Працювала в 5 компаніях   13 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник відділу складського господарства

ТОВ "МХП Фудсервіс"

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

  • Керівництво складським господарством кулінарного виробництва.
  • Керівництво і організація робочих процесів складу(приймання сировини, зберігання згідно товарного сусідства, відвантаження)
  • Робота в двух облікових системах
Майже з нуля була організована робота складу, налагоджений складський облік. Була проведена оптимізація і реорганізація штату.
Досягнене синхронізування двох облікових систем(Складська СУ та 1С).
У підпорядкуванні більше 45 людей.

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи

Менеджер проекту (овоче - фруктова група)

ТОВ «Бізнес Груп К»

Транспорт та Логістика

6 років 11 місяців

06.2016 - 05.2023

Керівництво і організація роботи складу ( склад обслуговував всі ТЦ компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» овочами та фруктами) по прийому, зберіганню і відпуску товарно-матеріальних цінностей, робота з імпортом.

Контроль за :збереженням ТМЦ, за раціональним використовуванням площі; за дотриманням температурних режимів зберігання, дотриманням принципів FEFO та FIFO, дотримання при зберіганні товарного сусідства.за дотриманням правил оформлення документообігу, роботою з первинними документами; за веденням обліку складських операцій та звітністю,проведення внутрішніх та зовнішніх інвентаризацій. Приймала участь у розробці і впроваджуванні системи управління на основі HACCP на РЦ. Ведення переговорів з клієнтом, контрагентами (постачальниками, партнерами). Вирішення спірних питань.Підбір, контроль та навчання персоналу. Облік робочого часу.Кількість людей у підпорядкуванні : 50-60 осіб.

Керівник сектору складського обліку

ТОВ "Логістик Юніон " ( АТБ)

Транспорт та Логістика

2 роки 2 місяці

04.2014 - 06.2016

Керівництво і організація ведення складського обліку підприємства в обліковій програмі і WMS.Організація та контроль роботи працівників сектора.Організація та контроль роботи по претензійним актам з магазинів мережі, своєчасного і якісного ведення документообігу. Організація, виведення результатів інвентаризації, аналіз роботи складів по підсумкам інвентаризації, розрахунок природного зменшення(овочі та фрукти), списання втрат товару на складах.Складання та надання звітності по результатам виконаної роботи.Підбір, контроль та навчання персоналу. Облік робочого часу.Кількість людей у підпорядкуванні : 10 - 12 осіб.

Керівник сектору контроля за якістю (овочі-фрукти)

ТОВ «АТБ- маркет»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

03.2012 - 04.2014

Організація та контроль роботи працівників сектора.Контроль за якістю вхідного/вихідного товару, терміну зберігання, дотриманням режимів зберігання, дотриманням принципів FEFO та FIFO, дотримання при зберіганні товарного сусідства.Організація та контроль роботи по претензійним актам ( з якості товару) магазинів мережі.Робота з первинними документами, звітами.Вирішення спірних питань.Підбір, контроль та навчання персоналу. Облік робочого часу.Кількість людей у підпорядкуванні : 10 - 12 осіб.

Старший комірник складу «Овочі -Фрукти»

ТОВ «АТБ- маркет»

Транспорт та Логістика

1 рік

03.2011 - 03.2012

Керівництво і організація роботи складу по прийому, зберіганню і відпуску товарно-матеріальних цінностей.Контроль за збереженням ТМЦ, за раціональним використовуванням площі, дотриманням температурних режимів зберігання, дотриманням принципів FEFO та FIFO, дотримання при зберіганні товарного сусідства, за дотриманням правил оформлення документообігу, роботою з первинними документами, проведення інвентаризацій. Вирішення спірних питань.Підбір, контроль та навчання персоналу. Облік робочого часу.Кількість людей у підпорядкуванні : 60-70 осіб.

Ключова інформація

Знання ПК: Впевнений користувач ПК. Володіння пакетом MS Office ( Word, Excel, Power Point, Outlook Express), 1С, WMS.

Навчалась в 2 закладах

ДТЕУ

ФФО Облік та оподаткування

Київ, 2027

ХДПУ ім. Сковороди

Фізмат / фiзика - iнформатика

Харків, 1997

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

«Вимоги схеми FSSC 2200 V 5.1 (ISO 22000:2018 &ISO/ TS 22002-5 & Additional requirements) щодо забезпечення харчової безпеки в ланцюзі логістики та зберігання»

Київ, 2021

Аналіз небезпечних чинників.

Виявлення критичних контрольних точок.

Встановлення критичних меж.

Встановлення процедури моніторингу.

Розробка коригувальних дій.

Зберігання та актуалізація документів.

Оцінка ефективності. 

практикум «Ефективний керівник»

Київ, 2020

Стандарти роботи керівника,основні принципи якісного підбору та адаптації персонала, фактори мотивації і розвитку співробітників, ключові аспекти корпоративної культури, регулярного менеджменту і управління персоналом.

он-лайн курс «Складська логістика торгового підприємства»

Київ, 2020

 Проблеми суті і змісту логістики торговельного підприємства,  склад та особливості основних потоків – об’єктів управління в сфері логістики торговельного підприємства,  роль та специфіцка опрацювання інформаційних потоків у загальному комплексі діяльності з управління логістикою торговельного підприємства,  застосування економіко-математичного моделювання для потреб управління логістикою торговельного підприємства як складової інтегрованого логістичного ланцюга.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК. Володіння пакетом MS Office ( Word, Excel, Power Point, Outlook Express), 1С, WMS.

Водійське посвідчення

Права категорії «В», маю власне авто, досвід водіння 4 роки.

Особисті якості

Відмінні комунікативні навички, вміння працювати в команді, цілеспрямованість і наполегливість, здатність самостійно приймати рішення та нести відповідальність, уміння швидко знаходити вихід із різних ситуацій, вміння знаходити спільну мову з керівництвом та підлеглими, пунктуальність, уважність, логічне мислення, порядність. Швидко навчаюсь і легко сприймаю нову інформацію. Направленість на результат.

Тетяна

Керівництво складом, складський облік

Київ

46 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому