Працювала в 6 компаніях 18 років 9 місяців
Недержавні організації / NGO, Державний сектор, Освіта, Промисловість та Виробництво, Інше
Соціальний працівник
Міжнародна гуманітарна організація
Недержавні організації / NGO
2 роки 1 місяць
07.2023 - 07.2025
- Ведення випадків та особових справ постраждалих від ГЗН;
- здійснення оцінок потреб, безпечних перенаправлень, складання планів безпеки;
- супроводження осіб до державних органів та структур для закриття запитів;
- визначення та задоволення потреб евакуйованих осіб, які прибувають до транзитних центрів;
- оформлення грошової допомоги (cash for protection);
- надання першої психологічної допомоги;
- проведення індивідуальних консультацій;
- надання психосоціальної підтримки;
- налагодження відносин з представниками органів місцевого самоврядування, соціальними службами та охорони здоров’я, соціальних закладів, центрів надання адміністративних послуг, закладів освіти, екстрених служб, тощо;
- проведення інформаційно-просвітницьких заходів у громадах, побудова та підтримка стосунків з громадами для сприяння підтримці жінок, дівчат постраждалих від гендерно зумовленого насильства;
- проведення моніторингу існуючих в громадах послуг, в т.ч. і соціальних;
- видача дистрибуції;
- фасилітація структурованих сесій;
- проведення опитувань після дистрибуції;
- проведення фокус груп та інтерв'ю з ключовими інформатарами;
- планування, звітність.
провідний фахівець із соціальної роботи
Дніпровський міський центр соціальних служб
Державний сектор
3 роки 5 місяців
02.2020 - 06.2023
- визначення потреб вразливих категорій населення;
- здійснення оцінки потреб сімей, складання планів соціального супроводу;
- здійснення соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах;
- складання актів кризового втручання;
- здійснення соціального супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, опікунських, патронатних сімей;
- здійснення соціального супроводу внутрішньо переміщених осіб з подальшою їх адаптацією;
- здійснення перевірки цільового використання коштів при народженні дитини;
- проведення профілактики негативних явищ серед правопорушників;
- планування, звітність;
- листування, взаємодія із суб'єктами соціальної роботи.
Практичний психолог
КЗО ДНЗ «Ясла-садок комбінованого типу 272» ДМР
Освіта
6 місяців
09.2019 - 02.2020
- Вивчення рівня розвитку дітей (емоційного, когнітивного, мовленнєвого, соціального);
- розробка та проведення програм профілактики тривожності, агресивної поведінки, конфліктів;
- профілактика емоційного вигорання у педагогів;
- попередження психоемоційного перенавантаження у дітей;
- проведення занять (індивідуальних і групових) з дітьми, які мають труднощі у поведінці чи розвитку;
- розвиток емоційної саморегуляції, комунікативних навичок, упевненості в собі;
- робота з дітьми, які пережили психотравмуючі події;
- виявлення дітей з труднощами в адаптації, навчанні, поведінці;
- проведення первинного психологічного обстеження новоприбулих дітей (адаптаційний період);
- супровід новоприбулих дітей у період адаптації;
- виявлення причин дезадаптації та надання рекомендацій;
- підтримка дітей із порушеннями мовлення, особливими освітніми потребами, гіперактивністю;
- консультування дітей, батьків або осіб, що їх замінюють, педагогічного колективу;
- ведення індивідуальних карт, журналів обліку роботи;
- складання планів, звітів, аналітичних довідок щодо психологічного стану дітей;
- участь у засіданнях педагогічної ради, консиліумів, методичних об'єднаннях.
Психолог відділу наукової організації праці та управління
ВАТ «Дніпропетровський трубний завод»
Промисловість та Виробництво
6 років 10 місяців
06.2010 - 03.2017
- Вивчення психологічних особливостей професійної діяльності працівників;
- психологічний аналіз робочих місць, їх оптимізація та вдосконалення, зниження психоемоційного навантаження;
- аналіз психологічних причин плинності кадрів;
- пошук умов стабілізації кадрового складу;
- аналіз взаємовідносин у колективі, розробка мотиваційної складової;
- аналіз і попередження конфліктів у трудовому колективі;
- проведення тренінгів, семінарів і консультацій для підвищення психологічної грамотності працівників;
- розробка індивідуальних та групових програм розвитку особистісних і професійних якостей;
- сприяння формуванню командної взаємодії та ефективної комунікації в колективі;
- оцінка рівня стресу, професійного вигорання;
- проведення опитувань, анкетувань і тестувань для виявлення ризиків психологічного перенавантаження;
- розробка рекомендацій раціоналізації праці, консультування.
Практичний психолог
Науково-дослідницький інститут «Управління трудовими ресурсами»
Інше
2 роки 6 місяців
10.2007 - 03.2010
- Проведення індивідуальних і групових психодіагностичних досліджень для виявлення професійно важливих якостей працівників;
- аналіз результатів тестувань з метою формування рекомендацій щодо професійного відбору, адаптації та розвитку персоналу;
- надання індивідуальних консультацій співробітникам з питань професійного розвитку, подолання стресу та вирішення конфліктних ситуацій;
- проведення групових тренінгів і семінарів, спрямованих на розвиток комунікативних навичок, лідерства та командної взаємодії;
- підтримка працівників у періоди організаційних змін та реорганізацій;
- створення програм з профілактики професійного вигорання та підвищення мотивації працівників;
- розробка методичних рекомендацій для керівників щодо ефективного управління персоналом з урахуванням психологічних аспектів;
- впровадження заходів з оптимізації соціально-психологічного клімату в колективі;
- участь у наукових дослідженнях, спрямованих на вивчення психологічних аспектів управління трудовими ресурсами;
- ведення обліку проведених консультацій, тренінгів та інших заходів;
- складання звітів про виконану роботу та надання їх керівництву інституту.
Провідний спеціаліст відділу соціальної роботи
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Бабушкінської районної у м. Дніпрі ради
Державний сектор
3 роки 7 місяців
04.2004 - 10.2007
- організація та проведення соціально-психологічної роботи з дітьми сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування;
- здійснення соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
- здійснення соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах;
- проведення профілактичної роботи;
- аналіз, оцінка соціальної роботи;листування, взаємодія із суб'єктами соціальної роботи.
Ключова інформація
- володію навичками оцінки та планування (збір та аналіз інформації для подальшої оцінки, розробка планів на основі оцінки ситуації клієнта, регулярний аналіз і оцінка досягнутих результатів);
- володію навичками роботи в мультидисциплінарній команді;
- маю досвід взаємодії з органами влади та службами;
- вмію працювати в команді, розвивати і підтримувати ефективні робочі відносин, здатна ділитись ідеями, інформацією та досвідом;
- володію організаторськими здібностями;
- вмію адекватно сприймати та аналізувати соціальні ситуації та людей;
- дотримуюсь конфіденційності службової інформації і особистих таємниць клієнта;
- вмію працювати в «польових умовах», стресостійка;
- комунікабельна, клієнтоорієнтована, толерантна у роботі з клієнтами;
- вмію знаходити підхід до різних категорій населення;
- маю великий рівень працездатності;
- ініціативна, наполеглива у досягненні мети.
Навчалась в 1 закладі
Бердянський державний педагогічний університет
соціально - педагогічний/практичний психолог в закладах освіти, вихователь дітей дошкільного віку
Бердянськ, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Перша психолгічна допомога
- Розуміння основ ППД;
- навички активного слухання;
- орієнтація людини у кризі;
- налагодження контакту та довіри;
- визначення базових потреб та пріоритетів;
- допмога у стабілізації емоцій;
- навички розпізнавання випадків, які потребують перенаправлення.
Базова психосоціальна допомога
- Розуміння концепції психосоціальної допомоги;
- ефективне спілкування та активне слухання;
- оцінка стану людини;
- надання емоційної підтримки;
- техніки самодопомоги та запобігання вигоранню;
- робота з уразливими групами;
- стратегії кризового втручання.
Протидія торгівлі людьми
- Розуміння проблеми торгівлі людьми;
- знання міжнародних та національних законів і нормативних актів щодо протидії торгівлі людьми;
- раннє розпізнавання постраждалих від торгівлі людьми;
- навички підтримки постраждалих від торгівлі людьми;
- спрямування на ресурси та реабілітацію;
- робота з уразливими групами;
- профілактика торгівлі людьми;
- навички міжвідомчої співпраці.
Виявлення постраждалих від ГЗН та надання першої психологічної допомоги
- Виявлення постраждалих від ГЗН;
- навички безпечного спілкування;
- надання першої психологічної допомоги (ППД);
- робота з етичними та юридичними аспектами;
- співпраця з іншими фахівцями;
- запобігання професійному вигоранню;
- побудова стратегії подальшої допомоги.
Вступ до інклюзії людей з інвалідністю та інклюзивної комунікації
- Розуміння концепції інклюзії;
- стереотипи та бар’єри;
- основи інклюзивної комунікації;
- створення доступного середовища;
- розвиток емпатії та етичних підходів;
- робота з правами людини;
- практичні навички взаємодії;
- запобігання дискримінації.
Як протидіяти сексуальному насильству, пов’язаному з війною, та професійно надавати допомогу постраждалим: керівництво для фахівців та фахівчинь»
- Основи розуміння сексуального насильства, пов’язаного з війною;
- розпізнавання наслідків СНВВ;
- принципи професійної допомоги постраждалим;
- надання першої психологічної допомоги (ППД);
- медична допомога постраждалим;
- психологічна та психотерапевтична підтримка;
- соціальна та правова підтримка;
- робота з місцевими спільнотами;
- міжсекторальна координація.
Навчання тренерів по підготовці кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу
- Розуміння процесу підготовки прийомних батьків;
- навички навчання дорослих (андрагогіка);
- психологічна підготовка прийомних батьків;
- підготовка до роботи з дітьми різного віку;
- управління конфліктами та стресом;
- ефективна комунікація та підтримка в сім’ї;
- робота з історією дитини;
- створення підтримуючого середовища;
- навички моніторингу та супроводу;
- розвиток особистих якостей тренера.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В, власне авто
Ганна Михайлівна
Ганна Михайлівна
Соціальний працівник, кейс менеджер

Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому