improved customer experience.

Community manager

Renatus

IT

3 года

05.2014 - 05.2017

  • Moderated communities, organized events, and analyzed the effectiveness of fan pages.
  • Created content for communities and conducted monthly competitor analysis.

Ключевая информация

Skills:

  • Team and project management (Jira, Trello, Notion).
  • Customer support (Zendesk, Zoho CRM, custom solutions).
  • Analytics (Amplitude, Tableau).
  • Business process optimization, creating flowcharts (visualization of workflows to improve understanding and implementation of new solutions).

Учился в 1 заведении

КЕНУ

Маркетинг

Київ, 2005

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Quality Assurance Basic - "StartIT" training center for QA specialists

Київ, 2021

  • Базові навички тестування продукту
  • Аналіз продукту
  • Баг репортінг

Advanced SEO – WebPromoExperts

Київ, 2021

Дополнительная информация

Summary

Results-driven professional with strong experience in customer success, operations, and quality. I excel at optimizing processes, leading teams, and creating great customer experiences.

I'm adept at using data to drive improvements and love visualizing workflows to streamline efficiency. Seeking a challenging role where my skills can contribute to growth and success.

Святослав

Team leader

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Белогородка, Киевская обл.

Готов переехать: Киев

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад