Працювала в 3 компаніях   23 роки 4 місяці

Медицина та Охорона здоров'я, Освіта

Головний бухгалтер , Юрист

Кин

Медицина та Охорона здоров'я

7 років 3 місяці

01.2017 - до теперішнього часу

Ведення Бухгалтерского та юридичного супроводу діяльності компанії:

•Звітність бухгалтерська та податкова.Звітність за фондами.

Ведення вхідної та вихідної первинної бухгалтерської документації, робота з касою, касові операції, робота з грошовими потоками, введення операцій з каси в1с, ведення операцій з розрахункового рахунку;

Робота у програмі "ПАРУС-Бухгалтерія", 1с;Робота в M.E.DocРобота з касою: ведення касової книги, виписка прибуткових та видаткових касових ордерів (Знання касової дисципліни), здавання звітів з каси;

Ведення управлінського обліку з МСФЗ, обробка даних бухгалтерського обліку: -Розбивка витрат по «cost centers», територіям, видам продукції, контрактам. Розрахунок планових та фактичних показників діяльності компанії;

•Формування та складання фінансової, статистичної та податкової звітності з урахуванням МСФЗ;•Підготовляла за МСФЗ основні форми звітності (Balance Sheet, Profit and Losses Statement, Statements of stockholders 'equity, Cash Floor); Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень;

•Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, відповіді на запити;•Ведение управленческого учета по МСФО, обработка данных бухгалтерского учета: -разбивка затрат по «cost centers», территориям, видам продукции, контрактам. Расчёт плановых и фактических показателей деятельности компании;

•Формирование и сдача финансовой, статистической и налоговой отчетности с учетом МСФО;

Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості неприбуткових підприємств, мед послуг по Україні та закордоном.

Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;

Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;

А також займалася організацією процесів з охорони праці та дотримання положень і законодавства з охорони праці. Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;

Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур. Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту; Прийом, звільнення, переведення працівників.

Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.

Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.

Аналіз ринку праці. Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади.

Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.

Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавства

Працювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит.

Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.

Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист.

Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом.

Юрист

КИН

Освіта

7 років 4 місяці

12.2016 - до теперішнього часу

Головний бухгалтер

КИТ

Освіта

16 років

01.2001 - 01.2017

Ключова інформація

Ведення бухгалтерського, касового обліку та юридичного супроводу діяльності компанії:

•Звітність бухгалтерська та податкова.Звітність за фондами.Ведення вхідної та вихідної первинної бухгалтерської документації, робота з касою, касові операції, робота з грошовими потоками, введення операцій з каси в1с, ведення операцій з розрахункового рахунку;Робота у програмі "ПАРУС-Бухгалтерія", 1с;

Робота в M.E.DocРобота з касою: ведення касової книги, виписка прибуткових та видаткових касових ордерів (Знання касової дисципліни), здавання звітів з каси;Ведення управлінського обліку з МСФЗ, обробка даних бухгалтерського обліку: -Розбивка витрат по «cost centers», територіям, видам продукції, контрактам. Розрахунок планових та фактичних показників діяльності компанії;

•Формування та складання фінансової, статистичної та податкової звітності з урахуванням МСФЗ;

•Підготовляла за МСФЗ основні форми звітності (Balance Sheet, Profit and Losses Statement, Statements of stockholders 'equity, Cash Floor); Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень;

•Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, відповіді на запити;•Ведение управленческого учета по МСФО, обработка данных бухгалтерского учета: -разбивка затрат по «cost centers», территориям, видам продукции, контрактам. Расчёт плановых и фактических показателей деятельности компании;

•Формирование и сдача финансовой, статистической и налоговой отчетности с учетом МСФО;

Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості неприбуткових підприємств, мед послуг по Україні та закордоном.

Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;

Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;

А також займалася організацією процесів з охорони праці та дотримання положень і законодавства з охорони праці. Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;

Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур.

Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту;

Прийом, звільнення, переведення працівників.

Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.

Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.Аналіз ринку праці.

Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади.

Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавства

Працювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит. Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.

Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист.

Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом.

Навчалась в 1 закладі

ДОНГУ

Єкономіко правовой

Київ, 2000

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

В2

Курси, тренінги, сертифікати

Правови основи аудіторсской діяльності

Київ, 2021

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Знание ОС Windows XP, Vista, Windows 7, Linux. Уверенный пользователь MS Office (Exсel, Word, Outlook, Access), работа с Интернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) и электронной почтой (Outlook Express). Текстовые и графические редакторы (Word, WordPad, PowerPoint, Access, Paint, Excel, Photoshop)

Вероника

Головний бухгалтер

Київ

15 000 грн.

64 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено щойно